Bussen naar TT Assen 2014 vanuit Belgie

misirlou

MF veteraan
19 mrt 2007
2.121
9
kortrijk
Facebook
Ik ga ieder jaar met de auto (er is geen hol aan om 800km snelweg te rijden met motor) naar de TT Assen in juni op wedstrijddag.
Ik vroeg me af of er ook bussen rijden vanuit Belgie en meer bepaald regio Kortrijk?
 
Laatst bewerkt:
Als je een grote groep kunt vinden/organiseren die daar vandaan komt kun je misschien een touring car huren?

Heb nog niet eerder gehoord van organisaties die vanuit waar dan ook speciale TT Assen reizen organiseren om het zo te noemen. Maar iemand moet de eerste zijn, dus wie weet... ;)
 
Laatst bewerkt:
Of misschien naar de Lemans GP.
Daar wil ik ook wel eens naar toe.
De fanclub van Xavier SImeon gaat er naar toe voor drie dagen maar 375€ is geen oneerlijke prijs maar wat te duur voor me.
 
Whow,800km rijden voor 1 dag
Waarom niet al een dag eerder aanreizen en dan ook de qualies meenemen?
Je kunt redelijk in de buurt camperen,in het volle feestgedruis of juist rustig en toch op wandelafstand van het circuit.
 
Of misschien naar de Lemans GP.
Daar wil ik ook wel eens naar toe.
De fanclub van Xavier SImeon gaat er naar toe voor drie dagen maar 375€ is geen oneerlijke prijs maar wat te duur voor me.

Moet goedkoper kunnen toch. Volgend jaar zou ik het wel nog zien zitten om een minibusje te huren met andere gegadigden, en af te spreken in Gent ofzo. (maar dan met trainingen etc..)
Maar dit jaar heb ik jammer genoeg geen tijd.
Succes :W
 
Als ik zo de campings bekijk langs het circuit denk ik dat ik beter af ben als ik gewoon een uurtje in mijn auto slaap.

Da's het feestgedruis,als je wat rustiger wilt zitten met je tentje kun je ook nog op wandelafstand van het circuit terecht.
 
Nja valt op zich best mee, is het ene jaar erger als anders, maar ik heb toch altijd wel een flink aantal uurtjes slaap gehad.
 
Als ik zo de campings bekijk langs het circuit denk ik dat ik beter af ben als ik gewoon een uurtje in mijn auto slaap.

Gelijk heb je, mij ook niet gezien op die bende. Je kunt ook een huisje huren met wat vrienden. Zoek het dan niet te dicht bij het circuit, vaak al vol geboekt en fukkie duur.
 
Wij zitten altijd met een hele groep in Hooghalen op een camping, we gaan met de bus of een taxi naar de stad toe. We gaan altijd op de fiets die we op de camping huren naar het circuit, is ongeveer een kwartiertje fietsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan