Ook gespot bij Motoport uithoorn ergens tussen 12 en 13 uur.. Een rood/zwarte CBR 600Fs.. heb nog een paar woorden met je gewisseld.. en een zwarte Triumph.. wie o wie?
Bij Oud beijerland naar de snelweg toe, richting Rotterdam, werd ik in de buitenbocht ingehaald door een Rode Suzuki RF 600 /900 (dat kon ik nu weer niet zien) met MF sticker. Was om 11:50 vanmorgen.
Gisteravond ergens tussen 21:30 en 22:00 denk ik zo een rode Ducati monster Hoofddorp Floriande noord. We reden beiden dezelfde straat in jij kwam vanaf overbos ik vanaf de andere kant.
Ja, klopt was effe bezig met een rondje site-seeing, tandjes wat is daar een berg gebouwd zeg.
Hiephiephoera, voor het eerst gespot! Danku.
Was voor de zoveelste keer mijn koffers aan het inrijden voor de vakantie en op de kruising was ik nog in een gas-gas bui, dus niet naar jullie mogelijke stickers gekeken. Dus geen cross spot, alhoewel, hierbij dan.
Gespot, vanavond omstreeks ScheveInge dé poserplaats bij de klok van kwart over 9, de volgende personen...:
Fietsertje, Lady J, Michel 27??, Murdoch, blauwwitje, "Ronald".
Tevens troffen wij aan: Een zwarte Fazer, wie o wie?
Spottees waren BaBy_BanDiT_BiKesTer & MadCowBazz, lachen...!!!
PS: Lady J, tenx for holding my helmet for ages....
Hey Oud beijerlander!!!waarom heb ik jou nog nooooooooooit zien rijden????
Dat was ik idd, was met mn vriendin in Vlissingen toen we erachter kwamen dat het "rescue day" was en dus eruuug druk! (maar wel gezellig..) Overigens mn 1e spot...Ik heb op mijn vakantie in zeeland gespot;
Paarse Suzuki GS500E
In vlissingen tussen de Boulevart en het Arsenaal
Er hingen twee helmen aan je slot, slot hing aan je voorwiel.
1 Helm had zo'n olievisier.
Galloper gespot zonder stickerVandaag een tros VMax'ers met sticker gespot in Putte bij Mechelen, Belgie.
Wie o wie
Leuke dag gehad hoor
ik denk dat dat zam was, heb ik nog mee zitten kletsen, rond half 2? alleen die is niet wat je noemt actief opt forumGisteren,..14-08
Suzuki
GSX 600 (met stikker)
blauw
Zoetermeer Safe...Motor gespot,rijder niet
Onder het kenteken stond: VOS-OSS motoren
Groet
En Galloper heeft ook een stamp MF-ers gespot zonder sticker, maar ik zie daar nog geen melding van in dit topicGalloper gespot zonder sticker
ik denk dat dat zam was, heb ik nog mee zitten kletsen, rond half 2? alleen die is niet wat je noemt actief opt forum
dat is de fiets van MurdockTevens troffen wij aan: Een zwarte Fazer, wie o wie?
Waar heb je de ace gezien? Ik was nl. niet op scheef gisterAait, ik heb daar ook ff lopen opletten:
Rode Diversion, groene GPZ (lady J toch) en een Ace (Ferrekau?)
Ik heb je motor wel gespot, maar jou helaas nietGespot, vanavond omstreeks ScheveInge dé poserplaats bij de klok van kwart over 9, de volgende personen...:
Fietsertje, Lady J, Michel 27??, Murdoch, blauwwitje, "Ronald".
Tevens troffen wij aan: Een zwarte Fazer, wie o wie?
Spottees waren BaBy_BanDiT_BiKesTer & MadCowBazz, lachen...!!!
PS: Lady J, tenx for holding my helmet for ages....
Youre welcome hoor! Dat mag wel als je zo positief bent over me motorPS: Lady J, tenx for holding my helmet for ages....
Heb jou niet gezien daar??? Jammer man! Ow ja ace was niet van fer, die was lekker thuisAait, ik heb daar ook ff lopen opletten:
Nope heb gesproken met Dé Lady J en Ferrekau was een watje die was er nie... bang voor vuurwerk of zo...Aait, ik heb daar ook ff lopen opletten:
Tenx mate, jouw motor ook gezien, twijfelde of jij het was omdat ik Fietsertje en Lady J wel gesproken heb... Blijft een coole bak, uitlaatje weer een beetje gefixed, die had je toch laatst aan de grond?Ik heb je motor wel gespot, maar jou helaas niet
Nope heb gesproken met Dé Lady J en Ferrekau was een watje die was er nie... bang voor vuurwerk of zo...