Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ha, gevonden!!!
Zet dan dat ouwe hok van mij er ook maar bij in de OP (ben wel geen Briellenaar maar een inwoner van Hollywood, zou ook best Hellevoetsluis e.o. kunnen heten.... )[afbeelding]
OK even het Spikecity gehalte even optrekken--
geweldigestaddorp *kuch* kan toch niet achterblijven...
[afbeelding]
[afbeelding]
hey MDevil ,is die site van jullie uit de lucht "dvpmc" ,keek er af en toe wel eens op
hey MDevil ,is die site van jullie uit de lucht "dvpmc" ,keek er af en toe wel eens op
Vandaag een bus WD40 gehaald. Motor glimt als nieuw! (velgen/uitlaat)
Wat een top spul is dat zeg
Iemand nog meer suggesties wat poetswerk betreft ?
Met name de tank/frame/kappen kunnen wel eens een goede poetsbeurt gebruiken. Geen idee of WD40 daar ook echt voor bedoeld is.
Met name de tank/frame/kappen kunnen wel eens een goede poetsbeurt gebruiken. Geen idee of WD40 daar ook echt voor bedoeld is.
Moet je aan Joshi vragen,die heeft pas een poetscursus gehad.
Moest je niet werken vandaag dan hé
Ik kwam vandaag thuis en dacht: waarom ben ik niet op de motor gegaan???
Morgen dan maar op de motor naar werk.
0645 weg naar werk
1630 weer op weg naar huis
Dan zal ik mijn ogen eens goed openhouden 's ochtends als ik over Groene Kruisweg en Kanaalweg rijd. Kan ik misschien ff -en.JA hoor geen probleem hiero
Waarom is er trouwens een apart Brielle topic dan? Valt dat niet onder Voorne Putten.....?Nu nog de vraag of ze in dit topic mee leest of in het Voorne putten topic
Mdevil, kom jij uit Maaswijk toevallig? Zwart lederen motorpak?
Moet je aan Joshi vragen,die heeft pas een poetscursus gehad.
Nu nog de vraag of ze in dit topic mee leest of in het Voorne putten topic