[centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ rikus: Kom net van de MF moppies met hun koppies in dat toppie, zag daar Jessie, ziet er weer goed uit. Recente foto van na haar ziekenhuisbezoek?
Morgen ga ik mijn vakantieadres opzoeken waar de blade al is gebracht. Zal Nederland eens van de andere kant bekijken. :9
als je de foto bedoelt dat ze bij mij op de zaak staat ja das een redelijk recente foto dacht ik

Ik reed even voor ze en ging de afrit af bij Woerden. (zwarte opel astra met MF sticker links).
Was jij dat dan toevallig om 8:35 in de file in de buurt van de afrit zevenhuizen? Of heb je die MF sticker niet op je nummerplaat zitten?

dinsdag een X-4 en een V-max bij Jurgen van dijk (enschede).
Die ene gast had een klein staartje en een spiegel viziertje

bedoelde je dit staartje ?? :p

ik ben er idd wel vorige week geweest bij JVD maar niet met een Honda X4 maar een zwarte Yamaha FZX (ook wel kleine V-Max genoemd).
en verder had ik alleen een MF-sticker de FZX niet (maar is wel een MF'er nl. Furiuos FZX)

full

Bijlage: staartje.jpg

Gespot NapO ca 8 uur ring alkmaar (n9) richting kooimeer.

Je mag je voet overigens volgens de wet vrijwel meteen op je steppie zetten hoor als je optrekt bij het stoplicht. Je hoeft hem niet 50 meter boven de grond te laten zweven :P ;)

Gisteravond rond 22.00 uur Yamntlr....wheelyend op zijn Vtwin Rondweg Noord Amersfoort ;)

Man wat glom dat ding :}
En wheelyd ook lekker zeg :} :} :}

:+

Afgelopen zaterdag in Cochem (D) een kawa ZZR 600 op de parkeerplaats naast de brug, en een rode ninja samen met een zwarte ? iets verderop langs de Moezel.
[me] Nohome was helaas met de auto ;( [/me]

En als laatste wil ik niet weten wie de MF-ster op een diepblauwe ( "Fazer" of soortgelijk model, blonde paardenstaart onder de helm vandaan, MF sticker op kentekenplaat ) was die me straal voorbij reed terwijl ik zonder benzine stond langs de A12 tussen Zeist en Doorn, met de Big Zed ( Kawasaki uit 1975 ) in vol zijaanzicht op de vluchtstrook ( dus duidelijk met "pech" ) en met 2 armen zwaaiend naar elke motorrijder om te kijken of ze wilden stoppen. Oké, 2 volgetatoeerde armen in een rood/wit gestreept hemdje valt niet erg op |( .
Wat een paar motorrijders deden ( van de ruim 25 die er langs zijn gereden ) was voorbij rijden met hun duim omhoog |( |( Nee imbeciel, dat is geen rustplek, ik heb pech |( |(

Verbazingwekkend dat ik daar meer dan een half uur heb gestaan en dat de enige die stopte een juffrouw was op een Harley zonder mobieltje en 2 jongens op sportmotoren waarvan ik van ééntje z'n mobieltje mocht gebruiken om naar huis te bellen voor een jerrycan benzine.

Nu rij ik al meer dan 27 jaar motor en kan me tijd nog heugen dat motorrijders voor elkaar stopten ( ik doe dat zelfs met de auto ) maar dat is helaas blijkbaar helemaal voorbij. Ook al heb je ( wrschlk zoals dat blonde ding ) geen verstand van motoren en techniek, alles wat ik nodig had was 1 minuutje van je beltegoed !!!!!!!!!!!!!!

Uiteraard is er van de honderden auto's niet eentje gestopt :(
Ik denk dat ze schrok!.. ;) Zonder gekheid, bekend verschijnsel, de meeste mensen gaan er van uit dat je een mobieltje bij je hebt of anders is er wel een praatpaal in de buurt..oh, daar past jouw hoofd natuurlijk niet tussen.. :X

:+ .. [me]Arckira begrijpt natuurlijk heel goed dat je je op zo'n moment ff helemaal niet lekker voelt..[/me]

Ik denk dat ze schrok!.. ;) Zonder gekheid, bekend verschijnsel, de meeste mensen gaan er van uit dat je een mobieltje bij je hebt of anders is er wel een praatpaal in de buurt..oh, daar past jouw hoofd natuurlijk niet tussen.. :X

:+ .. [me]Arckira begrijpt natuurlijk heel goed dat je je op zo'n moment ff helemaal niet lekker voelt..[/me]

hée mede Z-er, ik spotte je gisteren. je reed welliswaar niet maar toch, Velgen weer mooi schoon? ;)

