[Centraal] Foto's/Video's MegaMeeting Barneveld

full

toen er nog auto's waren..... }) :P

dat waren de digitaaltjes, mijn kamera had er geen zin in, ben veel foto's kwijtgeraakt....hij kon het moois allemaal niet aan.... ;(
heb nog analoog....dat gaat nog even duren....

Waar blijft Curver..

die met dat gele hestje die je steeds bijna voor je flikker rijd om te filmen :P

Zet iemand de links naar de films allemaal bij elkaar toevallig? Zeker de mooie grotere?
Ik heb een filmpje van een minuut of 25, maar ik ben niet thuis dus dat word morgen of dinsdag :)

(alleen van Meeting @ Barneveld)

Edit: Vodkat hier dus ... |( weer vergeten uit te loggen ...

Je hebt helemaal gelijk,jij was het. :Y
Ik reed achter je met een rode r6,ook met duo.
Maar ik krijg het niet voorelkaar om hem via mail te versturen,net al geprobeerd is na 10 minuten nog aan het up loaden. |( :(

Als het niet wil lukken mag je ook solex100"at"gmail.com proberen.

Anders moet je me via msn maar eenmalig even toevoegen als je wil, dat is dus de hotmailaccount uit mijn profiel..............wil heel graag dat filmpje :9~

Leuke dag gehad. Vond Veenendaal wel leuker.

Wat betreft de tweede lokatie: Alles ging weg toen onze groep arriveerde, dat was wel jammer. De groep waarin ik mee reed was denk de weg kwijt, we stonden namelijk met een man of 40 bij de MAC in Almere stad. Ik dacht dat er alleen crossmotors waren, maar ik zie nu ook foto's van allerlei stunts ;(

Wat betreft de foto's hier: :}

had filmpje maar die doet het niet

en bijgewerkte foto's MM 2005 :(

Ja ja

En ik maar denken dat jij en W@llie voor de motoren gingen
Maar als ik de laatste 10 fotos zie weet ik al genoeg..

Was er trouwens nog een XJR bij die 300+ motoren ??
Heb een hele zooi fotos zitten kijken maar ben er geen een tegengekomen

Was ik erg exclusief geweest...
Jammer genoeg ziek thuis gebleven.. :r :r

de eerst gearriveerden -groepje friesland/zwolle aanhakers een maagdelijk lege parkerplaats :)
full

voor je er erg in had was de mac aan het vollopen
full

Terug
Bovenaan Onderaan