Party Marty
MF veteraan
- 12 mrt 2003
- 11.358
- 7
Ik dacht dat die van den Bosch replica al de duurste wasdie wil ik ook wel als je de duurste versie pakt (niet betaalbaar voor de 'gewone' motorrijder is ie 31.000 EXCL bpm EN btw!!!!!)
met een pk/KG verhouding van bijna 1:1!!!
hoogst waarschijnlijk gaan FL en ik ook mee. ik had met kerrie afgesproken om te gaan rijden die zal dan misschien ook mee gaan.
Maar hopelijk gaan jullie mee morgen
Geen idee, maar i.i.g. verzamelen @ Mac Oosterhout om 13:00Waar zijn jullie vanplan om te rijden?? Ik kan wel mee gaan als het een leuke route is...
Zie hierboven 13:00 dus...Ik rij ook wel mee denk ik, laat maar weten tijd en waar, gezellig iig.
Ah...balen joh Sterkte met de schade...je moet maar denken: het is maar materiaal. Je hebt zelf relatief weinig en dat is toch wel het belangrijkste.
ik ben vandaag gevallen...
dacht voorang te hebben op een rotonde... had de fietser gezien, dacht dat ie stopte.
dus ik kijk naar links, zie wat auto's voor me afslaan, geef gas, (wilde naar rechts) en opeens die fietser voor me... schrik, keihard remmen en mezelf onderuit geremd...
resultaat.. gebroken remhendel, krassen op de uitlaat, voor kuipje krom, en een deukje in de tank.
gelukkig fietser en ik ongedeerd, wel een bats met spierpijn nu.
stomme fout van mij... shit happens
@ all: tot morgen !!!