Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Breda / Oosterhout e.o. part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
zie net dat bij divmo in rijen, een trailer huren 35 euro per dag kost! is volgens mij best veel

ja is best veel ja

bij mcr in roosendaal betaal je maandag t/m vrijdag €17,50 per dag en
zaterdag en zondag €22.50 per dag.

Party Marty , jij gaat ook nivo 1 doen??

Ikzelf zit stevig te twijfelen om Niv1+ of gewoon Vrij Rijden te pakken.
T blijkt namelijk redelijk veel geld , en ik word liever zoek gereden...dan dat een voorrijder het tempo bepaald.
Vrij Rijden is ook beschikbaar op 25-5 , dus tussendoor samen chillen blijft de mogelijkheid.

zow dat is nogal een verschil zal het eens verder gaan uitzoeken

Gewoon naar Mcr Roosendaal gaan!!!!!!
Goed spul te huur!!!!!!!

Doe ze de groeten van die dikke Bladerijder uit Oosterhout!!
Ben net nog ff wezen maar je waait NU echt uit je pak

Ps @ Kevin er staat nog een orginele demper voor 50 euro te koop op marktplaats (uitgebreid zoeken,cbr600f laatste pagina)
Kan je ook zonder gezeik op Zolder knallen!!

Laatst bewerkt:
Hallo Breda e.o.!

Ik was lullie nog vergeten de beste wensen te doen wensen, dus bij deze vanuit Breda:

De BESTE WENSEN en dat we maar veel KM-s kunnen maken dit jaar!

het gaat niet om het zoek rijden het gaat om het leren rijden op het circuit

ene vrij rijden is duurder

ik weet niet of het wijs is om met je 400tje tussen al die vrij rijders te gaan rijden zonder ervaring

kun je beter voor 1+ gaan maar moet je zelf weten natuurlijk

ow, bij gebrek aan mooi motorweer, heb ik gisteren met ronald de auto omgetoverd in een 'fauto'... (allemaal stickerds uit spanje, en ja, de madeliefjes zijn mijn trademark uch...)

jullie mogen effe meegenieten van t eindresultaat

stoerrrrrrrrrr hé

Laatst bewerkt:

Hij kan zo uit de MTV Pimp my ride studio zijn weggereden.

Weet je wel dat je zooi erop moet plakken bij minimaal 15 graden?En dan heb ik het over de temperatuur van hetgene waarop je iets plakt....anders is de kans groot dat er nu heel wat van je bloemetjes uitvallen(lees hier afwaaien) .
Btw,wel leuk verzonnen al had ik eerder "bosjes" bloemen ervan gemaakt

Post hier niet zo vaak,lees echter wel "stiekum"mee...woon nl. in Etten-leur dus dat moet kunnen toch?Iedereen van dit topic een veilig,gezond en gelukkig 2007

Laatst bewerkt:
avond

zie wel een emmer staan, ze heeft hem vast warm gewassen

Ik ga gewoon Niveau 1 doen ja, doe het met name voor de gezelligheid omdat we met ons eigen groepje rijden. Volgens m.a.c. kun je tijdens de cursus ook overstappen naar Niveau 1+. Vrij rijden bewaar ik wel voor die keer dat we met de Speeltuin groep gaan rijden...open uitlaten kick ass

Daar komt bij dat ik al betaald heb en ik begreep (wederom van m.a.c.) dat de laatste 2 sessies van Niveau 1 ook vrij rijden zijn, dus dan kan je toch 2x 20 min volle bak En dan weet je in ieder geval dat je 1 van de snellere zult zijn

Laatst bewerkt:
Voor mijn reactie zie het Speeltuin topic

Leren rijden is inderdaad het belangrijkste , maar gezien het feit dat het vrij prijzig is wil ik juist wel optimaal leren rijden.
Daarom denk ik zelf , dat 1+ eigenlijk het beste is.
Vrij rijden zou ik nog best aandurven , gezien het feit dat ik dan ten alle tijden mijn eigen tempo kan bepalen...

Even nog goed over nadenken ,

@Vivaknuffelbeest :

STOER!!
Dat is nog eens een goeie manier van je auto anti-diefstel gevoelig maken!
Hehe!!

Stiekem verlang ik naar een ritje langs de HOTspots van Breda...Zodat iedereen mij ziet meerijden

@ Vonne : bah, ik vind er nix aan, zo ga je toch nie rond rijden
Ik heb van de week een bedeaux (hoe schrijf je dat.... ) rode swift gekocht .
Had ik ze toch ook erop kunnen plakken
nee hoor super lekker opvallend!

Laatst bewerkt:

Niveau 1+ is de 2 laatste sessies vrij rijden. Niveau 1 niet.

aCiDer je moet zelf weten wat je doet. De vorige keer dat ik geweest ben hebben ze een hoop mensen terug gezet van 1+ naar niveau 1 omdat ze het tempo niet aankonden.
Mijn idee is laag beginnen je kan nog altijd opklimmen....

Oja wij hebben ook al ingeschreven en betaald voor niveau 1

@ Vonne : bah, ik vind er nix aan, zo ga je toch nie rond rijden
Ik heb van de week een bedeaux bordeaux (hoe schrijf je dat.... ) rode swift gekocht .
Had ik ze toch ook erop kunnen plakken
nee hoor super lekker opvallend!
Gefeliciteerd met je Swiftje

Laatst bewerkt:

ziet er leuk uit vavavonne

@ acider:

Niv.1 gaat nog op een aardig tempo hoor. Het zijn allemaal mensen die al jaren motor rijden en dus vrij snel gaan, maar niv1. houd alleen in dat je nog geen circuit ervaring hebt. dat is eigenlijk het enige waarom ze het niv.1. noemen en dat het misschien "laag" klinkt.
Suc6 met je keuze maken. maar wacht niet te lang, want de zomermaanden zitten snel vol.

Laatst bewerkt:
Je wilt je spots met de auto opkrikken? Gaat je lukken zo
Maar, je valt wel op met je fauto!

yow, can somebody count me in for Utrecht Motorbeurs? Ik wil namelijk ook wel mee

smaken verschillen gelukkig

Haal die 4x4 eraf en nog een grotere MF sticker erop!!!!!!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.