Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook gespot bij Motoport uithoorn ergens tussen 12 en 13 uur.. Een rood/zwarte CBR 600Fs.. heb nog een paar woorden met je gewisseld.. en een zwarte Triumph.. wie o wie?

Check dat was ik. Was wel een beetje verkeerde timing zo

Ik rijd altijd met oordopies vandaar dat ik je slecht verstond. Ik zal nog wel van de week achter zo'n blauw boutje aangaan, staat toch wel beter denk ik!

Alex

Bij Oud beijerland naar de snelweg toe, richting Rotterdam, werd ik in de buitenbocht ingehaald door een Rode Suzuki RF 600 /900 (dat kon ik nu weer niet zien) met MF sticker. Was om 11:50 vanmorgen.

Hey Oud beijerlander!!! waarom heb ik jou nog nooooooooooit zien rijden????

Gisteravond ergens tussen 21:30 en 22:00 denk ik zo een rode Ducati monster Hoofddorp Floriande noord. We reden beiden dezelfde straat in jij kwam vanaf overbos ik vanaf de andere kant.

Gisteravond ergens tussen 21:30 en 22:00 denk ik zo een rode Ducati monster Hoofddorp Floriande noord. We reden beiden dezelfde straat in jij kwam vanaf overbos ik vanaf de andere kant.

Woeiiiiiii, dat was ik................. mijn allereerste spot....thnx

Ja, klopt was effe bezig met een rondje site-seeing, tandjes wat is daar een berg gebouwd zeg.

Ja, klopt was effe bezig met een rondje site-seeing, tandjes wat is daar een berg gebouwd zeg.

Ja, de huizen schieten daar als paddestoelen uit de grond....
Volgens mij zat jij nog achter me toen ik mijn oprit op reed.....
(ik ben gisteren zo ongeveer door heel Nederland geweest, word ik gewoon gespot voor de deur... whahahahaha)

Graag gedaan! Ik ben geloof ik kleurendoof....wit met blauwe CBR.. ...(heb ff op je homepage gekeken)...

Ben toch wel benieuwd, koffers inrijden , hoe doe je zoiets? En misschien nog belangrijker....waarom?...wellicht of het het weggedrag van de motor beïnvloed

Aait, ik heb daar ook ff lopen opletten:
Rode Diversion, groene GPZ (lady J toch) en een Ace (Ferrekau?)

Gisteren,..14-08
Suzuki
GSX 600 (met stikker)
blauw
Zoetermeer Safe...Motor gespot,rijder niet
Onder het kenteken stond: VOS-OSS motoren

Groet

Laatst bewerkt:
Ik heb op mijn vakantie in zeeland gespot;

Paarse Suzuki GS500E
In vlissingen tussen de Boulevart en het Arsenaal
Er hingen twee helmen aan je slot, slot hing aan je voorwiel.
1 Helm had zo'n olievisier.
Dat was ik idd, was met mn vriendin in Vlissingen toen we erachter kwamen dat het "rescue day" was en dus eruuug druk! (maar wel gezellig..) Overigens mn 1e spot...

gistenavond een vrouwelijker rijder gespot op de weg richting s-heerenberg ze reed op een mat zwarte motor had een zwatr pak en een zwarte helm met oortjes,kon helaas niet zien wat voor merk motor het was het kenteken begon met ms-28-.. je had geen sticker meer die heeft er volgens mij wel op gezeten want het was duidelijk te zien dat de sticker resten er nog op zaten..

wie o wie bent u.........

Gisteren,..14-08
Suzuki
GSX 600 (met stikker)
blauw
Zoetermeer Safe...Motor gespot,rijder niet
Onder het kenteken stond: VOS-OSS motoren

Groet
ik denk dat dat zam was, heb ik nog mee zitten kletsen, rond half 2? alleen die is niet wat je noemt actief opt forum

Gespot 15-08 om 16.30 in soest voor het stoplicht van het nieuwerhoek plein een, kanarie gele buell!!! Trok lekker weg hoor!

Mijn broertje en ik zatten daar op het plein aan het ijs na het mountainbiken!!

Ik heb je motor wel gespot, maar jou helaas niet

PS: Lady J, tenx for holding my helmet for ages....
Youre welcome hoor! Dat mag wel als je zo positief bent over me motor

Heb jou niet gezien daar??? Jammer man! Ow ja ace was niet van fer, die was lekker thuis

Zo spot je er in weken geen 1, en zo weer 2 op een dag

Gister om 19 uur in Ermelo zat ik bij cafe Twinns op het terras kwam er een groen/witte kawa langs met iemand met een groen pak. Je liet ff een flinke knal uit je uitlaat komen toen je het terras passeerde (Poser )
En op de terugweg zie ik op de Telgterweg vlakbij de Ford garaga een zwarte motor geparkeerd staan met sticker!

Nope heb gesproken met Dé Lady J en Ferrekau was een watje die was er nie... bang voor vuurwerk of zo...

Ik heb je motor wel gespot, maar jou helaas niet
Tenx mate, jouw motor ook gezien, twijfelde of jij het was omdat ik Fietsertje en Lady J wel gesproken heb... Blijft een coole bak, uitlaatje weer een beetje gefixed, die had je toch laatst aan de grond?

Status
Niet open voor verdere reacties.