Ik vertrek komende zaterdag naar de USA voor 2 wekenIk ga in opdracht van de organisator (USA Motorreizen) een reis van hun filmen om er een promotie DVD voor beurzen en aanstaande klanten te maken. Bah, vervelende werkopdrachten Lekker 2 weken op de chopper door amerika dus, en ondertussen het een en ander filmen...
Verder ga ik vandezomer ook naar de TT, voor het eerst op de motor. En verder, sja, dat zien we dan wel weer
zeg BadBoy46 mag ik vragen waar jij je motor laarzen heb gekocht,zoiets zoek ik ook namelijk ga over 2 weken een blauw wit pak, kopen dus moet ik ook nieuwe laarzen hebben
Dat is lachen wij gaan ook met die organisatie weg!!!!!!!
Ben benieuwd naar het filmpie !!!!!!!!
En ook die route, naar lang nadenken ipv de route 66 willen rijden !
FILMPIE????????????????????
Nee, ik ga niet naar de TT. Ik ben er 1x geweest en ik vond er niet veel aan, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de races op tv ook niet volg. Ik vond alleen het gebeuren eromheen wel leuk, maar om nou weer 40 euro entree te betalen om op een houten plank te zitten en naar iets te kijken wat me niet veel interesseert.
Maar desalniettemin, wens ik jullie natuurlijk erg veel plezier. Ieder zijn ding natuurlijk.
Da stuk doe ik ook altijd...via t bos bij de Klokkenberg via Galder, Meerseldreef en Meer en dan rij ik door naar Zundert, dan naar Roosendaal etc.Gisterochtend heb ik trouwens ook lekker gereden. Een hele tank leeg
Ben via Galder de grens over gegaan en lekker stukje Belgie gepakt. Wel geinig. Ben door Meer gereden (logisch) en heb allerlei dorpjes gezien. Heb in Westmalle nog de brouwerij gezocht maar die kon ik niet vindenhaha
Ik hoop twordt gezellie misschien dat tinus en dave ook meegaan??
Helaas helaas.
Ik zie net dat ik de 26e niet kan. Ik moet dan gaan zwemmen. Schijnbaar is die L#L van een badmeester die dag vrij, dus ben ik lekker de baas in het zwembad!
Wat is er de 26e te doen dan ?Helaas helaas.
Ik zie net dat ik de 26e niet kan. Ik moet dan gaan zwemmen. Schijnbaar is die L#L van een badmeester die dag vrij, dus ben ik lekker de baas in het zwembad!
jaloers jongens???
Oh op die manier...quote dan hun bericht dan snap ik waar we het over hebbenben badmeester
Oh op die manier...quote dan hun bericht dan snap ik waar we het over hebben
Morgen is het zover naar 1.1/2 jaar geen motor einde weer
Als het weer lekker is ga ik lekker met de zx 12 r rond kachelen