Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Breda / Oosterhout e.o. part 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
een gelukkig en vooral gezond 2007 toegewenst vanuit t zonnige Oosterhout!!

En veul veilige klm natuurlijk!!!

Gr Dallie en Miss Nitro!!

ik weet niet of ik het hier ook al gedaan heb maar

iedereen een gelukig nieuwjaar

Gisteren de hele dag op bed gelegen of zo ?

Hoe zit het trouwens met jullie motoren, en dan met name die van m.a.c. ? Hij staat nog steeds te koop zie ik, en je wilt ook nog mee naar Zolder ?

Jup 1 januari is toch een uitslaapdag

Motoren staan nog te koop...maar we hebben geen haast. Heb ze verders ook niet op marktplaats of iets dergelijks staan.
Dus als er iemand komt mogen ze weg.
Maar wees maar niet bang 25 -5 staat er dan een andere hoor.

Iedereen nog de Beste wensen voor 2007 ..... Dat het een mooi/veilig motor jaar mag worden

Morgen heb ik de mogelijkheid om vrij te vragen en om met Svd te boeken..

Hoe we in zolder gaan komen is momenteel nog een vraag...bijzaak

haha... die heeft geen trekhaak nee die ga ik achter de crysler hangen gelijkt ruimte om nog 5 andere mensen mee te nemen!!! en een heleboel andere zooi
(pak, helmen, eten, kleding etc)
Kijk, die Joey is niet zo dom als hij er uit ziet Als je dan een redelijke aanhanger hebt dan kun je er 2 of misschien wel 3 motoren op kwijt

Laatst bewerkt:
Kijk, die Joey is niet zo dom als hij er uit ziet Als je dan een redelijke aanhanger hebt dan kun je er 2 of misschien wel 3 motoren op kwijt

Maar Party Marty heeft wel gelijk.
Ik heb ook geen trekhaak achter m'n auto. Zit eventueel aan iets van een busje huren of zo te denken. Maar, nog tijd zat om iets te regelen.

En misschien moet ik m'n baas maar eens lief gaan aankijken. Die heeft namelijk een motoraanhanger (en zo'n bijbehorende Renault Espace familybus met trekhaak)

Uhm, misschien een domme opmerking, maar waarom niet op de motor naar zolder?
Vind ik ook geen probleem, maar dan niet op de dag zelf. Voor zover ik weet begint zo'n dag al vroeg (rond 8 uur melden of zo ). Dat betekent dat je toch wel om half 6 je bed uit moet. Dan ben je dus al gaar, dat stuk er heen rijden en meteen die cursus gaan volgen. Kortom, ik kan me wel vinden in m.a.c.'s en Biker-Mice's suggestie om daar in de buurt te overnachten...

Ja het is alweer een beetje achterhaald, maar t mag nog!
Veel geluk, ook in 2007! Dat er maar veel veilige en pleziervolle km's gemaakt mogen worden!

Me 2

En t zal stiekem best een vermoeiende dag worden denk ik zo

Wat zijn dan ongeveer de kosten voor een hotel? in princiepe is met de motor er naar toe ook geen probleem, alleen niet op de dag zelf nee

zie net dat bij divmo in rijen, een trailer huren 35 euro per dag kost! is volgens mij best veel

Status
Niet open voor verdere reacties.