En als laatste wil ik
niet weten wie de MF-ster op een diepblauwe ( "Fazer" of soortgelijk model, blonde paardenstaart onder de helm vandaan, MF sticker op kentekenplaat ) was die me straal voorbij reed terwijl ik zonder benzine stond langs de A12 tussen Zeist en Doorn, met de Big Zed ( Kawasaki uit 1975 ) in vol zijaanzicht op de vluchtstrook ( dus duidelijk met "pech" ) en met 2 armen zwaaiend naar elke motorrijder om te kijken of ze wilden stoppen. Oké, 2 volgetatoeerde armen in een rood/wit gestreept hemdje valt niet erg op
.
Wat een paar motorrijders deden ( van de ruim 25 die er langs zijn gereden ) was voorbij rijden met hun duim omhoog
Nee imbeciel, dat is geen rustplek, ik heb pech
Verbazingwekkend dat ik daar meer dan een half uur heb gestaan en dat de enige die stopte een juffrouw was op een Harley zonder mobieltje en 2 jongens op sportmotoren waarvan ik van ééntje z'n mobieltje mocht gebruiken om naar huis te bellen voor een jerrycan benzine.
Nu rij ik al meer dan 27 jaar motor en kan me tijd nog heugen dat motorrijders voor elkaar stopten ( ik doe dat zelfs met de auto ) maar dat is helaas blijkbaar helemaal voorbij. Ook al heb je ( wrschlk zoals dat blonde ding ) geen verstand van motoren en techniek, alles wat ik nodig had was 1 minuutje van je beltegoed !!!!!!!!!!!!!!
Uiteraard is er van de honderden auto's niet eentje gestopt