Door Mark TT op 09-05-2004 11:30 (vanwege slotje door Sig, de lullo
)
Laat ik maar de (een van de) eerste zijn die een nieuw topic opent over de GIGA meeting van vandaag.
Ik was niet in de gelegenheid om mee te gaan naar Veenendaal, maar wil de toch even de "sfeer" proeven in Den Bosch;
Daar stond al een mannetje of 100 te wachten voor de GEWEEEEEEELDIG georganiseerde rit naar Veenendaal toe
Na even met Wheeliefool, MR Wheel(ie)s en Daylights gebabbeld te hebben stond daar 100 man vol gas te geven om te vertekken. Ik zou zelf voorijden, maar zoals gezegd.....Ik zou alleen de eerste kilometer voorrijden, dan zou Rens het overnemen
Wheeliefool zou dus de honeurs waarnemen (ik had hem de route haarfijn uitgelegd) . En waar gaat het fout? In de eerste de beste afslag naar Rossem toe
Ik sla de snelweg af (ok, toegegeven, zonder pinkerlinken) en wat doet de rest?!! Die kachelt vrolijk verder richting Utrecht. Vandaar dat ik ook gezegd had; begin aan de andere kant
Ik hoop dat jullie het tot Veenendaal gered hebben, want Wheeliefool kennende zou de route zomaar ergens in Groningen kunnen eindigen
Ik zie de foto's van vandaag wel verschijnen
De meeting in Den Bosch was al leuk genoeg