Carbon demper reparatie

Ajs

MF veteraan
6 jan 2003
2.616
0
Ik heb een demper waarvan de carbon sleeve een scheur heeft.

nu ben ik op zoek naar een bedrijf die mij een nieuwe sleeve kan leveren en/of iemand die een factuur hier voor kan maken.

ik heb in eerste instantie contact gehad met superpole, maar die zitten erg verweg en wilde dat ik langs kwam. er zijn vast nog andere.

het betreft een demper die aan het spruitstuk vast zit gelast, dus ik wil op den duur zelf de popnagels er uit boren en dan de sleeve vervangen.

omdat het een verzekeringskwestie betreft wil ik zsm een offerte zodat ik het aan die kan kan oplossen.

ik hoor graag
 
Ik heb nog wel een Carbon demper in de aanbieding waar je de carbon sleeve van af zou kunnen halen. :P
 
klinkt leuk maar ik ben bang dat de kans dat het exact de zelfde maat is nihil is.

verder heb ik nog steeds een offerte nodig.
 
Dat zou ik kunnen doen, als ik wist wat het merk was.

het is een slipon demper die de vorige eigenaar op het spruitstuk heeft vastgelast.

in prinipe maakt dat niet veel uit want voor hoever ik weet is carbon niet merk gevoelig en heb ik gewoon een sleeve nodig van een bepaalde dikte, diameter en lengte.
 
Dat zou ik kunnen doen, als ik wist wat het merk was.

het is een slipon demper die de vorige eigenaar op het spruitstuk heeft vastgelast.

in prinipe maakt dat niet veel uit want voor hoever ik weet is carbon niet merk gevoelig en heb ik gewoon een sleeve nodig van een bepaalde dikte, diameter en lengte.

Daar heb je precies de informatie die we nodig hebben...
 
ja maar niet om een bedrijf of iets door te geven.

verder kan ik lengte en omtrek wel opmeten, maar de dikte van het carbon niet. daar moet ik de demper voor open maken en daar wil ik nu juist mee wachten.

verder kan ik me niet voorstellen dat de kosten enorm variaren wanneer de sleeve iets dikker of groter is.

omdat het een verzekeringskwestie is ben ik dus in eerste instantie op zoek naar een bedrijf dat een offerte kan maken zodat ik een en ander met de verzekering kan afhandelen. het daadwerkelijke repareren komt later wel
 
@ Ajs

Misschien kun je hier iets mee, het bedrijf zit welliswaar niet vlakbij ;) maar je hebt wel een idee van de prijzen (hier moet je nog wel even 19% btw bijtellen (voor de verzekering althans). Mocht je iets gaan bestellen zenden ze het meestal wel als sample en blijft de waarde op papier netjes onder de 150 euro (dus geen douanerechten)

Carbon Tubing, Silencer | TYGA-Performance
 
@ Ajs

Misschien kun je hier iets mee, het bedrijf zit welliswaar niet vlakbij ;) maar je hebt wel een idee van de prijzen (hier moet je nog wel even 19% btw bijtellen (voor de verzekering althans). Mocht je iets gaan bestellen zenden ze het meestal wel als sample en blijft de waarde op papier netjes onder de 150 euro (dus geen douanerechten)

Carbon Tubing, Silencer | TYGA-Performance

en vergeet niet de popnagels en demperwol op te geven :X

komt er ook nog eens bij.

is ongeveer 1 uurtje werk inclusief de koffie/sigaret/ouwehoer sessies erbij ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan