[Centraal] MF'(st)er gespot, post het hier, DEEL 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist gespot: Rond 15.00 uur op de A10 splitsing Amersfoort/Amstelveen een rood/gele cbr600. We reden nog een stukje samen en jij wijste nog even naar je kenteken.

wie o wie???

Zojuist gespot: Rond 15.00 uur op de A10 splitsing Amersfoort/Amstelveen een rood/gele cbr600. We reden nog een stukje samen en jij wijste nog even naar je kenteken.

wie o wie???
Ik ben de meest wijze en wees op mijzelf, maar ik was het niet hoor.. Ging ff over een kleine spelfout... })

Gespot vandaag en gister in Zoetermeer bij opleidings centrum Ricas deze Honda :W

full

full

Ik had daar 4 dagen EHBO cursus en kan er weer 2 jaar tegen aan *O*

Mijn eerste spot!!! :}
En dat na precies 6 dagen met de sticker rondrijden.

ik had je al eerder gespot, maar dat heb je hier niet gelezen (vorige topic)!

afgelopen (dinsdag?) rond 16.00 bij de Mac Noord...! ik zat op een zwart/witte GSXR :W

jij kwam vanaf de A28 kant, ik stond links voorgesorteerd richting de Mac.

Vanmorgen op de A20 ring rotterdam thv oprit vanaf de A13. Jij kwam uit de richting van HvH.
Volgens mij een yamaha. Hij stak het duimpie op en ik schopte bijna een deuk in een auto uit blijdschap
:-)

Haehae, dat was ik.... jij ging er vervolgens ook met iets van 100 km/u vandoor op de 80 km zone..... ik wilde nog even een wheelie voor je trekken, maar er zat een politiebusje achter ons... was jij laat of vroeg, of rijd je daar nooit?

enne rechts inhalen mag toch helemaal niet O-)

om precies 16.00 op de Ceintuurbaan Zwolle, thv de Mac Donalds Noord.

een blauwe GSX-F mét sticker! ik stond aan de andere kant van de weg op een zwart/witte GSX-R, we zwaaiden nog naar elkaar

:o helemaal niet gelezen B|

Dan ben je bij deze terug gespot :W

Nóg eerder gespot *O* *O*
En dan al twee keer nu :9

Bedankt voor je spot :}

tot spots :]

Gespot: Honda, om 11:12, in Apeldoorn, bij Ekro in de motor stalling, stond tegen het hek aan.

Toer fiets.

}) Twee minuten geleden de motor van Matin S gespot bij H10 op SPL-Oost.
Ik ben ff voor 6 weken uitgeleend van H14 naar H10. 8-) })

Door TL tinuz op woensdag 28 maart 2007 08:33:

vanmorgen 7:30 gespot in Apeldoorn Jankerd
op de laan van zevenhuizen, ik stond bij het stoplicht in mijn Sorbo bus

Ha TL tinuz :W .
Tijd en plaats kloppen, maar... hoe weet je dat ik het was?
We hebben elkaar 1x gespot en toen reed ik achter je!
Bedankt voor de spot.

Groeten,
Jan

waar jij rechtsafsloeg spotten we elkaar de vorige keer ook, was ook op hetzelfde tijdstip, en een rooie vfr 750, dat kan niet missen toch *D

tot de volgende spot ( en ja, er zit een mf sticker op mijn sorbo koekblik ;) ) :W

vanmorgen om 8 uur gespot in harderwijk
op het eerste kruispunt als je van apeldoorn af komt, stond je voorgesorteerd om rechtsaf te slaan, met een allroad-achtige motor

ik heb snel gespot op een briefje gekalkt met een edding, en toen ben ik naast je gaan staan, heb even getoetert en het briefje omhoog gehouden.

ik weet niet of je het begreep, maar je bent dus gespot :P :W :W

zonet in Velp op de Kennedylaan vanaf het cirquit. jij ging links richting presikhaaf op een Blauw/witte Honda (???cb500???) ik reed in koekblik berlingo. je ging me bij de stoplichten voorbij, ik ging nog een stukkie naar rechts om je voor te laten gaan.... wie o wie...

