CBR1100XX van 2001

bluewolf

MF veteraan
22 feb 2004
3.904
4
Nijkerk
De laatste geupdate uitvoering, dus met injectieblok en digitale tellerwinkel.
40.600km. BJ 2001.
Enige ter wereld met 2 kameleonlakken (Striping in andere lak dan de hoofdlak).
Devil trophy carbon uitlaten met heerlijk diep geluid.
Accu en CCT dit jaar vervangen.
Banden zgan (Michelin 2ct)
Spyball Royal alarmsysteem met 2 kastjes.
Boekjes erbij, waarin ook alles is bijgehouden vanaf het begin.
Heeft net als zn eigenaar een paar kleine plekjes, maar niks groots en alles wat maar een beetje matig was is vervangen. Dus geen kosten de komende maanden.

Heb wat vergeleken op marktplaats, zou tussen 4900 en 5950 moeten doen.
Doen we niet, Om diverse persoonlijk redenen waardoor hij voor de winter weg moet :
4250 euro of een goed bod.

xx1e.jpg

xx2.jpg

p1000730klein.jpg
 
Laatst bewerkt:
Even een filmpje, want dat zegt ook een hoop natuurlijk...
Kanttekening is dat de striping op de kont er niet meer op zit, de rest is wel hetzelfde als op de foto's. Vind het achterstuk zo mooier vandaar de aanpassing. Hij moest echt perfect worden en daarom zit er zoveel arbeid in...

 
Mensen een schopje hoor... Nette bike voor nette prijs!
vergeten te vermelden: Ook een super dik LED achterlicht, en de koelvloeistof en remvloeistof zijn ook pas ververst... Dus echt niks meer nodig de komende tijd.
 
Okee das jammer, hij/zij weet niet wat hij/zij mist :P ... in ieder geval bedankt voor het vragen!
 
Erg fraaie bike! Ik pas zelf helaas niet echt goed op een blackbird... Gelijk schopje ;)
 
Dank je! Ja het is wel een motor voor grote gasten. Ben zelf vrij lang dus dan zit zoiets juist perfect... Je hebt er overigens wel verlagingssets voor trouwens voor weinig geld die je zelf kunt monteren. Las ik laatst in het superblackbird topic.
Bedankt voor je kick!
 
Bedankt voor de complimenten mensen :D vind ik echt tof. Is ook best mn oogappeltje hoor deze motor :P
 
Hehe bluewolf, een BB is juist een beetje aan de krappe kant vergeleken met mijn 1000F ;) Ik zit er net iets te opgefrommeld op helaas. Maar eerlijk is eerlijk, het is de mooiste BB die ik in lange tijd voorbij heb zien komen :Y

En gelijk weer een welverdiend kickje!
 
O sorry , ja ik ben 1.97 en meestal ben ik langer dus ik ging er een beetje te snel van uit dat je korter was toen het over " er op passen ging "haha *bitchslapt zichzelf*. Bedankt voor je compliment en kick!
 
En een schopje. Wie wil er voor een leuke prijs een nette, unieke machine met toffe opties?
 
Langer dan de meeste mensen om me heen hier in de omgeving ;)
Lekker bijdehand ja :P Trouwens: Je heet Jeroen, bent 1.97, en rijdt een XX... Ik voel me gekloond. -O- :+
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me sterk. Maar ik werk bij de asfaltcentrale aldaar.
Heb er nog 1.... Je hebt je op mijn verjaardag bij MF geregistreerd. _O-

Maar laten we proberen je motor via dit topic aan de man of vrouw te brengen :)

Schopje!
 
Terug
Bovenaan Onderaan