Ga morgen avond ff posen op hoevelakendus wie weet tot dan
zit er over te denken om een sticker te bestellen maar word je zo niet erg snel aangehouden?
Ik bedoel, mijn motor voldoet niet meteen aan de wettelijke norm qua uitlaat en verlichting
jij rijdt dus eigenlijk té snel en te flitsend rond waardoor die sticker niet eens opvalt?
Doorn in "MF'er gespot? Post het hier Dl XVI (Keep..."
al dat asfalt....... en niemand die het weet te benutten. Ik hoop niet dat die onopvallende politieauto hetzelfde heeft gezien, want dan krijgen we wéér fanmail uit het Noorden
hahaha das een manier om t te vertalen
Nee maar bedoel meer dat als ik aangehouden word door die sticker dat waarschijnlijk niet t enige zal zijn waar het bij blijft bij een bekeuring en dat me nog tegenhoud.
heb nl mijn knipperlichten geinegreerd in mijn achterlicht en een akra open uitlaat.
dus vroeg ik me af of jullie veel 'bekijks' van de politie krijgen met zo'n sticker?
Ik denk eerder dat je wordt aangehouden voor je open uitlaat en je verlichting en dat ze dat stickertje dan als toetje nog even meenemenhahaha das een manier om t te vertalen
Nee maar bedoel meer dat als ik aangehouden word door die sticker dat waarschijnlijk niet t enige zal zijn waar het bij blijft bij een bekeuring en dat me nog tegenhoud.
heb nl mijn knipperlichten geinegreerd in mijn achterlicht en een akra open uitlaat.
dus vroeg ik me af of jullie veel 'bekijks' van de politie krijgen met zo'n sticker?
zit er over te denken om een sticker te bestellen maar word je zo niet erg snel aangehouden?
Ik bedoel, mijn motor voldoet niet meteen aan de wettelijke norm qua uitlaat en verlichting
De plakkert zit er al 3,5 jaar op en ik heb nog nooit gezeur gehad.
Als ze gaan zeuren trek ik em er wel af.
en bestel ik snel een nieuwe
Honda oortjes schreef op 28 maart 2007 @ 20:53
Dat was ik !!! Lekker een middagje vrij, goed weer om een stukkie te rijden!!
Wat een eer dat je bent omgereden !!
Groetjes van oortjes!!
(mooie fiets heb je trouwens!)
Hey Frank dan was jij et idd, d8 echt dat et een arrow was maar goed als ik de kleuren ook al niet goed heb geziendan zeg ik ff niks.
Vandaag eeh gister ook maar is op de motor naar men werk (KLM-Vracht). Misschien kom ik je nog wel is tegen op de motor.
Laterzzz Ronald