zie net dat bij divmo in rijen, een trailer huren 35 euro per dag kost! is volgens mij best veel
ja is best veel ja
bij mcr in roosendaal betaal je maandag t/m vrijdag €17,50 per dag en
zaterdag en zondag €22.50 per dag.
zow dat is nogal een verschilzal het eens verder gaan uitzoeken
zow dat is nogal een verschilzal het eens verder gaan uitzoeken
Ps @ Kevin er staat nog een orginele demper voor 50 euro te koop op marktplaats (uitgebreid zoeken,cbr600f laatste pagina)
Kan je ook zonder gezeik op Zolder knallen!!
Party Marty , jij gaat ook nivo 1 doen??
Ikzelf zit stevig te twijfelen om Niv1+ of gewoon Vrij Rijden te pakken.
T blijkt namelijk redelijk veel geld , en ik word liever zoek gereden...dan dat een voorrijder het tempo bepaald.
Vrij Rijden is ook beschikbaar op 25-5 , dus tussendoor samen chillen blijft de mogelijkheid.
ow, bij gebrek aan mooi motorweer, heb ik gisteren met ronald de auto omgetoverd in een 'fauto'...(allemaal stickerds uit spanje, en ja, de madeliefjes zijn mijn trademark uch...)
jullie mogen effe meegenieten van t eindresultaat
[afbeelding]
[afbeelding]
stoerrrrrrrrrr hé
Daar val je wel mee op zeg.ow, bij gebrek aan mooi motorweer, heb ik gisteren met ronald de auto omgetoverd in een 'fauto'...(allemaal stickerds uit spanje, en ja, de madeliefjes zijn mijn trademark uch...)
[afbeelding]
[afbeelding]
stoerrrrrrrrrr hé
ow, bij gebrek aan mooi motorweer, heb ik gisteren met ronald de auto omgetoverd in een 'fauto'...(allemaal stickerds uit spanje, en ja, de madeliefjes zijn mijn trademark uch...)
[afbeelding]
[afbeelding]
stoerrrrrrrrrr hé
Weet je wel dat je zooi erop moet plakken bij minimaal 15 graden?En dan heb ik het over de temperatuur van hetgene waarop je iets plakt....anders is de kans groot dat er nu heel wat van je bloemetjes uitvallen(lees hier afwaaien).
Btw,wel leuk verzonnen al had ik eerder "bosjes" bloemen ervan gemaakt
Post hier niet zo vaak,lees echter wel "stiekum"mee...woon nl. in Etten-leur dus dat moet kunnen toch?Iedereen van dit topic een veilig,gezond en gelukkig 2007
Ik ga gewoon Niveau 1 doen ja, doe het met name voor de gezelligheid omdat we met ons eigen groepje rijden. Volgens m.a.c. kun je tijdens de cursus ook overstappen naar Niveau 1+. Vrij rijden bewaar ik wel voor die keer dat we met de Speeltuin groep gaan rijden...open uitlaten kick assParty Marty , jij gaat ook nivo 1 doen??
Ikzelf zit stevig te twijfelen om Niv1+ of gewoon Vrij Rijden te pakken.
T blijkt namelijk redelijk veel geld , en ik word liever zoek gereden...dan dat een voorrijder het tempo bepaald.
Vrij Rijden is ook beschikbaar op 25-5 , dus tussendoor samen chillen blijft de mogelijkheid.
Voor mijn reactie zie het Speeltuin topicow, bij gebrek aan mooi motorweer, heb ik gisteren met ronald de auto omgetoverd in een 'fauto'...(allemaal stickerds uit spanje, en ja, de madeliefjes zijn mijn trademark uch...)
[afbeelding]
[afbeelding]
stoerrrrrrrrrr hé
het gaat niet om het zoek rijden het gaat om het leren rijden op het circuit
ene vrij rijden is duurder
ik weet niet of het wijs is om met je 400tje tussen al die vrij rijders te gaan rijden zonder ervaring
kun je beter voor 1+ gaan maar moet je zelf weten natuurlijk
Ik ga gewoon Niveau 1 doen ja, doe het met name voor de gezelligheid omdat we met ons eigen groepje rijden. Volgens m.a.c. kun je tijdens de cursus ook overstappen naar Niveau 1+. Vrij rijden bewaar ik wel voor die keer dat we met de Speeltuin groep gaan rijden...open uitlaten kick ass
Daar komt bij dat ik al betaald heb en ik begreep (wederom van m.a.c.) dat de laatste 2 sessies van Niveau 1 ook vrij rijden zijn, dus dan kan je toch 2x 20 min volle bakEn dan weet je in ieder geval dat je 1 van de snellere zult zijn
Gefeliciteerd met je Swiftje@ Vonne : bah, ik vind er nix aan, zo ga je toch nie rond rijden
Ik heb van de week eenbedeauxbordeaux (hoe schrijf je dat....) rode swift gekocht .
Had ik ze toch ook erop kunnen plakken
nee hoor super lekker opvallend!
[afbeelding]
[afbeelding]
stoerrrrrrrrrr hé
Je wilt je spots met de auto opkrikken? Gaat je lukken zoow, bij gebrek aan mooi motorweer, heb ik gisteren met ronald de auto omgetoverd in een 'fauto'...(allemaal stickerds uit spanje, en ja, de madeliefjes zijn mijn trademark uch...)
[afbeelding]
[afbeelding]
stoerrrrrrrrrr hé
[afbeelding]
[afbeelding]
stoerrrrrrrrrr hé