Carterpan Honda CB600F 1998

Birannator

MF'er
7 apr 2018
39
4
Heeft iemand toevallig nog een carterpan liggen voor een CB600F (bouwjaar tussen 1998-2001, PC34) die ik over zou kunnen nemen?

Handige harrie was vandaag niet zo handig: Bout bij het verversen van de olie iets te strak aangedraaid met als resultaat een scheur in de carterpan van mijn Hornet.
Al doende leert men zullen we maar zeggen, momentsleutel staat ook gelijk op het boodschappenlijstje...
 
Heeft iemand toevallig nog een carterpan liggen voor een CB600F (bouwjaar tussen 1998-2001, PC34) die ik over zou kunnen nemen?

Handige harrie was vandaag niet zo handig: Bout bij het verversen van de olie iets te strak aangedraaid met als resultaat een scheur in de carterpan van mijn Hornet.
Al doende leert men zullen we maar zeggen, momentsleutel staat ook gelijk op het boodschappenlijstje...
Screenshot_20190427-185826.jpg
 
Hebben geen carterpan liggen jammergenoeg (of iig niet op de site staan), maar ga ze even contacten! Thanks voor de tip!
 
Nee jammergenoeg niet, ze hebben hebben er geen liggen, kan wel besteld worden maar dan is ie behoorlijk prijzig dus ik zoek nog even verder....
 
Terug
Bovenaan Onderaan