[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij Oud beijerland naar de snelweg toe, richting Rotterdam, werd ik in de buitenbocht ingehaald door een Rode Suzuki RF 600 /900 (dat kon ik nu weer niet zien) met MF sticker. Was om 11:50 vanmorgen.

:z

Ik heb op mijn vakantie in zeeland gespot;

Paarse Suzuki GS500E
In vlissingen tussen de Boulevart en het Arsenaal
Er hingen twee helmen aan je slot, slot hing aan je voorwiel.
1 Helm had zo'n olievisier.

Oja Mensen, goed opletten, ik heb vandaag mijn cbr125r opgehaald en ben zowat de enige met zon ding + mf sticker! Woon bij EHV.

Vanochtend rond een uur of 11 schat ik 2 maal kawasaki, waarvan 1 een zxr 400 /750 kon het zo gauw niet zien. Nog ff gezwaaid maar kon jullie net niet volgen toen jullie op het laatste moment de shell pomp in doken :P

Tussen de file door bij Maasstricht rond uur of 6 vanavond

Bordeaux Helm
Zwarte motor jas

En reed als laatste met een tussenpose van wa secondes van een groep Bikers ( ook alle soorten ) tussen de autoos door

*GSX-R600* gespot op de dyno bank in Barneveld met zijn Z1000...maar liefst 3 runs gespot :} :} :}

:+

Laatst bewerkt:
Ja ja.. Gespot.. Fietsertje bij Safe.
Mooi pak bij d'r gekocht :}
En later Kaaszzje bij het Stadshart. '
's-avonds nog De Das gespot.

Vanmiddag rond 16:30 gespot op de Coolsingel in Rotterdam!

Een schone Jonkvrouw op een bloedmooie groene Kawa ZX6R, er kwam een kittig blond staartje onder je helm vandaan. Je had een groen kuipruitje en een groen/zwart pak aan. Ik liep tussen de mensenmassa na de FFW Dance Parade.... Was erg gezellig!

gespot vandaag in de safe :+
aprillia met rijder in blauw alpinestars pak

zam, pisang, dutchie, marrioblade
Als dat vanmorgen (veel te vroeg voor de zaterdag ik weet het) in Zoetermeer was.... dan was ik het! Er was wat onderhoud nodig voor Appie.

Gr.
PhalKo

zaterdag 14 augustus omstreeks 14.30 uur:
4 rijders op de provinciale weg tussen Heerde en Hattem
gespot o.a. een gsxr en zxr
Waren het MF-ers?

vandaag gespot bij Arie Molenaar te Ijsselstein:
full

en om 9:48 bij afslag ijsselstein een gele/zwarte sportfiets ging richting ijsselstein(richting Molenaar), ik (paars blauwe vfr)stond samen met een rode vfr te wachten bij het info hokje na de verkeerslichten aan de rechterkant. waarschijnlijk een honda of gixxer, door de snelheid niet exact kunnen spotten.
Ik zwaaide en jij gaf gas :9~

wie o wie

En bij Amersfoort een r1 (dacht ik)en gixxer rond 14:00 afslag a28/A1

Zonet op de top van de Posbank op de kruising, wij stonden op dat kruispunt met z'n 2-en te prutsen met de helm en handschoenen, kwam een wit met een beetje rood en blauwe CBR 1000 van het eerste type met zijkoffers van de kant van Velp naar boven.

We hebben nog even gezwaaid, bij het voorbij rijden zagen we je stickertje...

Een schone Jonkvrouw op een bloedmooie groene Kawa ZX6R, er kwam een kittig blond staartje onder je helm vandaan. Je had een groen kuipruitje en een groen/zwart pak aan. Ik liep tussen de mensenmassa na de FFW Dance Parade.... Was erg gezellig!

kawa-b.... kan niet missen!

ik heb zelf nog even met VFredS (toch?) staan te praten bij Molenaar.

Ik denk dat ik morgen een gele motor spot in Borger. De berijder: Bjorn Entius!!
:p
Klopt, gespot... :)

Vandaag rond half vier (gokje..) gespot bij Motoport Leek, een zwart-grijze Kawa ZX (geen ZX-metnummer sticker op de kuip) en een Duc (??) kontje.

En rond vijf uur/half zes (??) op de N243 (of was het nou die weg langs het kanaal...? |( ), een gele Gixxer die mij tegemoet kwam rijden. Jij ging richting Hoorn, we hebben elkaar gegroet maar weet niet of jij mijn sticker ook hebt gezien.

Vandaag een tros VMax'ers met sticker gespot in Putte bij Mechelen, Belgie.
Wie o wie :+

Leuke dag gehad hoor :}

Ik heb op mijn vakantie in zeeland gespot;

Paarse Suzuki GS500E
In vlissingen tussen de Boulevart en het Arsenaal
Er hingen twee helmen aan je slot, slot hing aan je voorwiel.
1 Helm had zo'n olievisier.

Oja Mensen, goed opletten, ik heb vandaag mijn cbr125r opgehaald en ben zowat de enige met zon ding + mf sticker! Woon bij EHV.

dat was jouri...op stap met zijn meissie.......

Zonet op de top van de Posbank op de kruising, wij stonden op dat kruispunt met z'n 2-en te prutsen met de helm en handschoenen, kwam een wit met een beetje rood <edit>vliegenpasta</edit> en blauwe CBR 1000 van het eerste type met zijkoffers van de kant van Velp naar boven.

We hebben nog even gezwaaid, bij het voorbij rijden zagen we je stickertje...

Hiephiephoera, voor het eerst gespot! Danku.

Was voor de zoveelste keer mijn koffers aan het inrijden voor de vakantie en op de kruising was ik nog in een gas-gas bui, dus niet naar jullie mogelijke stickers gekeken. Dus geen cross spot :) , alhoewel, hierbij dan.

Ja, dat was ik! *D *D *D
(dat is een erg duidelijke spot, je heb goed opgelet :) )

en dat de dance parade gezellig was...daar weet ik alles van af!

Laatst bewerkt:
oja,
in oude tonge, voor een huis geparkeerd,
een hele mooie kawa (ZX 12) :}
Ik zag je motor (en heb nog even gezwaait naar mijn grote broer),
Maar tja Sagecloud, heeft weer alleen naar de sticker gekeken (daar had ik weer niet opgelet bij zo'n motor)

Als dat vanmorgen (veel te vroeg voor de zaterdag ik weet het) in Zoetermeer was.... dan was ik het! Er was wat onderhoud nodig voor Appie.

Gr.
PhalKo
jup ik stond in dat rooie shirtje buiten peukie te doen terwijl jij aant prutsen was ;) zag je sticker pas toen je wegreed maar was idd wel erg vroeg :P ik stond nog wakker te worden

Gespot, vanavond omstreeks ScheveInge dé poserplaats bij de klok van kwart over 9, de volgende personen...:
Fietsertje, Lady J, Michel 27??, Murdoch, blauwwitje, "Ronald".

Tevens troffen wij aan: Een zwarte Fazer, wie o wie?

Spottees waren BaBy_BanDiT_BiKesTer & MadCowBazz, lachen...!!!

PS: Lady J, tenx for holding my helmet for ages.... :}

Laatst bewerkt:
Ohja, bijna vergeten, in R'dam Noord (zijstraat van de A.Kuijperstraat) zaterdagmiddag omstreeks half 5 een op de stoep geparkeerde Kawa ZX9R groen/wit(/blauw?) roepend om zijn berijder aangetroffen... Wie-o-wie? BBB-buurtgenoot?
BBB&MCB

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan