speeddevil
Held van januari 2013!
- 8 jun 2004
- 1.238
- 2
Ik ben de meest wijze en wees op mijzelf, maar ik was het niet hoor.. Ging ff over een kleine spelfout...Zojuist gespot: Rond 15.00 uur op de A10 splitsing Amersfoort/Amstelveen een rood/gele cbr600. We reden nog een stukje samen en jij wijste nog even naar je kenteken.
wie o wie???
Ej Boos
Ging niet joh, was te laat voor eendateuhhhh.......afspraak
Mijn eerste spot!!!
En dat na precies 6 dagen met de sticker rondrijden.
Vanmorgen op de A20 ring rotterdam thv oprit vanaf de A13. Jij kwam uit de richting van HvH.
Volgens mij een yamaha. Hij stak het duimpie op en ik schopte bijna een deuk in een auto uit blijdschap
:-)
Door TL tinuz op woensdag 28 maart 2007 08:33:
vanmorgen 7:30 gespot in Apeldoorn Jankerd
op de laan van zevenhuizen, ik stond bij het stoplicht in mijn Sorbo bus
Ha TL tinuz.
Tijd en plaats kloppen, maar... hoe weet je dat ik het was?
We hebben elkaar 1x gespot en toen reed ik achter je!
Bedankt voor de spot.
Groeten,
Jan
Hey, ik kom wel is bij de vracht (vracht 3 en klm express). Ik werk zelf bij DHL aan de pelikaanweg, daar is m'n CBR dus ook te spotten. ( maandag/dinsdag/vrijdag/zaterdag van 6.00 tot 14.30)
Mare, tot nu toe geen MFers gespot bij KLM
Groeten Frank.
Gespot
Zwart/grijze suz gsr in leidschendam rond 16.30
Mooi bikie trouwens
Goh, gezellige Vrachtboel hier... ik heb bij AG vracht (platform) gewerkt, maar dat is alweer een tijdje geleden.
Er zijn volgens mij nog wel een paar KLM'ers (vracht) op MF.
Nee joh zo hard reedik echhhhh nie.....Haehae, dat was ik.... jij ging er vervolgens ook met iets van 100 km/u vandoor op de 80 km zone..... ik wilde nog even een wheelie voor je trekken, maar er zat een politiebusje achter ons... was jij laat of vroeg, of rijd je daar nooit?
enne rechts inhalen mag toch helemaal niet
Datum: woensdag 28 maart
Plaats: Oirschot, Shellpomp aan de Bestseweg
Tijdstip: Rond 19.15-19.30 uur
Wat: Rode Duc met een MF-sticker !!!
Je was je banden aan het oppompen/controleren. Wie o wie ?
Hehe..Eindelijk iemand gespot!!
(kwas het nie...hihihi)