CBR600RR 2004 46K. LeoSBK, K&N, PC3 etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mario078

MF'er
30 aug 2016
54
31
Papendrecht
De motor komt uit 2004 en heeft 46xxx gelopen en loopt zeer mooi.

De motor is voorzien van een aantal leuke opties waaronder:
Powercommander 3
K&N Luctfilter
Leovince SBK uitlaat
Donkere kuipruit
Led verlichting 6000k (Groot licht is gedimt dus brand mee zonder te verblinden)
Weggewerkte knipperlichten achter
Led knipperlicht voor
Stalen remleidingen
12v aansluiting bij het stuur
Sport rem en schakel set (TenKate Racing)
Uitlaat met heatwrap omwikkeld
Recentelijk gepolijst en in een coating gezet


De motor heeft 5000 kilometer terug onderhoud gehad waarbij de motor het volgende onderhoud heeft gehad:
Nieuwe irridium bougies
Nieuwe olie + filter
Nieuwe k&n luchtfilter
Nieuwe ketting en tandwielen
Remvloeistof ververst
Verlagingsset (origineel zit er nu op, nog wel aanwezig)
Van bovenstaande is de bon aanwezig.

Verder is recentelijk wederom de olie en het filter vervangen voor Kroon Expulsa RR.
Tevens de koelvloeistof en remvloeistof en remblokken achter vervangen.
Ook zijn de voorvorkkeerringen vervangen en is de nokkenas spanner preventief vervangen voor een handmatige (kwaaltje cbr)
Banden zijn nog in goede staat.
Motor is klaar voor het seizoen en heeft een hele tijd geen onderhoud meer nodig.

Komt er dan echt geen eind aan al dit moois? Helaas wel, er zijn wat kleine dingetjes die ik ook zal benoemen:

Stuurslot werkt niet, waarschijnlijk is hij bij de vorige eigenaar geprobeerd te stelen. De slotpen is afgebroken.Mijn fout, maar tijdens/na een proefrit is het stuurslot niet het eerste waar ik aan denk.
Knipperlichten reageren niet altijd, misschien dat het aan het LED-relais ligt.


Reden van verkoop:
Dagelijks vervoer gebeurt op mijn Honda Blackbird, 2 snelle motoren hoeft van mij niet, dus ben op zoek naar iets anders. Helaas voor de 600 heeft de 1100 het gewonnen kwa comfort en wat ik zoek.

De vraagprijs betreft €2950,-.
Gezien het seizoen hoeft hij niet voor de hoofdprijs weg, een redelijk bod wordt zeker overwogen.
De fiets staat in Papendrecht.
IMG_6643.JPG

41457292_1046619662176364_2259739735041769472_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding! Volgens mij is het hier wel "verplicht" een prijs of richtprijs te noemen. Bieden doen we op marktplaats. ;)
 
Laatst bewerkt:
Maakt een bod van 2250 enige kans?

Hey Daan, bedankt voor je reactie!

2250.- is helaas wel minder dan ik in gedachten heb, is dat het maximale wat je uit wilt geven?

Ik wil uiterlijk zakken naar 2500,- en dan is de rek er écht uit. voor minder laat ik hem in de stalling staan en ga ik er volgend seizoen nog van genieten.

Ik hoor graag van je!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan