[Centraal] MF-er gespot! Deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag in Scheveningen rond een uurtje of 1 !
Grijze Fazer (met 2 helmen) Kenteken MH-**-32

Je stond bijna naast mijn blauwe Fazer !

Wie o wie ??? :W :W

Heb nog een foto gemaakt met mijn telefoon, die volgt later !

We maken er wel Badtzmaru van en RIC op een R1 whahaha...

M'n sliders bevallen prima heb de SMILE'S gekocht van WIZ dus ben lekker vonken aan het trekken..! Owjah ik heb de foto nog!! [afbeelding]

Doen we...! 3 X is scheepsrecht Ik had het 3 x fout... -O-

Leuk piccie! :Y

In welke kleuren hebben ze die smilie sliders allemaal eigenlijk? Lijkt me ook wel lachen!

Vanmiddag in Scheveningen rond een uurtje of 1 !
Grijze Fazer (met 2 helmen) Kenteken MH-**-32

Je stond bijna naast mijn blauwe Fazer !

Wie o wie ??? :W :W

Heb nog een foto gemaakt met mijn telefoon, die volgt later !

eerste dag met sticker :) k heb zelf geen stickers gezien, maar bij die blauwe liep ik voor langs :(

"Gespot", zei ik tegen iemand op een gele Blade (?) op de Haarlemmerdijk.
Je maatje reed op een oranje kleurige Z750/1000.

Bij deze officieel :W

Ja jij ook bij deze man, volgens mijn heb je me ook al een keer rijdend gezien want de gele blade moet een gele R1 zijn ;)

Gespot!!!

Gisteren 27-04 rond 18.00-18.30 een zwarte/goude Kawasaki ZX-12R met oliekleur ruitje.
Je reed bj de Vu de A10 op richting Zaanstad, ik reed effe later nog even achter je!

Wie o wie?

Gespot!!!

Vandaag 28-04 rond 14.00-14.30 een chopper in de Haarlemmerdijk. Ik stond aan de linkerkant van de weg op het fietspad.

Wie o wie?

Vandaag omstreeks 11:00 uur gespot op de Radiolaan bij IJsselstein/Nieuwegein.

De motor stond geparkeerd vlak bij het punt waar je de Lekdijk :P oprijdt. Kon het merk en type niet goed zien, maar als het goed is een grijze ZX-6.

De bestuurd(st)er was nergens te zien :N .

Wie o wie?

Vanmorgen rond 11:00 uur aan het begin van de Maasboulevaart Rotterdam: Ik denk een XJR je stond bij de stoplichten naast een gele trike. Ik kwam er net achter staan toen het groen werd.

Vandaag gespot richting assen, rond uur of 9 een z1000 en een kawasaki zx7r??
juliie wezen nog op mijn sticker en riepen "GESPOT" bij deze terug gespot.
was bij tank station dekkersland. (wij reden op zwarte gsx-r 750) :W

Vanmiddag om 14:30 gespot bij de Lidl in Katwijk aan Zee

Blauwe Yamaha Fazer met volgens mij een dame als berijder, zwart, blauw, zilveren helm.

Ik reed op de fiets (witte broek met roze shirt) over de melkweg.

Ciao

License ofzo. Een dame die vandaag ook aan VRO I heeft meegedaan op een ducati.

Veel geleerd vandaag?
(Wat was er nou met je aan de hand? Op het einde toen we cirquit gingen rijden, hoorde ik wat over je banden ofzo? :?

heerlijk toen we het cirquit op mochten gaan. Was de eerste keer, ga me meteen aanmelden voor Assen. Verslavend!! :9~ :9~

En eerlijk is eerlijk. Gewoon hulde aan de gsxr!! De remmen zijn zo fucking goed dat als je het maximale eruit wilt halen, je achterkant gewoon gecontroleerd omhoog komt. De ene na de andere noodstop. Zo geil. En dan zitter er nog geen stalen remleidingen op. :9~ )

Laatst bewerkt:
Aan de eind van de middag rond een uurtje of 17:30 Op de N201 bij de Mac in Hoofddorp..Een jonge gozer op een rode motor..;)...Was wel ff leuk aan het spelen he;).:P...

