Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

bouw van een suzuki gt750 cafe racer

en een oplossing voor de kerstverlichting en het blauwe dienblad er op te knopen geen high-tech oplossing maar wel kaal en simpel

ron@ nee, er onstaan grote gaten die heb ik weer dicht gelast. maar dat geeft niet want er moet toch aan gelast worden want er zitten zowiezo gaten in

jij moet zekers ook nog een kroonplaat bewerken

ben wat aan het beunhazen geweest met de kabelboom conclusie en ben er ook achtergekomen dat het koplamphuis niet van de gt750 is dus

gezocht: complete koplamp

ron@ nee, er onstaan grote gaten die heb ik weer dicht gelast. maar dat geeft niet want er moet toch aan gelast worden want er zitten zowiezo gaten in

jij moet zekers ook nog een kroonplaat bewerken

ik denk dat ik er één tzt laat frezen

frezen nog wel ben benieuwd naar het resultaat

de koplamp moet bruikbaar zijn, uiterlijk is niet zo intressant als ie echt lelijk is ga ik hem spuiten

zo maar es even een update, frame zwart blok erin ( en ja dit is weer een blok die lopend is weg gelegd ) honda v spatbord erop uitlaten passend gemaakt en zwart gespoten enz enz tank en zitje liggen er kaal voor de sier erop

Gaat wel wat worden zo te zien ,oma moet maar wat vaker langskomen

heb de achterlicht gemonteerd, gashandel werkt (van een honda) en met veel gepriegel de koppeling werkend gekregen, wil nu bezig met de voor remmerij maar weet niet hoe origineel de slangen boven bij het t stuk zit iemand een piccie van de samenvoeging en de ophanging ervan

Laatst bewerkt:
Van het weekend zou kunnen, de GT staat ergens anders