Cbr600 koplamp

πŸ†…πŸ…ΈπŸ…½πŸ…½πŸ†ˆ

"When life trows you a curve... Lean into it"
17 mei 2019
151
121
Groningen
Goede avond!

Ik vroeg mij af als er een soort van conversie kit bestaat voor de oudere cbr600's waarbij de enkele koplamp wordt vervangen voor een dubbele koplamp.

Ik zie namelijk genoeg (goedkope) pre 2000 fietsen staan maar allemaal met een enkele koplamp wat ik persoonlijk echt afschuwelijk vind ( ik wil niemand pissig maken met deze opmerking).
Op internet kan ik er vrijwel niks over vinden dus dan maar bij de echte experts aan de bel trekken ;)
 
gelukkig zie je dat niet als je op je eigen motor zit, dus ik snap het probleem niet :?
ben dan ook maar een domme belg, misschien daardoor ? :+
Met zo'n instelling kun je hem net zo goed ook nog roze verven met een spuitbus van de Action en met afgebroken kappen rijden!_O-_O-

Ik wil wel als ik me omdraai dat ik een glimlach om men bakkes heb!
 
Ik zou zeggen dat je twee keuzes hebt.

- Eisen bijstellen
- Budget bijstellen

Is wel vaker van toepassing in je leven trouwens
Dat zou jij vast wel weten!_O-

Het is het waard om op het forum te vragen neem ik aan, er is vast wel iemand die mij een daadwerkelijk antwoord op mijn vraag kan geven!

Bedankt voor het advies ;)
 
Het is het waard om op het forum te vragen neem ik aan, er is vast wel iemand die mij een daadwerkelijk antwoord op mijn vraag kan geven!

je zal zelf al wel gezocht hebben en totaal niets (binnen budget ?) gevonden hebben veronderstel ik ?

daar kan je zelf geen conclusies uit trekken zoals "after market valt er met zo'n oude dingen niks meer te verdienen kwa "serieuze" veranderingen" ?
 
je zal zelf al wel gezocht hebben en totaal niets (binnen budget ?) gevonden hebben veronderstel ik ?

daar kan je zelf geen conclusies uit trekken zoals "after market valt er met zo'n oude dingen niks meer te verdienen kwa "serieuze" veranderingen" ?
Het budget is helemaal niet relevant, ik zou graag een oudere fiets een wat nieuwere look willen geven. enkel met een andere vorm koplamp of een complete module. Ik probeer er middels het subforum "Techniek, vragen en antwoorden" meer informatie over in te winnen.

Als dit echt niet mogelijk is, is het antwoord nee. maar als dit wel mogelijk is ben ik benieuwd naar hoe dit te doen.

Cheers
 
Terug
Bovenaan Onderaan