[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (6)

Heb je wel eens iemand gespot?

• Nog nooit

Stemmen: 37 24,0%
  • 1x

Stemmen: 16 10,4%
  • 2x

Stemmen: 23 14,9%
  • 3x

Stemmen: 10 6,5%
  • 4x

Stemmen: 15 9,7%
  • Ontelbaar veel keer

Stemmen: 50 32,5%
  • Dagelijks

Stemmen: 3 1,9%

• Totaal aantal stemmers
    154
Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag rond 15:15 op de Arnhemseweg in Apeldoorn richting Centrum, vlakbij de kruising met de Europaweg een gele GSX , als ik het zo snel goed gezien heb, ik was zelf op het fietsje! :]

Gespot!!!! Stafford
vandaag bij de hoge school rotterdam
ik zie je wel weer bij de rit van 3 april, gaan we weer ff knallen

groeten hengel

Een blauwe :X Bij afslag Almere, Lelystad op de A1 rond een uurtje of half 5...

zojuist gespot in heerenveen:

De trechter op een mooie glimmende ZX7R en Rookiezzz die half uit het raam van zijn "amd" mini hing :)

Sorry P@NCHO p@nc@,

dacht dat het een supersporter was, Honda CBR of zo. Was dus jouw Bandit. Heb ook Bandit 600 gereden. Fijne fiets!

Groeten,

hans

Vanmiddag bij arie molenaar een zwarte kawasaki ik dacht een zzr.
Maar als hij dit leest weet hij genoeg want ik reed die zwarte blade zonder mf sticker.

ik zie sinds het weer wat lekkerder weer is een aantal cbr1000rr's of 600rr's rijden of staan in rotterdam. Over de bergweg en straatweg zie ik altijd een zwarte rijden :9~ en bij cafe lebbink zie ik er soms 2 tricolors staan.

Rond half 8 vanavond bij de stoplichten vlakbij safe zoetermeer richting Berkel, een groene kawa. Ik riep nog "je bent gespot" alleen toen ging t licht meteen op groen. Ik weet niet of je me verstond want je keek nogal verbaasd.

vanmorgen gezien thv knooppunt beekbergen(in de richting amersfoort)
een zwarte racer(als het goed gezien heeft een kawa), berijder helemaal
in zwart leer gehuld.
stak de hand op naar mij op mn blauw/witte soes srad.
wie o wie zou het zijn? :P
was rond 7.45uur

Rond half 8 vanavond bij de stoplichten vlakbij safe zoetermeer richting Berkel, een groene kawa. Ik riep nog "je bent gespot" alleen toen ging t licht meteen op groen. Ik weet niet of je me verstond want je keek nogal verbaasd.

Ja, dat was ik.
Tijdens mijn eerste touravond van dit jaar. *D *D *D

Vanmiddag ergens tussen 17:15 en 17:45 ofzo.

Rode Honda met MF sticker bij Jurgen van Dijk in Enschede. Denk dat het die van Cathje was.

Was beetje in :( stemming dus had gezien geen zin om je aan te spreken (ben nog steeds in :( stemming :P )

Stonden binnen ook nog 2 met sticker: een cbr blackbird en iets van een Kwaak geloof ik :?

Laatst bewerkt:
Vanavond gespot: VFRedS ;) Beterschap! En nu maar hopen dat ik niet ook ziek word...

zojuist iets voor vieren in breda op de Claudius Prinsenlaan ter hoogte van het Chasseveld (en circus renz :P ). Twee motoren, in ieder geval eentje met sticker. Jij hebt mijn sticker vast ook gezien want je zat uitgebreid achterom te kijken. *D
Ik was die idioot met die blauwe hanekam achter dat zwarte busje. Kon er niet tussendoor want het stond te dicht op elkaar B|

edit: ben trouwens nog aangehouden door die agenten die bij de Tango stonden B|
Heel verhaal van dat blonde vrouwtje terwijl de leerlingagentjes braaf toekeken, complete controle van alle papieren, moest ze nog naar het bureau bellen omdat ze de twee stempeltjes op m'n RBW voor licht en zwaar niet snapt |(
Maar ze was wel leuk O-)

ja pik...dat was ik....en had een keer mijn hanekam niet op...ghegheghe.... :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan