Daytona-Bart
Die hard MF'er
Bij Oud beijerland naar de snelweg toe, richting Rotterdam, werd ik in de buitenbocht ingehaald door een Rode Suzuki RF 600 /900 (dat kon ik nu weer niet zien) met MF sticker. Was om 11:50 vanmorgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
tsk tsk beetje mijn jas aan hem verkopen hegespot vandaag in de safe
aprillia met rijder in blauw alpinestars pak
zam, pisang, dutchie, marrioblade
*GSX-R600* gespot op de dyno bank in Barneveld met zijn Z1000...maar liefst 4 runs gespot
Als dat vanmorgen (veel te vroeg voor de zaterdag ik weet het) in Zoetermeer was.... dan was ik het! Er was wat onderhoud nodig voor Appie.gespot vandaag in de safe
aprillia met rijder in blauw alpinestars pak
zam, pisang, dutchie, marrioblade
Vanmiddag rond 16:30 gespot op de Coolsingel in Rotterdam!
Een schone Jonkvrouw op een bloedmooie groene Kawa ZX6R, er kwam een kittig blond staartje onder je helm vandaan. Je had een groen kuipruitje en een groen/zwart pak aan. Ik liep tussen de mensenmassa na de FFW Dance Parade.... Was erg gezellig!
Klopt, gespot...Ik denk dat ik morgen een gele motor spot in Borger. De berijder: Bjorn Entius!!
:p
Ik heb op mijn vakantie in zeeland gespot;
Paarse Suzuki GS500E
In vlissingen tussen de Boulevart en het Arsenaal
Er hingen twee helmen aan je slot, slot hing aan je voorwiel.
1 Helm had zo'n olievisier.
Oja Mensen, goed opletten, ik heb vandaag mijn cbr125r opgehaald en ben zowat de enige met zon ding + mf sticker! Woon bij EHV.
Zonet op de top van de Posbank op de kruising, wij stonden op dat kruispunt met z'n 2-en te prutsen met de helm en handschoenen, kwam een wit met een beetje rood <edit>vliegenpasta</edit> en blauwe CBR 1000 van het eerste type met zijkoffers van de kant van Velp naar boven.
We hebben nog even gezwaaid, bij het voorbij rijden zagen we je stickertje...
Vanmiddag rond 16:30 gespot op de Coolsingel in Rotterdam!
Een schone Jonkvrouw op een bloedmooie groene Kawa ZX6R, er kwam een kittig blond staartje onder je helm vandaan. Je had een groen kuipruitje en een groen/zwart pak aan. Ik liep tussen de mensenmassa na de FFW Dance Parade.... Was erg gezellig!
jup ik stond in dat rooie shirtje buiten peukie te doen terwijl jij aant prutsen was zag je sticker pas toen je wegreed maar was idd wel erg vroeg ik stond nog wakker te wordenAls dat vanmorgen (veel te vroeg voor de zaterdag ik weet het) in Zoetermeer was.... dan was ik het! Er was wat onderhoud nodig voor Appie.
Gr.
PhalKo
en nu moet je ff raden wie ik daar tegen kwamZojuist Imhotep gespot bij Bjoeks in Groningen