Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Breda / Oosterhout e.o deeltje nr 2

Wanneer weekendje luxemburg

• 4/5/6 AUG

Stemmen: 5 26,3%
  • 11/12/13 AUG

Stemmen: 0 0,0%
  • 18/19/20 AUG

Stemmen: 2 10,5%
  • 25/26/27 AUG

Stemmen: 12 63,2%

• Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
Al had ik die vandaag wel goed kunnen gebruiken. Shit wat voel ik me slecht. Hopelijk gaat het morgen beter.
Hoop het ook voor je, zal deels ook emotionele schade na het zien van je motor zijn denk ik...

Maar eh, jij kan 2 dingen tegelijk zie ik...en telefoneren en posten op t MF

Hij was ook wel héél lang aan het bellen toen 'ie op MSN zat .
Maar hij bleek dus aan het cammen te zijn, dat verklaart een hoop.

Tazman: je motor zo zien, echt heel erg zonde.

Op 1 oktober zit ik in Zandvoort naar de A1 te kijken. Had anders ook graag een keer kennis komen maken. Hopelijk kan ik volgend seizoen weer motorrijden, dan kan ook eens met jullie mee.

Kl#te zeg,je kon zeker wel janken toen je hem zag
Gelukkig heb jij vrij weinig

Sterkte iig.

Jazeker
Ik heb er zelf geen enkele ervaring mee, dus kan ook geen enkele inschatting maken of ik hem nog terug krijg of niet, laat staan wat ik uitgekeerd krijg (vrees het ergste). Voor de zekerheid heb ik maar vast afscheid genomen. 't is toch m'n eerste geweest.

Heb zonet de foto's eens bekeken en dit is zeker een gevalletje die zien we nooit meer terug....weet natuurlijk niet wat je er destijds betaald heb maar ik heb zo in de gauwigheid gezien dat bijna al het tupperware wat erop zit kapot is... .Geef je 1 raad,zet de motor bij een erkende Honda dealert weg en laat 'm opknappen met alleen maar origineel Honda spul dan weet je zeker dat ie total is!Als je 'm graag wilt houden vraag je gewoon om het schadebedrag en bouw je een straatfighter o.i.d.
Ander puntje,aangezien je hier uit de buurt komt zul je ook wel bij OZ verzekerd zijn...als het goed is kun je daar aanspraak maken op een letselschade advocaat,als dat zo is of je hebt misschien een rechtsbijstand voor je motor kun je ook nog immateriele schade verhalen op de tegenpartij klein voorbeeld is het ongemak dat je hebt van je gekneusde ribben,de "psychische" schade die je lijdt omdat je ozo geliefde hobby niet kunt uitoefenen en zo kan ik er nog wel een paar verzinnen....uiteindelijk ben ik er veel beter van geworden,al zat ik wel iets verder in de kreukels als jij

Lees al een tijdje mee met dit topic,moet nu ff weg zal me binnekort wel ff voorstellen....

Dit is in ieder geval "La bella"

Status
Niet open voor verdere reacties.