Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gespot; heel veel mooie vrouwe op straat vandaag
Vanochtend Tassie gespot in Waarder
Tussen 7.15 en 7.30
zow ja....beterrr (lekker geluidje he )
Sorry P@NCHO p@nc@,
dacht dat het een supersporter was, Honda CBR of zo. Was dus jouw Bandit. Heb ook Bandit 600 gereden. Fijne fiets!
Groeten,
hans
Jou heb ik niet gezien, maar je motor stond maandag wel weer netjes geparkeerd bij de ingang van je werk.Ik herken dat . Wordt zelf overigens ook bijna nooit gespot.
Terri., gespot bij de motorkelder in Capelle aan den IJssel.
Was toch Terri,
Ben niet zo goed in namen onthouden.
Rond half 8 vanavond bij de stoplichten vlakbij safe zoetermeer richting Berkel, een groene kawa. Ik riep nog "je bent gespot" alleen toen ging t licht meteen op groen. Ik weet niet of je me verstond want je keek nogal verbaasd.
zojuist gespot in heerenveen:
De trechter op een mooie glimmende ZX7R en Rookiezzz die half uit het raam van zijn "amd" mini hing
Nee toch, jij en VFredS Aarrghhhh ....Vanavond gespot: VFRedS Beterschap! En nu maar hopen dat ik niet ook ziek word...
Nee toch, jij en VFredS Aarrghhhh ....
zojuist iets voor vieren in breda op de Claudius Prinsenlaan ter hoogte van het Chasseveld (en circus renz ). Twee motoren, in ieder geval eentje met sticker. Jij hebt mijn sticker vast ook gezien want je zat uitgebreid achterom te kijken.
Ik was die idioot met die blauwe hanekam achter dat zwarte busje. Kon er niet tussendoor want het stond te dicht op elkaar
edit: ben trouwens nog aangehouden door die agenten die bij de Tango stonden
Heel verhaal van dat blonde vrouwtje terwijl de leerlingagentjes braaf toekeken, complete controle van alle papieren, moest ze nog naar het bureau bellen omdat ze de twee stempeltjes op m'n RBW voor licht en zwaar niet snapt
Maar ze was wel leuk
Wil je erover praten?Was beetje in stemming dus had gezien om je aan te spreken (ben nog steeds in stemming )