CBR1100XX Superblackbird. Enige ter wereld in Dual Chameleon

Status
Niet open voor verdere reacties.

bluewolf

MF veteraan
22 feb 2004
3.904
4
Nijkerk
Hierbij zet ik mijn Honda CBR1100XX Superblackbird te koop.

Nu de richtprijs verlaagd naar 5990.- Hele normale prijs voor een gemiddelde blackbird, maar een abnormale prijs voor DEZE blackbird.


+ Hij is van 2001 en is van het nieuwste type, dus met digitale tellers en injectie.

+ Heeft nog maar 37700km gereden.

+ Het is een originele Nederlandse motor.

+ Alle rekeningen/bonnetjes (zelfs de aankooprekening), boekjes, sleutels, alarmkastjes enz zitten er nog bij.

+ Devil carbon/rvs uitlaten gemonteerd

+ Spyball Royal alarm met certificaat en 2 zenders.

+ In Juli gespoten in twee kameleonlakken, één hoofdkleur en de striping in een andere kleur. Om de striping heen is nog een pinstriping aangebracht.

+ Foto's beschikbaar van het gehele spuitproces, dus aantoonbaar dat het geen schade betreft.

+ Gloednieuwe Michelin Pilot voorband, de achterband (Pilot road 2ct) is 80%.

+ Motor is in Juli helemaal nagekeken, en toen is ook de rem /koppelingsvloeistof, en koelvloeistof vervangen.

+ CCT onlangs vervangen voor het verbeterde exemplaar, en een nieuwe accu in Februari gehad.

+ LED achterlicht. (originele ook aanwezig)

Dit is een unieke motor die is gespoten omdat ik de originele kleuren van de superblackbird zo saai vind. De enige reden dat ik deze superbetrouwbare eyecatcher wegdoe is omdat ik nu na 1,5 jaar wel weer eens een andere motor wil.
Hij is altijd keurig behandeld en bijgehouden. Racen, circuits en dat soort gedoe heb ik nooit gedaan.

Series bod wordt serieus op gereageerd ;)
Inruil bespreekbaar

De kleuren zijn lastig vast te leggen op foto/video maar ik heb een filmpje geupload zodat de mooie kleurwissel te zien is.

fotos0304.jpg

foto0022z.jpg

foto0021i.jpg

foto0024htq.jpg
 
Laatst bewerkt:
Wow, echt wel een zeer nette kleur, moet nogal wat gekost hebben zeker?

Succes met de verkoop, gaat zeker lukken. Balen dat ik geen geld heb...
 
De prijs is aangepast, dit lijkt me een heel nette prijs voor dit vette Japanse Beest in zn mooiste disco pak.
En meteen een KICK!
caval_8c92eee2-a552-4b1e-a591-545981a9d1a8.jpg
 
En nog n foto'tje van de zijkant, de pinstriping rond de striping was op dat moment nog niet aangebracht btw.
fotos0298.jpg
Zo is ie mooi donkerbruin met blauw :)
 
:o

Net gespoten nog!

Succes met de verkoop, maar dat zal geen probleem zijn met dit prachtexemplaar denk ik zo :Y
 
Laatst bewerkt:
wat een fijne machine is dit,...kheb er zelf ook 1 gehad,...37500km op gereden in 1,5 jr nog nooit een klap verkeerd gegeven!...

voor de snelle sportieve toerder is dit een uitstekende brommert meer dan 300 op de teller loopt!
 
Bedankt voor de reacties goede mensen!!
En Napo inderdaad het loopt als n naaimachientje op nitromethaan :P
 
Hmm best een vet ding. :9

Kickje :Y

(beetje te doen in stadsverkeer?)
Dank voor de kick.
Is prima te doen in de stad. Het is geen supermotard kwa wendbaarheid, maar als je techniek goed is kun je er alles mee. Ben er zelf in 1 dag mee naar het reuzengebergte in Tsjechië gereden. 925 kilometer met af en toe n korte pauze. Dat had ik op n supermotard niet uitgehouden denk ik :P Dus t is net waar je voor kiest en wat je wilt. :)
 
:^

Wendbaarheid is niks mis mee en de power is :9 :}



En ik durf de weddenschap aan dat je die 925 kilometer in 6 a 6,5 uurtjes goed kunt doen })
 
Laatst bewerkt:
:^

Wendbaarheid is niks mis mee en de power is :9 :}



En ik durf de weddenschap aan dat je die 925 kilometer in 6 a 6,5 uurtjes goed kunt doen })
Nou ik ben nogal n eigenwijs kereltje. Dus ging zonder navigatie. Alleen n briefje met plaatsen waar ik langs moest komen. Das nogal bijdehand en deed er dan ook 11 uur over, met af en toe n kwartier pauze. *D maar die weddenschap sta ik mee aan jouw kant, als je de weg weet en je wordt niet aangehouden zit je er binnen 6 uur :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan