[Centraal] MF'er gespot! Deel 24

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gespot!

Zwarte TL1000.
Met vrouwlijke bij-rijdster.(zwart gekleed en grijs met witte helm)
Waar ? In Nuenen op de rotonde bij Goossens meubelen rond de klok van half 8.

:W

Morgen denk ik een heleboel spotjes vanaf Rotterdam naar Assen en weer terug.

Ik Zwarte SV650S "oude model" zwart,rood,wit Arlen ness pak, grijze helm met bijrijdster.
Kicxstart Rugtas

Racingfox, al vanaf de Sytwende tunnels tot aan Scheveningen.\

IMG_1440res.jpg

Gespotjuh..

wanneer Zaterdag omstreeks 15:00

waar Leidseveen afslag naar leidsendam

wat een drie tal motoren waar van een blauw/wit Suzuki met Stickert.... die nog een mooie kniedown neer legden in de bocht van af de snelweg richting leidsendam

:Y

Een blauw/witte GSX-R 1000?? :]

Ik stond binnen bij Martijns, had een leren pak aan en ben 1.99m lang :P
Sla je daar op aan?

Pffff.... weet het echt niet meer.. Heb er niet zo op gelet eigenlijk.
We waren er volgens mij tussen een uur of 14:00 en 15:00 uur. Kan er iets naast zitten, maar zal niet veel zijn.
We stonden een beetje te kijken bij de handschoenen, aangezien we beiden voor nieuwe (zomer)handschoenen aan het kijken waren.
Ik liep rond in een oranje shirt/polo met witte (lange) mouwen. Misschien dat je mij herkent? (was met koekblik meegereden met iemand).

hmm voor Staphorts (vanaf Assen) bij het tankstation riep iemand in een nieuw type Honda Civic GESPOT. **-TJ-DD.. Zwart..

Moest ff wachten op 3 andere forummers die ff achter geraakt waren. ;)

Hopelijk niet geflitst bij Staphorst? ;)

V-Ray hier:

hmm voor Staphorts (vanaf Assen) bij het tankstation riep iemand in een nieuw type Honda Civic GESPOT. **-TJ-DD.. Zwart..

Moest ff wachten op 3 andere forummers die ff achter geraakt waren. ;)

Hopelijk niet geflitst bij Staphorst? ;)

Ze stonden bij 116.0 (althans, dat stond op de RDS :} ). Eigenlijk stonden ze bij 116.8 ofzo.

Laatst bewerkt:
Noordwijk Rond 1 uur dacht ik. Een groene kawasaki.
Deed het een gebaar van gespot. Maar volgens mij begreep je het niet helemaal. Dus denk ga voor je rijden zie je mijn sticker. Maar heb je toen niet meer gezien.

Ben je gestopt om de motor te checken?????

grtjes.
Was ik :W

Heb pas net een stikker dus ik begreep hem idd niet :X (en ben gestopt om motor te checken |( )

Gespot: leuke MF-ster in zwart koekblik (Alfa Romeo).
Gistermiddag op de Deurneseweg bij Brouwhuis tussen 16.00 en 17.00 uur.
Zat erg enthousiast te zwaaien *O*
Heb ik daar wel eens vaker gezien! :+

Gebeurd ons allemaal hoor, reed laatst ook naast iemand met koekblik die naar me zat te zwaaien als een idioot.
Snapte het ook niet tot ie een briefje ophield met MF erop

Nieuwe items te bestellen via het MF forum *O*

- Het MF-je-bent-gespot-bordje in de huiskleuren :)
- Het MF Gespot stop bordje dat bij je achterruit uitklapt ala politie :Y

Nieuwe items te bestellen via het MF forum *O*

- Het MF-je-bent-gespot-bordje in de huiskleuren :)
- Het MF Gespot stop bordje dat bij je achterruit uitklapt ala politie :Y

T-shirt lijkt me wel wat, of zo'n leren Jack, valt het nog beter op ha ha
Maar ik ga eens kijken of er wat te spotten valt tussen Alkmaar en Rotjeknor.
Ff bakkie doen bij me broer, weet ie nog niet, dus maak hem wel wakker straks _O- _O-

Gisteren bij de beatrixrun een motorrijder met een hanekam op zijn hoofd. Ik meen dat ik een MF sticker zag zitten op je plaat.

Vanavond om half 8 op de boulevard in Vlissingen, een groene kawa (zx nog wat??) met berijder in zwart groen pak, samen met nog een motor rijder voor hem zonder sticker.

En vanochtend in BoZ door de kastanjelaan gestoorde stuiterbal volgens ChaserBoZ

als het tussen 10 en 11 was en er zat een leuke jongedame achterop.. dan was ik dat, moest dr even naar huis brengen O-)

editje: en als het tussen 9 en 10 was. en er zat niemand achterop. dan was ik een nieuw achterbandje gaan halen :$

Laatst bewerkt:
Gisteren bij de beatrixrun een motorrijder met een hanekam op zijn hoofd. Ik meen dat ik een MF sticker zag zitten op je plaat.

ja, die heb ik ook gezien *O*
en een praatje mee gemaakt.
we kenden elkaar alleen via MF maar nu ook in't echie.
ook bmwoman en motorkatje hebben gedag gezegd.

onderweg in een van die kleine stadjes heb ik nog gespot geroepen naar een groepje dat een ijsje stond te eten.
een stuk of 3 sportfietsen waarvan 1 met stikkur

Gespotjuh..

wanneer Zaterdag omstreeks 15:00

waar Leidseveen afslag naar leidsendam

wat een drie tal motoren waar van een blauw/wit Suzuki met Stickert.... die nog een mooie kniedown neer legden in de bocht van af de snelweg richting leidsendam

:Y

Als die andere twee een KTM Prestige en 'n Suzuki Freewind waren, dan was ik die blauw/witte Soes... heb je niet gezien... Waar reed/stond jij?

Oh ja, was geen knee down, als ik het was dan natuurlijk. D'r zit daar een uitrit van werkverkeer, altijd 'n hoop zooi daar. Plus er zit een verschrikkelijke bult daar. Ik zat/hing wel een beetje naast de motor, dat dan weer wel... :)

Hoi mij eerste live spot.
rond 11.55u jij parkeerde net in willemstad en ik reed weg.
je reed volgens mij een rode suzuki sv?Ik riep nog gespot.

:W :W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan