Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

bouw van een suzuki gt750 cafe racer

Ja als iemand het weet

Laatst bewerkt:
Weet iemand hier op het forum of de geventileerde achterremschijf nog ergens te vinden is? gr A.S

goeie vraag we wachten af, cor weet jij iets heb jij nog echt goeie foto's van de originele achternaaf heb je ook een piccie van die van jou, mag ook per meel, die heb je al!

Laatst bewerkt:
Hee Erik
Alles goed bij de luiers
Gaan geruchten dat je weer met de 500 gaat rijden ? Dan kom ik eens kijken
Gr Cor

Laatst bewerkt:
harton@ ik heb alleen nog nooit iets van e-bay gekocht weet iemand ook een bedrijf die zoiets levert

Wiwo bestaat niet meer,dus zal je naar alternatieven moeten zoeken,zoals bv Brembo,
die dubbel geventileerde zal moeilijk worden,zover ik weet maakt niemand die meer,
een RD500 heeft dubbel geventileerde schijven,maar die zijn vrij smal.

De oude yamaha XJ900 en 600 hebben dacht ik ook geventileerde schijven.

Laatst bewerkt:
Wiwo bestaat niet meer,dus zal je naar alternatieven moeten zoeken,zoals bv Brembo,
die dubbel geventileerde zal moeilijk worden,zover ik weet maakt niemand die meer,
een RD500 heeft dubbel geventileerde schijven,maar die zijn vrij smal.
Schijven met zo,n brede koelinggleuf zie je meestal bij auto,s.

cor@ heeft wel wat van een brede voor naaf hoe zit het met de borst waar de schijf en het tandwiel opkomen, is dat 1 geheel?

had jij er ook een tekening van? want jij hebt hem toch laten draaien?

Ga je met een standaard achterbrug rijden ?!
Naaf is toen voor mij geregeld door een vriend van mij , die wat helaas is overleden
Naaf is uit twee dellen met aluringen gedraaid voor het tandwiel te monteren
cor@ heeft wel wat van een brede voor naaf hoe zit het met de borst waar de schijf en het tandwiel opkomen, is dat 1 geheel?

had jij er ook een tekening van? want jij hebt hem toch laten draaien?

ja ik ga eerst maar eens met een standaard vorkje rijden als de cafe van het winter uitelkaar gaat komt er een dresda in

in de tr had ik begrepen dat jij 2 standaard vorken op elkaar gebruikt, bevalt dat?

over de naaf: blijf nog steeds dingen uitzoeken voor de tr alsje nog es wat goeie piccies daar van wilt sturen naar classicbikefanatic@hotmail.com want kan niet echt goed zien hoe de schijf/ tandwiel en lagers er in zitten

Gewoon een keer langskomen dan kan je alles bekijken
Dan kan ik je ook gelijk een setje uitlaten verkopen
Gr cor

zo heb het binnen schermpje gemonteerd en vond het wel leuk om net als de tr een buis er scheef in te lassen! en de achterkant aangepast dat het zitje er op past