Gisteren gespot, +/- 20.30 u., kruising Overtoom / Bilderdijkstraat in Amsterdam. Een rode transalp, kenteken MF-**-91, met passagier. Ik stond aan de overkant voor het verkeerslicht, op een kawasaki ER-5, met een extra hesje aan, ik was bang dat ik het anders koud zou krijgen :+ . Volgens mij zag ik je een klein half uurtje (?) later ook weer terug rijden vanaf de andere kant van de Overtoom, maar dat weet ik niet zeker, want ik kon je kenteken niet zien (toen zat ik bij mijn instructeur achterop, hij bracht me even terug naar mijn auto :X ).

Vorige week ook nog een MF-er gezien (vergeten te melden :X ). Maandag 2 augustus rond 19.00 u. op de A4 richting Amsterdam, vlak voor de schipholtunnel, een grijze toermotor met kenteken MJ-**-79.

Bedankt voor het compliment( :? ), maar het is een Honda ;)

Ik heb 'm niet heel uitgebreid bekeken van alle kanten, maar een Honda? Van voor en van achter zag 't er erg uit als een Buell, hoe dan ook, de motor zag er erg leuk uit :) En volgens mij kreeg jij er geen genoeg van, heb je tot laat heen en weer horen rijden.

Heute abend, 20:15, Kennedylaan Eindhoven vlak vóór de oprit naar de A2/A58. Niet gekeken wat voor motor, motorrijder was iig in het zwart gekleed en ik heb nog ff gezwaaid :P

Dat was ik (YamahaR6) en ik zwaaide terug voordat je in de ankers moest voor de auto voor je :)

:] Eindelijk gespot :]

Afgelopen zondag om 15:30 bij Langevelderslag gespot een groene (duh) Kawa ZX-nogwatzalweleen6zijn.
De reactie van de passagiere was wat lauwtjes ("hmmm") op mijn enthousiaste "héé een spot". Beetje jammer, zal wel een sticker van de vorige eigenaar zijn. :]

Voor het eerst gespot!!! *D :}

Het is een NTV trouwens... of was eigenlijk! Vorige eigenaar heeft flink geknutseld.. 8-)
Kon het niet echt goed zien, stond op de coolsingel met m'n bus te wachten tot de tram voorbij was.

Afgelopen zondag in Drente Africaantje en aanhang gespot tijdens een stoffig maar lekker all-roadritje van de Transalpclub.

*D Thnx, dat was ik dus :)

Ik probeerde het nog te zeggen, maar je hebt het dus niet kunnen verstaan... Ik ging btw express voor je staan bij dat stoplicht zodat je mn stickertje kon zien, normaal gesproken blijf ik netjes achter andere motoren staan ;)

Ahh vandaar, mooi ding in iedergeval,hoop alleen dat daar in die buurt geen flitspalen waren... was wat enthousiast geworden... O-)

In groningen nog een grijze honda VFR gespot aan de korreweg. Wie o Wie???

Laatst bewerkt:
GESPOT! Mijn ex-motorfiets...! Blauwe R6

Nog steeds niet verkocht en stond nog in de showroom van www.mobu.nl :+

Netjes dat die sticker erop blijft trouwens.

Gisteren eind van de middag (17:00 uur) Yellow Shark gespot op de stationstraat in A'doorn. Ik was me binnen in de Sportschool in het zweet aan het werken. En tsja, geen sticker gezien, maar met zo'n opvallende motor kan het ook niet missen ;)

Ik heb 'm niet heel uitgebreid bekeken van alle kanten, maar een Honda? Van voor en van achter zag 't er erg uit als een Buell, hoe dan ook, de motor zag er erg leuk uit :) En volgens mij kreeg jij er geen genoeg van, heb je tot laat heen en weer horen rijden.
www.brommer-forum.nl/bm2k4/rick/bm2k4_003.jpg
Maak dr maar ff linkie van, want paar pagina's terug stond ie ook al :P

Ik had geen zin om helemaal naar de dijk te rijden, en die weggetjes in West zijn best leuk opzich. En bedankt voor het compliment, nou jou nog een keertje spotten op de motor ipv aan de wandel met de honden ;)

Revenant: Nee staan op dat stukje geen palen (iig niet vanaf de tunnel totaan de snelweg), was er al vaker geweest die week :)

He bandit600n, wie ben je dan op de sportschool (josine) daar zit ik namelijk ook. Ben namelijk benieuwd. Sticker zit er wel op, maar misschien niet gezien denk ik.

Groetjes Yellow

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan