'mensen die naar de motorbeurs zijn geweest 2007' > 'Centraal: hoe was de motorbeurs?'
En meteen maar even sticky voordat we straks tig beurservaringstopic hebben
De garderobe-mensen zijn erg aardig en zullen je pak graag weghangen.. zorg je er wel voor dat je andere kleren eronder aan hebt? Anders loop je in je ondergoed over de beurs..
is nu ook de bedoeling dat ik elke motorrijder met MF sticker ga spotten??
heb vandaag lijn 7 en rij dus de route waar alle motorrijders langs naar huis rijdt
oja, wie mij wil spotten.. een lijndienstbus met MF sticker achter voorruit
Zou wel een gat in de MOTORbeurs-markt zijn: bandjes monteren terwijl je de beurs bezoekt :-)
Vanuit kantoor kijk ik (zowat) op de beursgebouwen. 't Is al lekker druk, maar dat komt ook door de refo-beurs (gezinsbeurs) die daar nu ook is ;-)
Stalling KNMV zit aan een andere zijde dan we (ik) gewend ben en parkeerruimte voor auto's is er nog nauwelijks; de Jaarbeurs-P is al uren volgeparkeerd. Er zijn natuurlijk zat beursbezoekers die op de motor komen. 't Is dan ook schitterend weer weer.
Gezien de drukte aan auto's wordt het zometeen (zucht, over 4 uren pas) weer slalommend Utrecht uit, denk ik. En uh nee, ik ben niet op m'n snowboard of skies :-)
Morgenavond ga ik ook, ik wil eigenlijk doppen op maat laten maken, die schuimpjes irriteren me een beetje.
Kan ik je 100% aanraden!!! Heb ze twee maanden geleden laten maken, en voor de vele woon-werk-snelweg kilometers is het fantastisch! Behalve dat ze wat beter dempen, zitten ze tenminste altijd makkelijk en hetzelfde (het aantal keren dat ik gestopt ben met 1 dicht en 1 open oor)
lekker dan... en nergens een K&N stand te vinden...
En ben weer terug.
Nou, zo bijzonder vond ik het eigenlijk niet.. Ik had toch wel minstens één presentatie verwacht van nieuwe technologie of wat dan ook. Wel leuk trouwens, die motor-airbag op je rug. Opgeblazen in 85 mS!
En heeft iedereen ook de tijgerdame gezien?En de Motorport dames mochten er ook wel zijn! Maar ja, het was helaas meer een verkoopbeurs. Het broodje Unox was gelukkig wel lekker.