Zou ik dan eindelijk een keer gespot zijn(was inderdaad rond die tijd wel daar in de buurt.
Alleen is het geen Honda maar een echte YAMAHA XS1100. Wel zwarte jas(met witte letters OUTDOOR achterop) en helm. Blauwe (spijker)broek.
Was me eerste(en tot nog toe enige) ritje touren sinds het begin van mijnvakantieziektewet
Maar voor alle zekerheid...Hier kun je zien of het hetzelfde rekje is wat je zag
Denk dat ie naar een examen moestEn net (8.05) gespot Viccie op de Heerbaan op weg naar werk/school (oh nee het is vakantie).
Ik reed dit keer in het zwarte koekblik (dit keer letterlijk want het is een Fiatje Cinqiciento, ofzoiets).
Reed natuurlijk in tegenover gestelde richting naar mijn werk.
Groetjes Bianca
Gespot! 2 stuks,
Donderdag 12/08/2004 Rotterdam geparkeerd op het hoekje van het Soetendaalseplein. Een gele Honda (ik geloof een CB1) kenteken ML-85-##.
Wie o wie?
En net (8.05) gespot Viccie op de Heerbaan op weg naar werk/school (oh nee het is vakantie).
Ik reed dit keer in het zwarte koekblik (dit keer letterlijk want het is een Fiatje Cinqiciento, ofzoiets).
Reed natuurlijk in tegenover gestelde richting naar mijn werk.
Groetjes Bianca
Ja dat was ik ja. Ik heb tentamen dus ik moest vroeg weg
Ik had nog gekeken of ik je ergens zag rijden maar ik heb je blijkbaar niet gezien. Nou ja, ik weet nu iig dat ik op iets zwarts moet letten
BaBy_BanDiT_BiKesTer
Gespott: post aan het wegbrengen op Minervum. Je Nick kwam niet bekend voor maar die heb je pas veranderd, toch? Tot de volgende keer!
Sjo hé.. 2 dagen geleden de sticker erop geplakt ...
>> dat is snel .. * yihaaaaaa *
[ en beetje bij beetje aan het opknappen ... dus vandaar dat ik de half vergane stickers eraf gesloopt heb >> en idd een CB1]
Dat zou best targoh wel eens geweest kunnen zijn...17:20 -> CBR 600F (Rood met wit en ook nog wat blauw geloof ik, zwart grijs pak) in een regenbui in Rotterdam op de Maasboulevard. Volgens mij ging je de A16 op richting Utrecht/Den Haag.
Ik ga dit weekend MFers in België proberen te spotten