Leuke tip. Binnenkort eens een keertje binnenwandelen.
oh, en r6dan en royke, gezellig dat jullie meegaan
Gisteren de hele dag op bed gelegen of zo ?
Hoe zit het trouwens met jullie motoren, en dan met name die van m.a.c. ? Hij staat nog steeds te koop zie ik, en je wilt ook nog mee naar Zolder ?
Balen man, nog een aantal posts te gaan.
ja nog 189 postszag er leuk uit ... jammr dat ie dicht moest
En die hang je achter de Mini of wa ?ik ga denk ik een trailer huren
En die hang je achter de Mini of wa ?
Kijk, die Joey is niet zo dom als hij er uit ziethaha... die heeft geen trekhaaknee die ga ik achter de crysler hangen gelijkt ruimte om nog 5 andere mensen mee te nemen!!! en een heleboel andere zooi
(pak, helmen, eten, kleding etc)
Kijk, die Joey is niet zo dom als hij er uit zietAls je dan een redelijke aanhanger hebt dan kun je er 2 of misschien wel 3 motoren op kwijt
Morgen heb ik de mogelijkheid om vrij te vragen en om met Svd te boeken..
Hoe we in zolder gaan komen is momenteel nog een vraag...bijzaak
Vind ik ook geen probleem, maar dan niet op de dag zelf. Voor zover ik weet begint zo'n dag al vroeg (rond 8 uur melden of zoUhm, misschien een domme opmerking, maar waarom niet op de motor naar zolder?
Vind ik ook geen probleem, maar dan niet op de dag zelf. Voor zover ik weet begint zo'n dag al vroeg (rond 8 uur melden of zo). Dat betekent dat je toch wel om half 6 je bed uit moet. Dan ben je dus al gaar, dat stuk er heen rijden en meteen die cursus gaan volgen. Kortom, ik kan me wel vinden in m.a.c.'s en Biker-Mice's suggestie om daar in de buurt te overnachten...