TeamHeronSuzuki
Two Stroke or No Stroke
- 2 okt 2006
- 41.347
- 24.627
Weet iemand hier op het forum of de geventileerde achterremschijf nog ergens te vinden is?gr A.S
een week geleden wist ik er nog wel 1 te koop, nu ben je te laat
http://cgi.ebay.nl/Wiwo-Bremszange-...aftradteile&hash=item230e233afe#ht_500wt_1156
harton@ik heb alleen nog nooit iets van e-bay gekocht weet iemand ook een bedrijf die zoiets levert
Schijven met zo,n brede koelinggleuf zie je meestal bij auto,s.Wiwo bestaat niet meer,dus zal je naar alternatieven moeten zoeken,zoals bv Brembo,
die dubbel geventileerde zal moeilijk worden,zover ik weet maakt niemand die meer,
een RD500 heeft dubbel geventileerde schijven,maar die zijn vrij smal.
cor@ heeft wel wat van een brede voor naaf hoe zit het met de borst waar de schijf en het tandwiel opkomen, is dat 1 geheel?
had jij er ook een tekening van? want jij hebt hem toch laten draaien?
ja ik ga eerst maar eens met een standaard vorkje rijden als de cafe van het winter uitelkaar gaat komt er een dresda in
in de tr had ik begrepen dat jij 2 standaard vorken op elkaar gebruikt, bevalt dat?
over de naaf: blijf nog steeds dingen uitzoeken voor de tr alsje nog es wat goeie piccies daar van wilt sturen naar classicbikefanatic@hotmail.com want kan niet echt goed zien hoe de schijf/ tandwiel en lagers er in zitten