Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Breda / Oosterhout e.o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is lachen wij gaan ook met die organisatie weg!!!!!!!

Ben benieuwd naar het filmpie !!!!!!!!
En ook die route, naar lang nadenken ipv de route 66 willen rijden !
FILMPIE????????????????????

Laatst bewerkt:
Tinus R. gaat dr is hard over denken. Vorige keer naar de Moto GP in Estodril geweest, en dat is toch wel heel goed bevallen! Maar als armzalige student zal ik wel ff van te voren moeten kijken waar ik het geld vandaan ga pulleken

Maar zoenzo een goed idee!!!

zeg BadBoy46 mag ik vragen waar jij je motor laarzen heb gekocht,zoiets zoek ik ook namelijk ga over 2 weken een blauw wit pak, kopen dus moet ik ook nieuwe laarzen hebben

Jullie leken nog niet genoeg op elkaar op de motor?

Dat is lachen wij gaan ook met die organisatie weg!!!!!!!

Ben benieuwd naar het filmpie !!!!!!!!
En ook die route, naar lang nadenken ipv de route 66 willen rijden !
FILMPIE????????????????????

Ja? Geinig!
Wanneer ga je? Ik vertrek zaterdag dus en wij gaan de Discovery Classic II doen, maar jij dus ook. Ik zal je vertellen hoe het geweest is en wieweet zet ik wel een korte versie van de DVD op internet, kun je vast ff kwijlen Ik heb er echt enoooooooooooorm veel zin in, al heb ik een hoop zorgen en verantwoordelijkheid natuurlijk ivm die video. Ben nog veel bezig met de voorbereidingen (vooral in m'n hoofd) dus ik heb voor m'n gevoel niet echt tijd om er naar uit te kijken soms. Heel appart. Heb echt niet het idee dat ik over 3 dagen gewoon al in L.A. zit

Daarom vroeg ik me dus af of we niet met een groepje konden gaan, veel gezelliger

Da stuk doe ik ook altijd...via t bos bij de Klokkenberg via Galder, Meerseldreef en Meer en dan rij ik door naar Zundert, dan naar Roosendaal etc.

Helaas helaas.

Ik zie net dat ik de 26e niet kan. Ik moet dan gaan zwemmen. Schijnbaar is die L#L van een badmeester die dag vrij, dus ben ik lekker de baas in het zwembad!

Helaas helaas.

Ik zie net dat ik de 26e niet kan. Ik moet dan gaan zwemmen. Schijnbaar is die L#L van een badmeester die dag vrij, dus ben ik lekker de baas in het zwembad!

Wat is er de 26e te doen dan ?

@tinus: wat ga je doen dan joh, wil wel dat we met z'n alle gaan hoor!!

@maarten: is goed zal volgende keer ff qoute

was ook een geintje hoor

Ik ga alvast sparen, en dan ga ik ervoor dat ik meega!

Mooie zin he?

Komt goed

Morgen is het zover naar 1.1/2 jaar geen motor einde weer

Als het weer lekker is ga ik lekker met de zx 12 r rond kachelen

Morgen is het zover naar 1.1/2 jaar geen motor einde weer

Als het weer lekker is ga ik lekker met de zx 12 r rond kachelen

Nou, misschien zie ik je dan morgen wel ergens op de weg!

De weersvoorspelling ziet er niet zo goed uit, maar we hopen gewoon op 't beste.
Veel plezier met rijden!

of maandag gewoon weer lekker naar je stage...

Door de regen...

Op het fietske...

Met wind tegen...

Status
Niet open voor verdere reacties.