bouw van een suzuki gt750 cafe racer

Hey,

Je maakt mooi werk ervan! Super. Klein dingetje, waarom laat je die voetsteun schetsplaat zitten? Vindt het een beetje afbreuk doen aan de rest.

Gr. Rob

Ik woon in Arcen
Nederland is een mickey mouse landje kwa afstand !

Doe je niks aan het frame ?!

Trouwens klein verhaaltje over het buisje achter wat je er tussen gemaakt hebt
Ik heb er een jaar over gedaan om daar achter te komen ,ik wil altijd weten en begrijpen waarom ze iets doen !
Jack Findlay reed met de suzuki tr 750 op het isle of man en vond de acherkant niet stevig aanvoelen , en heeft ter plaatse dat dwarsstangetje ertussen laten lassen
Ik ben zelf trouwens op man geweest met een moderne motor , wat een circuit !!!!!!!

Kijk op you tube bij Jack findlay en er staat een kort fimpje op van Jack op het isle of man met de tr 750 gr cor trouwens bij het filmpje staat tr 500 maar de motor is de tr 750
is ook wel leuk maar je woont vogens mij een pokke eind weg B|

Laatst bewerkt:
Hey,

Je maakt mooi werk ervan! Super. Klein dingetje, waarom laat je die voetsteun schetsplaat zitten? Vindt het een beetje afbreuk doen aan de rest.

Gr. Rob

ik ga een caferacerbouwen en het is niet de bedoeling om alles er af te halen (daar heb ik m'n tr's voor) wil ook nog iets standaard houden :Y ook weet ik nog hoe m'n uitlaten er aan zitten :? mischien dak later alles er af slijf O-)

er zijn er in elk geval meer die ze niet zo heel erg mooi vinden :r

cor@ emmer-compascuum naar arcen is 204 km en 2uur en 15 min B| voor een bakje koffie :N maar goed als jij het niet ver vindt O-) koffie staat klaar _O-

ik ga verder geen tr taferelen uithalen met dit frame :N dit hele verhaal is gewoon een fiets opbouwen waar ik mee kan rijden en straks m'n tr blok kan inrijden :]

ben iets te zuinig op de rest van m'n fietsen hoop dat ik nu een ding heb waar ik weer met m'n zijstander }) over het asfalt kan gaan

zal zo maar een tr topic openen gaan we daar wel tr lullen ;)

Hee Erik
Alles goed bij de luiers
Gaan geruchten dat je weer met de 500 gaat rijden ? Dan kom ik eens kijken
Gr Cor

Hee Cor, ik zit nog steeds in de luiers ja, niks mis mee *O*
mocht het toch nog eens zo ver komen dat we samen een keer de baan op gaan breng ik er een paar voor je mee, zal je nodig hebben :Y . Dan mag je ook nog zelf kiezen of je met je 500 of de 750 rijd ;).

Geruchten ??

"Een gerucht is een verhaal dat de ronde doet, maar waarvan de waarheid niet vast staat. De informatie in een gerucht kan variëren tussen een roddel, maar het kan ook gerichte propaganda bevatten."

Ben erg benieuwd waar dat volgens de geruchten gaat gebeuren, kan ik me vast voorbereiden :)

Hee Erik

Ok goed plan ,ik had je 500 op you tube gezien
Wat dacht je van de bikersclassic dit jaar dan pak ik de 750 en ji de 500 ,ik heb wel die grote luiers nodig , moet veel poep in kunnen

Ter info Erik en de gek zelf hebben bij een luier fabrikant gewerkt ( nou ja gewerkt ]

[...]

Hee Cor, ik zit nog steeds in de luiers ja, niks mis mee *O*
mocht het toch nog eens zo ver komen dat we samen een keer de baan op gaan breng ik er een paar voor je mee, zal je nodig hebben :Y . Dan mag je ook nog zelf kiezen of je met je 500 of de 750 rijd ;).

Geruchten ??

"Een gerucht is een verhaal dat de ronde doet, maar waarvan de waarheid niet vast staat. De informatie in een gerucht kan variëren tussen een roddel, maar het kan ook gerichte propaganda bevatten."

Ben erg benieuwd waar dat volgens de geruchten gaat gebeuren, kan ik me vast voorbereiden :)~[/quote]

aangezien ik geen stekker piloot O-) ben hier maar de vraag, wat heb ik allemaal nodig voor electro componenten :? de bedoeling is dat alles onder de tank verdwijnt, en een kennis wou de kabelboom wel klaar maken (ik had nog wat te goed ;) ) maar dan moet ik wel alles een plekje geven, zoals je ziet zijn sommige dingen ook anders (bijv startrelais) welke moet ik gebruiken :? Heb geen knipperlicht nodig ( is volgens mij de ronde)
full

Laatst bewerkt:
aangezien ik geen stekker piloot O-) ben hier maar de vraag, wat heb ik allemaal nodig voor electro componenten :? de bedoeling is dat alles onder de tank verdwijnt, en een kennis wou de kabelboom wel klaar maken (ik had nog wat te goed ;) ) maar dan moet ik wel alles een plekje geven, zoals je ziet zijn sommige dingen ook anders (bijv startrelais) welke moet ik gebruiken :? Heb geen knipperlicht nodig ( is volgens mij de ronde)[afbeelding]

Die ronde is inderdaad het knipperlichtrelais en kan je weglaten :Y

Als je er mee de straat op wilt heb je verder alles nodig behalve de knipperlichten.

Laatst bewerkt:
was ik al bang voor :( wat is dat zwarte ding groot :r nou ja dan maar geen expansie vatje
Het startrelais kan je wel weglaten ,maar dan heb je geen electro start meer en moet
je dus kicken,die zwarte doos is de spanningsregelaar,die heb je wel nodig.

:W zo ben weer hersteld van een computer melt-down B| heb er absoluut geen sjoegel van, dus maar laten doen door iemand in de straat O-)

wat een lijst om weer bij te zijn :Y

Terug
Bovenaan Onderaan