Wie o wie was deze jongen?

Groetjes motorhugske

Hondapon, 27 april 2007, 20.30 uur

Zojuist gespot in de Zilverweg in Apeldoorn: donkerrode? motor met MF sticker.
Je reed de Ruimzichtlaan in.

Een rood/zwart/grijze Kawa ZX9-R, kan haast niet missen , thats me *O*
Ik woon hoek R..laan / W...weg. Waarschijnlijk dus bijna (over)buren ??

Jawel de 1e.......

De Africa Twin die 2 keer was gespot bij de HHS afgelopen dinsdag is van CreaToR :)

CreaToR, bedankt voor je mailtje *O*

No shit.. Ik heb vandaag ook Zot gespot.. M'n vriendin had een nieuwe achterband nodig, dus zij was er met d'r motor, ik met de auto, want haar zusje moest mijn motorspullen lenen om ook mee te kunnen.. Hoe laat was jij bij Zot?? wij vanaf 11.00 tot 12.30 ofzo...

Grtz. Metal

Jij in de Cinquecento en zij op de CB-1?
Ik was er van 10.30 - 14.30u ... en ja, ik was met mn motor aan het poetsen voor het olielek. Volgens mij gefixt, heb er nog eventjes 80km op gezet met alle snelheden getest en gelukkig nog steeds kurkdroog. Was echt bang dat het de voetpakking was van de cilinder. Ik wassen & knippen (pakking), Zot het vuile werk }) . Gelukkig was het hoogstwaarschijnlijk de pakkingen van de nokkenaskettingspanner, anders had ik nu echt wel olie op het blok zien liggen.

Veel MF'ers gezien daar vandaag en Zot heeft er ook weer genoeg bandjes op gezet als ik het zo hoor (en zag).

Vanmiddag om een uur of half twee: op de N203/ N8 t.h.v. de stoplichten bij de Krokodil richting Uitgeest.

Een Honda 600f met stickert. De chauffeur had een zwart textielpak aan met een kawagroene helm.

:W

Ik was er van 10.30 - 14.30u ... en ja, ik was met mn motor aan het poetsen voor het olielek. Volgens mij gefixt, heb er nog eventjes 80km op gezet met alle snelheden getest en gelukkig nog steeds kurkdroog. Was echt bang dat het de voetpakking was van de cilinder. Ik wassen & knippen (pakking), Zot het vuile werk }) . Gelukkig was het hoogstwaarschijnlijk de pakkingen van de nokkenaskettingspanner, anders had ik nu echt wel olie op het blok zien liggen.

Veel MF'ers gezien daar vandaag en Zot heeft er ook weer genoeg bandjes op gezet als ik het zo hoor (en zag).

jep, ik was dus op de CB1....

Laatst bewerkt:

Helemaal goed inderdaad!!! Ik zat dus in de chinqie!

Ik wist niet dat jij ook hier op MF zat... Wordt het dan niet eens tijd voor een MF sticker :P

Maar wel humor.... Was nog ff moeilijk, om het lek precies aantewijzen merkte ik...

iig mooi dat het gefixt is.

Vanmiddag om 14:30 gespot bij de Lidl in Katwijk aan Zee

Blauwe Yamaha Fazer met volgens mij een dame als berijder, zwart, blauw, zilveren helm.

Ik reed op de fiets (witte broek met roze shirt) over de melkweg.

Ciao

Het zou zomaar ik geweest kunnen zijn..... Geen idee waar die Lidl was. Als het was waar ik keerde omdat de weg ophield, dan was ik het ! Beetje verdwaald, maar daar heb ik meer last van _O- _O- Uiteindelijk toch weer de weg naar huis gevonden....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan