Viccie schreef in een vorig topic:
met een groene seat ibiza
Helemaal links, bijna tegen de vangrail aan om je ruimte te geven om er tussendoor te gaan, alleen je bleef een beetje half op de middelste rijbaan hangen
(Wederom excuses voor de foto"kwaliteit".)
Vanmorgen om tien voor elf: schitterend blauwe Suzuki SV650S, ML-R*-**, voor de hoofdingang van het GHZ Bleulandlocatie, voor een BMW 1100RT. Bij deze gespot!
Wie o wie?
Net gespot hier op Uilenstede.
Velocita, die thuis kwam.
Gezellig even met je gesproken.
Peter.
That was me! Heb inderdaad een zwart/zilver/wit pak. Ik zag je al omkijken naar me en meende zelf ook nog een blauw rechterhoekje bij jou te zien. Maar nu weet ik het zeker. Ben btw normaal niet vaak in Gouda, moest ff nieuwe spiegels halen
Ah, nieuwe deel ook gevonden, stond geen linkje in het oude topic naar het nieuwe
Net toeterend en zwaaiend voor m'n huisje langs: _ fanatic
beste claxon op dat ding
alweer????????
Uurtje terug ongeveer TERUG gespot (jij was eerst) bij Safe in Z'meer. Batsmaru, als ik het goed verstaan heb. Iig je voornaam is Rick en je rijdt met een grijze R6. Dat weet ik dan nog weer wel.
Nieuwe kneesliders erop? Mijn jas zit iig weer als gegoten. Ik ben thuis aan het klussen, dus moest gelijk weer weg. Volgende keer doen we ff een bakkie!?
Er stond nog een MF'er tussen ons in. Een paarse Suzuki GSX1100... Wie o wie? Je helm en handschoenen en een tasje met net aangeschafte onderhoudsmiddelen lagen nog op je motor.