Dat is geen spotten..nu op Scheveningen in de Escubelle, Mr. Hawkeye, Mini Misstress, fietsertje, blauwwitje, sancho, Faithy, Aliss, 203mph, duc999, sparkplug patrick, Fazero, Wegdekdaniel en een afspirant-mf-er.
Ik heb vanmiddag even heerlijk (dubbelzinnig) gezzelig staan praten met een zeer lief leuk bikermeisje...! Ben alleen vergeten je telefoonnummer te vragen, omdat ik plots weg moest. Ook ben ik vergeten te vragen of je actief bent op MF....Damn, waar was ik met mijn gedachten
Je reed op een roze monster en droeg een icon helm!
he weer een dorpsgenoot.
ken ik jou?????
Net (+/- 13.30) reed je wel heel braaf door de Blekerstraat in Almere-Stad, tussen de Lidl en V&D. In Grijs Goretex, op je brommert.Was dat tussen watergraafsmeer en nieuwe meer?
Moet ik toch eens opletten...
Oh nee ik was laat vanmorgen (rond 10/half 11)
iedereen kent iedereen ik Gilze, hahahaha
ik weet wel wie jij bent en ik ken je ook wel, ik denk niet dat je mijn kent aangezien ik nooit in De Tip kom en wel een echte Gilse ben maar alleen maar vrienden van buiten Gilze heb. Maar ik zal anders binnenkort eens langs komen op de motor.
Wie uit gilze zitten hier nog meer op het forum?
Net (+/- 13.30) reed je wel heel braaf door de Blekerstraat in Almere-Stad, tussen de Lidl en V&D. In Grijs Goretex, op je brommert.
Wandelde daar met mijn ex-verloofde (= m'n vrouw).
ze heet nu Motor Lies, ben blij dat ik niet de enige ben die dat gemist heeft!Vandaag donderdag 06-04 bij Roadrunner motoren in Velp een Kawa ZXR 1200 en de ex SV 650 Van Anneliezzje.
Vanmiddag rond 17:00 een oudere wit-blauwe Honda CBR 600. Je reed op de A15 bij de Ridderster de A16 richting Rotterdam op, en ging er bij Rotterdam Centrum/Capelle af.
Ik was de rode Diversion die jij vlak voor de Ridderster inhaalde.
Dezelfde spot als SuperSV650S?
ze heet nu Motor Lies, ben blij dat ik niet de enige ben die dat gemist heeft!
Ja das Appie_smoke z,n fietsZojuist R6 gespot, Utrecht, bij NS hoofdgebouw geloof ik. Eentje met gepolijste velgen. Rond 12.00u.. wie??