waarom laat iedereen hun sticker nou zitten als ze hem verkopen , ik heb al zo vaak gehad dat ik iemand aansprak met en sticker en zegt oh eh zal wel is van de vorige eigenaarGESPOT! Mijn ex-motorfiets...! Blauwe R6
Nog steeds niet verkocht en stond nog in de showroom van www.mobu.nl
Netjes dat die sticker erop blijft trouwens.
waarom laat iedereen hun sticker nou zitten als ze hem verkopen , ik heb al zo vaak gehad dat ik iemand aansprak met en sticker en zegt oh eh zal wel is van de vorige eigenaarzo mist de sticker toch zijn doel
He bandit600n, wie ben je dan op de sportschool (josine) daar zit ik namelijk ook
waarom laat iedereen hun sticker nou zitten als ze hem verkopen , ik heb al zo vaak gehad dat ik iemand aansprak met en sticker en zegt oh eh zal wel is van de vorige eigenaarzo mist de sticker toch zijn doel
Dat kan Nitromax zijn geweest, op de motor van zijn vrouwtjevanmorgen om 6:30 op de A 12 naar Utrecht ,iemand op een Hyosung Comet 650 ,geel van kleur en ging later de A 28 op richting Hilversum.
mooie fiets BTW(ik op de oude FJ 1100 NOG zonder mf sticker ,maar net besteld :
Hahaha, inderdaad, dat zal ik wel geweest zijnVammorgen op de A2 tussen Vinkeveen en Breukelen.
Matzwarte sjopper met stickert. Bestuurder gekleed in wat lederen lappen.
Vliegeniersbril en helm + tekst "Dwaal", dus dat hem wel zijn.
Ik gleed stilletjes voorbij in mijn bolide. Heb ivm drukte maar niet getoeterd.
Heb je nog aangekeken, maar je bleef helaas recht vooruit kijken.
Oeps, sorry gemist. Heb jou ook gezien, jij reed rechtdoor op de A12, was ik idd, met Cora's Hyosung, lekker fietsie om te rijden, beeeetje klein maar dat mag de pret zeker niet drukkenvanmorgen om 6:30 op de A 12 naar Utrecht ,iemand op een Hyosung Comet 650 ,geel van kleur en ging later de A 28 op richting Hilversum.
mooie fiets BTW(ik op de oude FJ 1100 NOG zonder mf sticker ,maar net besteld :
Zelfs de spotter van de dubbel post post dubbel! Ik zie een trend...Mmmm, zowel de spotter als de gespotte posten dubbel
Zal em wel in de spot zitten...
vanmiddag op 17:10hrs op de Parkkade te Rotterdam, ter hoogte van de Euromast ingehaald door een groene Honda CB500 met sticker op taartschep, onder de kentekenplaat. Ik zelf zat op de trapfiets, helaas zonder sticker
Zelfs de spotter van de dubbel post post dubbel! Ik zie een trend...
Whoehahha, you Remakill meIk wilde jullie ff op een Dwaalspoor zetten...
Altijd NitroMaximaal gebruik maken van de mogelijk tot grappen...Whoehahha, you Remakill me