Motorfreak76
MF veteraan
't was veel te lekker weer vandaag. Dan moet je , niet internetten.
Gelukkig klopte er weer niets van de weersvoorspellingen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Geen posts vandaag?
Ik heb vandaag volgens mij Speedygixxer (eric) zien rijden vanaf het kanaal, langs de woonboulevard richting de vijfeikenweg
Ja, ik heb weer een heerlijk stukje gegumd Alleen maar zon gezien, heerlijk gereden...iemand morgen interesse om te rijden (mits het weer goed is) ???'t was veel te lekker weer vandaag. Dan moet je , niet internetten.
Ja, ik heb weer een heerlijk stukje gegumd Alleen maar zon gezien, heerlijk gereden...iemand morgen interesse om te rijden (mits het weer goed is) ???
iemand mss iets gehoord over ongeluk bij station zbergen
was oude man in invaildewagentje overhoop geknald door een auto.
ik stond met me gixxer bij station te wachten op vrienden.waren
er en stonden ff te praten. ineens n knal,piepende remmen.. kijken we om
zien we een man door de lucht vliegen. die man kwam keihard te recht op de grond en duurde nog eens keilang voor ambulance er was wij moesten dus blijven staan waren ooggetuige. wil weg rijden zie ik dat er stukje glas tegen me gixxer aan is gevlogen (politie was al weg dus kon ni meer melden) tis maar kleine stipje maar toch de lak dr af dammnnn 3 weken me gixxer in bezit
buurman is vanaaf nog geweest en zei dat het wel bij te werken was en dat ik me niet druk moest maken daarom haha maar toch baal enorm,dinsdag dus maar naar de motorzaak en verzekering eventueel nog bellen.
hopen dat de beste man er levend/goed van af komt!!!
dat stukje lak komt wel goed
Hoi Kevinsfanclub,
Ik lees dat tilburg morgen erg afgeslankt is voor de cbr600fmeeting. Zien wij elkaar nog bij KB?
Ja, ik heb weer een heerlijk stukje gegumd Alleen maar zon gezien, heerlijk gereden...iemand morgen interesse om te rijden (mits het weer goed is) ???
morgen weer heel de dag op het zwembad staan wordt geen motor rijden voor mij dit weekend
kevin morgen veel plezier bij die cbr meeting
iemand mss iets gehoord over ongeluk bij station zbergen
was oude man in invaildewagentje overhoop geknald door een auto.rond n uur of 2 vanmiddag.
zien we een man door de lucht vliegen. die man kwam keihard te recht op de grond en duurde nog eens keilang voor ambulance er was wij moesten dus blijven staan waren ooggetuige. wil weg rijden zie ik dat er stukje glas tegen me gixxer aan is gevlogen (politie was al weg dus kon ni meer melden) tis maar kleine stipje maar toch de lak dr af dammnnn 3 weken me gixxer in bezit
buurman is vanaaf nog geweest en zei dat het wel bij te werken was en dat ik me niet druk moest maken daarom haha maar toch baal enorm,dinsdag dus maar naar de motorzaak en verzekering eventueel nog bellen.
Had ff bij mij langs gekomen, ik woon daar naast het station Maar ik ben de hele middag op de motor weg geweest dus heb t zelf niet zien gebeuren, maar m'n ma zei er wel wat van, iets over een man in een invalidewagentje inderdaad Minder van da stukje glas, stomme invalides ook Enig idee hoe t met die vent is ?iemand mss iets gehoord over ongeluk bij station zbergen
was oude man in invaildewagentje overhoop geknald door een auto.rond n uur of 2 vanmiddag.
Ga toch maar nietHeb je geen RSV meeting ergens bij Zolder????
Vanwaar vertrekken jullie, misschien dak ook nog ff langs kom...Oh wij gaan rond 4 uur effe rijden,mits goed weer,moet tot 2 u werken,dus rond 3uur wordt het dan,ik,hayabusa,zx6r en Tom zonder motor,the same group whith the same sickness,,
Hahahaaaa
stomme invalides , me opa zit ook in zon ding dus jah wel flink gesgroken moet er niet aan denken dat dat met hem zou gebeuren.maja weet ook niet wie fout was natuurlijk man ademde slecht maar ze wisten niet of dat al was dus jah en had openbotbreuk politie zei dat t afw8ten was of tie t overleefde.Had ff bij mij langs gekomen, ik woon daar naast het station Maar ik ben de hele middag op de motor weg geweest dus heb t zelf niet zien gebeuren, maar m'n ma zei er wel wat van, iets over een man in een invalidewagentje inderdaad Minder van da stukje glas, stomme invalides ook Enig idee hoe t met die vent is ?
Vanwaar vertrekken jullie, misschien dak ook nog ff langs kom...
Maak ook maar een geintjestomme invalides , me opa zit ook in zon ding dus jah wel flink gesgroken moet er niet aan denken dat dat met hem zou gebeuren.maja weet ook niet wie fout was natuurlijk man ademde slecht maar ze wisten niet of dat al was dus jah en had openbotbreuk politie zei dat t afw8ten was of tie t overleefde.
ow haha nou ben vaak genoeg in zbergen
Als ik weet waar da is...16.00 bij B2 bom thuis, ben je dr ook ?
dan ist goedMaak ook maar een geintje
dan ist goed
Als ik weet waar da is...
Als ik er om 16:00 niet ben hoef je niet op me te wachten, weet nog niet zeker of ik ga...We komen 16.00 uur naar de Makro, tot zo ?