CB 1300 ABS 2006

EmJeeBee

MF veteraan
30 apr 2006
1.076
13
Z-H
Te koop; :Y Gereserveerd :Y

Motor:CB 1300 met ABS voor € 6200
Bouwjaar: 2006
Kleur: zwart met striping
Kilometerstand: 28134
Vraagprijs: € 6700,00 toch maar €500 korting dan!!
Staat van onderhoud: Goed
Schade of krassen:nee
Banden:70%
Ketting en tandwielen: 75%
Extra´s:hugger en eventueel navigatie.

Beste motorfiets voor jaren lang plezier ziet er erg goed uit.

Voor inlichtingen bel: 06-30707543 of mail naar macoan@online.nl

Maarten.

CB 1300 ABS 2006
 
Laatst bewerkt:
je kan je foto door
plaatsen

zo dus:

full
 
hee Maarten kan je beter zelf doen dat toeren,maar zo te zien nog steeds van plan om te verkopen.

tis en blijft een mooie,maar jammer ik heb er al 1 :+ :+


Ja Pek alleen jammer van je kleur :} :} ,maar toeren doe ik zeker hoor afgelopen weekend lekker weg geweest en ook nog even proefgereden op een HD XR 1200,dat is pas bruut en daar verkoop ik hem graag voor hoor.

Groetjes Maarten
 
Ja Pek alleen jammer van je kleur :} :} ,maar toeren doe ik zeker hoor afgelopen weekend lekker weg geweest en ook nog even proefgereden op een HD XR 1200,dat is pas bruut en daar verkoop ik hem graag voor hoor.

Groetjes Maarten


Een schopje voor alle cb 1300 zoekers
 
Schop ik ff mee voor die mooie zwarte van je. :9~~

Graag zou ik reactie´s willen hebben waarom motorrijders niet reageren op dit type bike,met veel pk´s en een hoog koppel.
Het is super leuk en relaxt en je kan er bloed hard mee,dus met een mooie bike kan je alle kanten op.
Kik en graag reacties. _O-
Hij moet echt niet weg maar ik wil weer eens wat anders,bv een HD xr 1200 of een Triumph truxton of een Ducati monster 1100 of lekker toeren op een CB 1300 het is een gave om hem te mogen bezitten hoor,en daar weet Pek alles van!! :Y
 
Laatst bewerkt:
Graag zou ik reactie´s willen hebben waarom motorrijders niet reageren op dit type bike,met veel pk´s en een hoog koppel.
Het is super leuk en relaxt en je kan er bloed hard mee,dus met een mooie bike kan je alle kanten op.
Kik en graag reacties. _O-
Hij moet echt niet weg maar ik wil weer eens wat anders,bv een HD xr 1200 of een Triumph truxton of een Ducati monster 1100 of lekker toeren op een CB 1300 het is een gave om hem te mogen bezitten hoor,en daar weet Pek alles van!! :Y

Best interesse hier hoor! *O*
Maar ik heb zelf nog een fiets in de verkoop |(
En ik ga niet (serieus ;) ) reageren op een fiets eer ik de mijne verkocht heb.
 
Graag zou ik reactie´s willen hebben waarom motorrijders niet reageren op dit type bike,met veel pk´s en een hoog koppel.
Het is super leuk en relaxt en je kan er bloed hard mee,dus met een mooie bike kan je alle kanten op.
Kik en graag reacties. _O-
Hij moet echt niet weg maar ik wil weer eens wat anders,bv een HD xr 1200 of een Triumph truxton of een Ducati monster 1100 of lekker toeren op een CB 1300 het is een gave om hem te mogen bezitten hoor,en daar weet Pek alles van!! :Y


Ach je moet maar net intresse hebben in een CB,ik wist eerst niet eens dat er een 1300 was totdat ik mijn huidige ineens zag staan bij de dealer,en was toen gelijk verkocht.Al heb ik er nog wel een maandje over gedaan ( moest er ff goed over nadenken ) om mijn Blackbird in te ruilen voor de CB maar heb er gelukkig ook absoluut geen spijt van.

Dus schupke omhoog ermee. :}
 
Ach je moet maar net intresse hebben in een CB,ik wist eerst niet eens dat er een 1300 was totdat ik mijn huidige ineens zag staan bij de dealer,en was toen gelijk verkocht.Al heb ik er nog wel een maandje over gedaan ( moest er ff goed over nadenken ) om mijn Blackbird in te ruilen voor de CB maar heb er gelukkig ook absoluut geen spijt van.

Dus schupke omhoog ermee. :}

Mooi schupke hoger,maar dat is juist het mmoie het is een pracht motor en heb hem graag in de garage want bij dit weer ga ik best regelmatig een stukje :] :9
 
Best interesse hier hoor! *O*
Maar ik heb zelf nog een fiets in de verkoop |(
En ik ga niet (serieus ;) ) reageren op een fiets eer ik de mijne verkocht heb.


Maar jouw caferacer is net het model wat ik zoek,alleen10 jaar jonger.
Hij ziet er we goed uit hoor!
Suc6 met je verkoop.
Maarten
 
Heren zaterdag word het 20 graden dan gaan we weer toeren mits er iemand een serieuze aankoop doet dan word het lopen.
 
Heren en Dames ik heb de prijs verlaagd met €500 en doe dit eenmalig want dagelijks ,ja dan komt het niet goed.

Ik heb wat anders op het oog.
 
Wat voor vermogen zit erin z'n 1300


Ruilen?????????? das ook een pracht fiets hoor die jij hebt want ik heb een driekwar jaar geleden een rit gemaakt op een s4rs en dat is pure fun!! voor mannen!! :] :Y
 
Gereserveerd voor Martin,van Harte Gefeliciteerd je zal er géén spijt van krijgen.
 
Nou succes Maarten,hopen dat je wat anders kan aanschaffen waar je weer veel plezier mee kan krijgen.
Al is dat natuurlijk moeilijk nadat je de Cb gewend bent natuurlijk. *D


Ja dat zou een Monster 1100 kunnen zijn 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan