Breda / Oosterhout en omstreken deel 12

Status
Niet open voor verdere reacties.
die wil ik ook wel :9~ als je de duurste versie pakt (niet betaalbaar voor de 'gewone' motorrijder is ie 31.000 EXCL bpm EN btw!!!!!)
met een pk/KG verhouding van bijna 1:1!!! :9~ :9~

hoogst waarschijnlijk gaan FL en ik ook mee. ik had met kerrie afgesproken om te gaan rijden die zal dan misschien ook mee gaan.
Ik dacht dat die van den Bosch replica al de duurste was :X

Maar hopelijk gaan jullie mee morgen *O*

Waar zijn jullie vanplan om te rijden?? Ik kan wel mee gaan als het een leuke route is...
Geen idee, maar i.i.g. verzamelen @ Mac Oosterhout om 13:00

Ik rij ook wel mee denk ik, laat maar weten tijd en waar, gezellig iig.
*O* Zie hierboven ;) 13:00 dus...

;(

ik ben vandaag gevallen...

dacht voorang te hebben op een rotonde... had de fietser gezien, dacht dat ie stopte.
dus ik kijk naar links, zie wat auto's voor me afslaan, geef gas, (wilde naar rechts) en opeens die fietser voor me... schrik, keihard remmen en mezelf onderuit geremd...
resultaat.. gebroken remhendel, krassen op de uitlaat, voor kuipje krom, en een deukje in de tank.
gelukkig fietser en ik ongedeerd, wel een bats met spierpijn nu.

stomme fout van mij... shit happens
Ah...balen joh -O- Sterkte met de schade...je moet maar denken: het is maar materiaal. Je hebt zelf relatief weinig en dat is toch wel het belangrijkste.

@ all: tot morgen !!! :W

Hallo allemaal,

Sorry dat ik deze er even tussendoor gooit, maar kent iemand onderstaande motorrijder? Ik ben toch wel nieuwsgierig wie dit is geweest en tot zover nog geen reactie in het gespot topic. Dit was dus afgelopen dinsdag.

Vanavond gespot in Breda Brabantpark een oranje VTR (??) op een aanhanger achter een Avensis. Ik zag jullie net wegrijden bij de garages.

Ik feit dat ik dat heb kunnen constateren, heb je (jullie) te danken aan een dame die aanbelde met de fijne mededeling dat ze niet weg kon omdat er een oranje crossmotor haar garage blokkeerde. Ze haastte zich te zeggen dat ze ook wel wist dat dat de mijne niet was en dat niet alle motorrijders elkaar kennen, maar toch.. Ik er heen in de veronderstelling daar een brute KTM aan te treffen... Maar nee, de bovengenoemde combinatie dus.

Maar goed; bij deze gespot en geen oudere dames meer pesten! (ze was behoorlijk over de emmer) Ik hou er namelijk niet van om tijdens het uitbuiken van de bank te moeten komen voor dit soort ongein :+
Het zou jouri kunnen zijn geweest...

http://www.motor-forum.nl/forum/user_profile/11814

;)

Ik dacht dat die van den Bosch replica al de duurste was :X
die is ook duur idd :+

Maar hopelijk gaan jullie mee morgen *O*
grote kans hoor. ik had afgesproken met kerrie te gaan rijden en die gaat waarschijnlijk ook mee. die had dr ook wel weer zin in om met de mf groep te gaan rijden :Y
Geen idee, maar i.i.g. verzamelen @ Mac Oosterhout om 13:00

wij zijn dr 99% zeker bij. nu maar hopen dat de helium geheel uit me voorwiel is _O- :X :+

Ah...balen joh -O- Sterkte met de schade...je moet maar denken: het is maar materiaal. Je hebt zelf relatief weinig en dat is toch wel het belangrijkste.
:^ klote man!! succes met de schade en spierpijn...

grote kans hoor. ik had afgesproken met kerrie te gaan rijden en die gaat waarschijnlijk ook mee. die had dr ook wel weer zin in om met de mf groep te gaan rijden :Y
Gaat z'n zus ook mee ? Wil wel eens weten waar die ophef de vorige keer nu allemaal over was :+

wij zijn dr 99% zeker bij. nu maar hopen dat de helium geheel uit me voorwiel is _O- :X :+
Jij rijdt toch liever op je achterwiel dus waarom er uit halen ? :+

:^ klote man vrouw/dame!! succes met de schade en spierpijn...
;)

Laatst bewerkt:
;(

dacht voorang te hebben op een rotonde... had de fietser gezien, dacht dat ie stopte.
dus ik kijk naar links, zie wat auto's voor me afslaan, geef gas, (wilde naar rechts) en opeens die fietser voor me... schrik, keihard remmen en mezelf onderuit geremd...
resultaat.. gebroken remhendel, krassen op de uitlaat, voor kuipje krom, en een deukje in de tank.

Da's balen zeg -O- . Gelukkig geen gewonden gevallen. Je motor is wel weer te herstellen. Succes met de spierpijn.

Ja, de meeting in Oosterhout. Om 13u bij de Mac langs de A27.

Zullen wij weer ontmoeten bij mac breda thv praxis om 12.30 uur??

Zonder reactie ga ik er vanuit dat je het niet gelezen hebt en dan ga ik direct erheen.

Spreek je later

Laatst bewerkt:
;(

Damn martynezzz, gelukkig heb je zelf en die fietser niets dat ten eerste.
Je fiets wordt wel weer gefixt, sterkte -O-

DW.

Goedemorgen allemaal, wat een weertje *O* :] :} *O* :] :}
Tot later bij de mac. :] :]

:W

Laatst bewerkt:
Zullen wij weer ontmoeten bij mac breda thv praxis om 12.30 uur??

Zonder reactie ga ik er vanuit dat je het niet gelezen hebt en dan ga ik direct erheen.

Spreek je later

Half 1 bij de mac in breda is prima.

Moet zo gaan werken baaal baaal baal.
Misschien rij ik zo nog welff langs de mc om jullie te spotten.
:W

Hallo allemaal,

Sorry dat ik deze er even tussendoor gooit, maar kent iemand onderstaande motorrijder? Ik ben toch wel nieuwsgierig wie dit is geweest en tot zover nog geen reactie in het gespot topic. Dit was dus afgelopen dinsdag.

Vanavond gespot in Breda Brabantpark een oranje VTR (??) op een aanhanger achter een Avensis. Ik zag jullie net wegrijden bij de garages.

Ik feit dat ik dat heb kunnen constateren, heb je (jullie) te danken aan een dame die aanbelde met de fijne mededeling dat ze niet weg kon omdat er een oranje crossmotor haar garage blokkeerde. Ze haastte zich te zeggen dat ze ook wel wist dat dat de mijne niet was en dat niet alle motorrijders elkaar kennen, maar toch.. Ik er heen in de veronderstelling daar een brute KTM aan te treffen... Maar nee, de bovengenoemde combinatie dus.

Maar goed; bij deze gespot en geen oudere dames meer pesten! (ze was behoorlijk over de emmer) Ik hou er namelijk niet van om tijdens het uitbuiken van de bank te moeten komen voor dit soort ongein :+
Haha, dat waren ik en m'n broer idd. Dat was mijn motor die achterop een aanhanger stond. We hadden erg veel haast omdat we die avond nog richting Nijmegen moesten. Mn motor moest naar TLR-boy omdat ws een van m'n NAKS'en kapot was. Achteraf bleek alles mee te vallen en ik kan hem hopelijk morgen weer ophalen, alleen niet meer achterop de aanhanger *O*

Zoals gezegd hadden we wat haast en waren we nog snel eff wat eten enz. bij m'n broer die daar vlakbij woont (ook op MF). We hadden de auto met aanhanger maar even voor de garages gezet, hopende dat er niemand uit wilde... :X Dus toen wij niets vermoedend terug kwamen bij de auto stond er een garagedeur open maar er stond niemand bij. We hebben nog wel eff op de claxon gedrukt en nog even :W Maar goed, het zal niet meer gebeuren hoor, en excuses als we je uit je uitbuikmoment hebben gehaald... :+

@ Party Marty; Goed geraden... :Y

Laatst bewerkt:
Haha, dat waren ik en m'n broer idd. Dat was mijn motor die achterop een aanhanger stond. We hadden erg veel haast omdat we die avond nog richting Nijmegen moesten. Mn motor moest naar TLR-boy omdat ws een van m'n NAKS'en kapot was. Achteraf bleek alles mee te vallen en ik kan hem hopelijk morgen weer ophalen, alleen niet meer achterop de aanhanger *O*

Zoals gezegd hadden we wat haast en waren we nog snel eff wat eten enz. bij m'n broer die daar vlakbij woont (ook op MF). We hadden de auto met aanhanger maar even voor de garages gezet, hopende dat er niemand uit wilde... :X Dus toen wij niets vermoedend terug kwamen bij de auto stond er een garagedeur open maar er stond niemand bij. We hebben nog wel eff op de claxon gedrukt en nog even :W Maar goed, het zal niet meer gebeuren hoor, en excuses als we je uit je uitbuikmoment hebben gehaald... :+

@ Party Marty; Goed geraden... :Y

Excuses aanvaard :+ Ik had het achteraf wel een beetje met mevrouw te doen. Ze kwam gehaast en aardig gestressed over. En toch had ze haar woede aardig onder controle..

Goed om te horen dat alles meegevallen is. En ik had al zo het vermoeden dat hier meer MF-ers in de buurt zaten.

@Party Marty; bedankt voor de tip *O*

Mensen, het was gezellig vandaag!

Bedankt voor de gezelligheid!

@ Ronald: bedankt voor de leuke heenreis
:^

Kevin, ik hoop niet dat je het erg vond dat ik de terugreis me eige koers ging varen. Was niet omdat jij daar de roedel ging aanvoeren hoor :N }) :P

:+

heej peeps wij vonden het ook een leuke rit. wij zijn wat eerder afgehaakt omdat ik zwaar last kreeg van me rug en benen (ik had dr al 250 km opzitten)

op naar de volgende terras toerrit *O*

ps sorry dat ik sommige mensen wakker heb laten schrikken })

heej peeps wij vonden het ook een leuke rit. wij zijn wat eerder afgehaakt omdat ik zwaar last kreeg van me rug en benen (ik had dr al 250 km opzitten)

op naar de volgende terras toerrit *O*

ps sorry dat ik sommige mensen wakker heb laten schrikken })

:r ben er ziek van

:+

Waar hebben jullie je fotos staan op internet als je ze op het forum wil zetten??

Hey mensen, bedankt voor de gezellige rit! Ik vond het leuk om eens wat gezichten te zien achter al die nicknames :). Heb me prima vermaakt en kijk nu alweer uit naar de volgende rit!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan