12 juni was er weer een editie van MotoAction op het Circuit in Zolder. Voor degene die foto's wil zien: httpKen je beter hier ook ff die foto's van Zolder neerzetten
eeeeeuh hoort Gilze ook bij deze omgeving..........
eeeeeuh hoort Gilze ook bij deze omgeving..........
Strak plan om de topics te combineren
ff resumeren :
Rob
Breda
Samenwonend, 2 kids
Komende zaterdag 43 jaar
Ben benieuwd wat Dallie van het nieuwe topic vindt, heb je het hem nog niet verteld Bianca ?
Greetzzz.
Geboren in Breda,
Opgegroeid in de May,
Geleefd, gestudeerd en gewoond in beide.
En nu voel ik me in Zevenbergen toch een beetje in t buitenland.
Ik denk dat ik er toch weer bij wil horen.
Eens kijken of er in Breda nog iets vrij is.
En anders moest ik maar eens fanatiek die kant op gaan
Nog een Zevenbergenaar ?
ok, het duurt nog ffies maar dan hoor ik er ook bij, ga verhuizen van Rdam naar Breda in februari 2006
Tegen die tijd hoop ik op een Thundercat rond te scheuren, kom dan zeker wel een keertje met jullie meetoeren!
ok, het duurt nog ffies maar dan hoor ik er ook bij, ga verhuizen van Rdam naar Breda in februari 2006
Tegen die tijd hoop ik op een Thundercat rond te scheuren, kom dan zeker wel een keertje met jullie meetoeren!
Hey EvilKnievel,
je staat in de krant:
Ook de MF-ers op Gorinchem in het nieuws...
--> topic gaat over klaverblag Gorichem (aantal citaten van Motor-Forum gehaald.)
Heb hem al op de hoogte gebracht.
Maar wat hoor ik Tazz een feestje zaterdag, wat leuk dat je ons allemaal uitnodigd
Zoveel bier is er in de Haagse Beemden niet te vinden. Maar iedere topicvuller hier tracteer ik op de TT (25e) op een drankje (GEEN bier). Moet je je wel kenbaar maken natuurlijk.
Even serieus; op de Westerhagelaan zijn ze met de weg bezig. Als je vanuit de richting station Prinsenbeek komt richting de Moerlakenbrug, kan het zijn dat ze net na de bocht stil staan voor het tijdelijke verkeerslicht. Da's vlak voor het Prisma. En dat zie je dus vrij laat.
Greetzzz.