Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
GESPOT! Mijn ex-motorfiets...! Blauwe R6

Nog steeds niet verkocht en stond nog in de showroom van www.mobu.nl

Netjes dat die sticker erop blijft trouwens.
waarom laat iedereen hun sticker nou zitten als ze hem verkopen , ik heb al zo vaak gehad dat ik iemand aansprak met en sticker en zegt oh eh zal wel is van de vorige eigenaar zo mist de sticker toch zijn doel

waarom laat iedereen hun sticker nou zitten als ze hem verkopen , ik heb al zo vaak gehad dat ik iemand aansprak met en sticker en zegt oh eh zal wel is van de vorige eigenaar zo mist de sticker toch zijn doel

Of je vangt 3 vliegen in 1 klap:

1-Nieuwe eigenaar word maybe member.
2-Hij bespaart 1,50 voor een sticker als ie lid word.
3-hij word als een waanzinnige begroet en verwelkomd.

vanmorgen om 6:30 op de A 12 naar Utrecht ,iemand op een Hyosung Comet 650 ,geel van kleur en ging later de A 28 op richting Hilversum.
mooie fiets BTW(ik op de oude FJ 1100 NOG zonder mf sticker ,maar net besteld :

vanmiddag op 17:10hrs op de Parkkade te Rotterdam, ter hoogte van de Euromast ingehaald door een groene Honda CB500 met sticker op taartschep, onder de kentekenplaat. Ik zelf zat op de trapfiets, helaas zonder sticker

Gespot op de A 73 vanmorgen..
Blauwe Yamaha fjr wie o wie

deur1967

me eerste "spot" of was het nou andersom

He bandit600n, wie ben je dan op de sportschool (josine) daar zit ik namelijk ook

Hmm da's grappig. MF'ers in de sportschool, waarvan je niet weet van elkaar dat je MF'er bent.
Maar wie ik ben? Sportbroek, Sportshirt, Sportschoenen en ben er altijd maandag eind van de middag...

Ben een tijdje niet meer geweest (2 weken) maar ben er meestal elke dag. Tijd varierent van 4 uur 's middags tot beginnen om half negen 's avonds.

Ben meestal gekleed in het wit. Dus altijd een witte broek + wit shirt, heel soms doe ik een ander kleur shirt aan. Dit met zwarte schoenen (nike). Ben meestal met de gewichten bezig achterin.

Hoe beschrijf ik mezelf nog meer. Heb een getinte huid, donker haar (zwart) italiaans uiterlijk (zonder liegen ). Tsja verder?

Vammorgen op de A2 tussen Vinkeveen en Breukelen.
Matzwarte sjopper met stickert. Bestuurder gekleed in wat lederen lappen.
Vliegeniersbril en helm + tekst "Dwaal", dus dat hem wel zijn.

Ik gleed stilletjes voorbij in mijn bolide. Heb ivm drukte maar niet getoeterd.
Heb je nog aangekeken, maar je bleef helaas recht vooruit kijken.

Dubbel post.
Sorry....

Laatst bewerkt:
Gistermiddag (..dindag dus ..) op 't 'Rheiswheiksuhplein'..een bordeauxrode ZXR750, kentekenplaat strak onder 't zitje
Net niet voor de bui binnen..ik ook niet ..was, was op de Harlie-Trapson

Ik ben niet verantwoordelijk voor die zombie's

vanmorgen om 6:30 op de A 12 naar Utrecht ,iemand op een Hyosung Comet 650 ,geel van kleur en ging later de A 28 op richting Hilversum.
Dat kan Nitromax zijn geweest, op de motor van zijn vrouwtje

Hahaha, inderdaad, dat zal ik wel geweest zijn
Ik ben dan net op weg naar mijn werk in R'dam; en dus nog laaaaaang niet wakker. Probeer me volgende keer te spotten op de A12, zo rond Woerden, dan heb je een veel grotere kans om me wakker aan te treffen

Maar zonder dollen, ffetjes voor me rijden, enthousiast zwaaien en ik reageer zeker!

Mmmm, zowel de spotter als de gespotte posten dubbel
Zal em wel in de spot zitten...

Mmmm, zowel de spotter als de gespotte posten dubbel
Zal em wel in de spot zitten...

Oeps, sorry gemist. Heb jou ook gezien, jij reed rechtdoor op de A12, was ik idd, met Cora's Hyosung, lekker fietsie om te rijden, beeeetje klein maar dat mag de pret zeker niet drukken

vanmiddag op 17:10hrs op de Parkkade te Rotterdam, ter hoogte van de Euromast ingehaald door een groene Honda CB500 met sticker op taartschep, onder de kentekenplaat. Ik zelf zat op de trapfiets, helaas zonder sticker

Yessssssss
Eindelijk gespot
Mocht weer naar huis

Status
Niet open voor verdere reacties.