Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

[Centraal] MF-er gespot! Deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
vanavond... om 18.45 een Suzuki met Sticker (denk een RF of GSXF?).

vanuit Zwolle, je ging bij hoog Zuthem het tunneltje onderdoor, en reed je banden warm binnendoor naar Laag Zuthem... ik reed achter je in een rode Volvo 440!

Laatst bewerkt:
Viccie schreef in een vorig topic:

met een groene seat ibiza
Helemaal links, bijna tegen de vangrail aan om je ruimte te geven om er tussendoor te gaan, alleen je bleef een beetje half op de middelste rijbaan hangen

Kan 2 dingen betekenen
1. we reden rond de 80 en tja.. trajectcontrole...
2. ik vertrouwde je weggedrag niet om er tussendoor te rijden

Op de Batavierenrace als motorrijder/verkeersregelaar: Ogma!

(Excuses voor de foto"kwaliteit". )

Tevens op de Batavierenrace als motorrijder/verkeersregelaar: onderstaande grijze Honda!

(Wederom excuses voor de foto"kwaliteit". )

Vanmiddag omstreeks 16.30 uur. Ter hoogte van Linschoten, een rode ss.
Motorkat en ik kwamen je tegemoed vanuit de richting Woerden.
Ik reed op een rode vfr en heb een rode hanenkam op mijn helm.
Morotkat had een gekleurt BMW pak aan en reed op een CBF.

Een paar uurtje later in Scheveningen hawkeye nog even gespot. Nog even kort mee staan babelen.

Vanmorgen om tien voor elf: schitterend blauwe Suzuki SV650S, ML-R*-**, voor de hoofdingang van het GHZ Bleulandlocatie, voor een BMW 1100RT. Bij deze gespot!
Wie o wie?

Dank je voor je compliment!
Ik ben nog steeds erg blij met m'n SV tje.
Ik moest weer eens werken bij de baas.

vanavond @scheveningen, een GSX1100F, gister ook met je staan babbelen, weet alleen je nick-name niet

Datum: 26 april
Plaats: Tussen Scherpenzeel en Achterveld
Motor: Geel blauwe Suzuki
Tijd: ongeveer 16:40

Je ging goddeloos los op het stuk tussen industrieterrein 't Zwarte land en de Klaveet.
Je haalde Erik in met een bijna wheelie, en jullie kwamen elkaar weer tegen toen je vaart moest minderen voor een busje.
Er was oog contact en je Erik groette je.

Laatst bewerkt:
Ook even overniweuw dan:

Gespot: Om Donderdag 15u in Maastricht een groene Kawa. Je reed eerst langs de mac op het vrijthof, en later had je jouw motor achter mijn rode GS geparkeerd op het vrijhof.

Gisteren toen we terug naar Den Haag reden vanuit Noordwijk: Suzuki Srad met bijrijdster met een rugtasje op. Kenteken: MJ-**-48. Had nog even naar jullie gezwaaid toen jullie op de snelweg ergens afhaakten

Oh ja, je reed nog een heel stuk mee met ons toen we tussen de file doorreden. We hadden bij ons:
TriumphDaytona met sticker, Fazer (goud/zwart) zonder sticker en ikzelf op een grijze Soes SV650s met sticker

Laatst bewerkt:
Gisteren gespot in GOUDA, op de rotterdamseweg geloof ik, om 17:15
Een rood witte R1 kwam tussendoor gereden want alles stond vast, ik dus ook in mijn koekblik.

Wie o wie?

Om ongeveer 11.30 op de Arnhemseweg in Apeldoorn, voor de grote rotonde bij Centraal Beheer, reed er een blauwe motor achter mij (in grijze Volvo V70) Ik ging op de rotonde rechtdoor richting Beekbergen, jij pakte de rotonde driekwart richting industrieterrein. (moeilijk te zien, die sticker )

Vannacht, 02.55uur op de Europalaan in As, Limburg, België. Aan de rode lichten, een rode Fireblade met MF sticker. Bouwjaar 2004/2005 denk ik. (Aan de Arrows uitlaat te zien, die zat onder het kontje ) Heb m'n duim nog opgestoke, waarop hij met een wheelie aan de rode lichten vertrok

Uurtje terug ongeveer TERUG gespot (jij was eerst ) bij Safe in Z'meer. Batsmaru, als ik het goed verstaan heb. Iig je voornaam is Rick en je rijdt met een grijze R6. Dat weet ik dan nog weer wel.

Nieuwe kneesliders erop? Mijn jas zit iig weer als gegoten. Ik ben thuis aan het klussen, dus moest gelijk weer weg. Volgende keer doen we ff een bakkie!?

Er stond nog een MF'er tussen ons in. Een paarse Suzuki GSX1100... Wie o wie? Je helm en handschoenen en een tasje met net aangeschafte onderhoudsmiddelen lagen nog op je motor.

We maken er wel Badtzmaru van en RIC op een R1 whahaha...

M'n sliders bevallen prima heb de SMILE'S gekocht van WIZ dus ben lekker vonken aan het trekken..! Owjah ik heb de foto nog!!

2 spots gisteren:

1. vrijdag 27 april om 08.00 op de a13 richting Rotterdam net voorbij de Texaco, een Zwarte GSX-R. ik toeterde nog 2x maar volgens mij hoorde je het niet

2. dezelfde dag, rond 20.30 einde a4, een zwarte SV650s en een geel zwarte yamaha Fazer.

Hierbij GESPOT!!

Amsteldijk : anderhalf uur geleden, wij (3 hornets ) kwamen je tegemoet rijden en ik zwaaide i.i.g. naar je, keek nog even achterom en zag een sticker op je rode CBR !

O,ja Nessy en LoSBoL in mijn spiegels gespot

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.