Gespot
Zwart/grijze suz gsr in leidschendam rond 16.30

Mooi bikie trouwens

net gespot rond 1800u op de kennedylaan in eindhoven je was op een zwarte motor (kon het type en model zo snel ff niet herkennen |( )en had een wit/grijze jas aan met een zwarte rugzak om je kwam vanaf de richting A50 en ging de snelweg op richting den bosch,

ik stond vast tussen de koekblikken voor rechtdoor wilde nog een seintje geven maar je was alweer weg..

wie o wie was u?!

Hey, ik kom wel is bij de vracht (vracht 3 en klm express). Ik werk zelf bij DHL aan de pelikaanweg, daar is m'n CBR dus ook te spotten :P . ( maandag/dinsdag/vrijdag/zaterdag van 6.00 tot 14.30)

Mare, tot nu toe geen MFers gespot bij KLM :N

Groeten Frank.

Goh, gezellige Vrachtboel hier... ik heb bij AG vracht (platform) gewerkt, maar dat is alweer een tijdje geleden.
Er zijn volgens mij nog wel een paar KLM'ers (vracht) op MF.

Gespot
Zwart/grijze suz gsr in leidschendam rond 16.30

Mooi bikie trouwens

Dat moet ik geweest zijn Hierro.. *O*..Leidschenhage/Noordsingel :Y
thx voor de spot, maar waar reed jij dan?

:W

Goh, gezellige Vrachtboel hier... ik heb bij AG vracht (platform) gewerkt, maar dat is alweer een tijdje geleden.
Er zijn volgens mij nog wel een paar KLM'ers (vracht) op MF.

Zaterdag kom ik er wel weer denk ik, dan rij ik vracht naar KLM toe (collega heeft een ongeluk gehad, dus ik rij zo nu en dan een dagje). Ik kijk best wel vaak bij de KLM, maar tot nu toe nog geen stickers gezien hoor :N.

Zaterdag neem ik een grote gele trekker, dus spot me maar effe als je er ben :9 .

Haehae, dat was ik.... jij ging er vervolgens ook met iets van 100 km/u vandoor op de 80 km zone..... ik wilde nog even een wheelie voor je trekken, maar er zat een politiebusje achter ons... was jij laat of vroeg, of rijd je daar nooit?

enne rechts inhalen mag toch helemaal niet O-)
Nee joh zo hard reedik echhhhh nie.....

Was file rijden en dan mag je ertussendoor rijden. :-)

Net gespot, EvilDave toen ik zijn (nu mijn }) ) zadeltassen kwam ophalen.

Thanks mate!

Zojuist een zwarte Thundercat gespot op de A13 van Den-Haag naar Delft.
Het was rond 18.00u.
We reden net in op de file en jij kwam me voorbij.
Ik zat in de toettoet.

Velperbroek, vanavond

Gespot en gesproken, ben alleen de nick kwijt..

Hopelijk morgen weer me Dax terug dus let op op de N201 mogelijk op het fietspad want kmoet me blokje weer inrijden (heb nieuwe blok gekregen).

Zo gauw ik thuis ben kunnen jullie me dan wel aan horen komen want nieuwe uitlaat ook binnen.

Laatst bewerkt:
Vanavond gespot: lichtgrijze renault megane MET MF-stickert, op de Graafseweg in Nijmegen rond half 7 (in de file), vanaf de richting Dukenburg naar het Keizer Karelplein!!

Wie o wie was het?????

Datum: woensdag 28 maart
Plaats: Oirschot, Shellpomp aan de Bestseweg
Tijdstip: Rond 19.15-19.30 uur
Wat: Rode Duc met een MF-sticker !!!

Je was je banden aan het oppompen/controleren. Wie o wie ? :W

Hehe..Eindelijk iemand gespot!!

(kwas het nie...hihihi)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug