Bouten

Janenjoep

MF veteraan
21 jun 2010
2.989
1.050
Sittard
Ik heb twee van deze jongens nodig, alleen met uitgaand M8 en een kogel met M10; Fabory heeft het niet, wie weet waar wel :? ?

full


full
 
Is idd heerlijk werk, met een motorblad op de bril en laat maar vallen ..... On topic: ik weet niet hoe die dingen heten, vandaar.
 
Denk dat wat je zoekt redelijk lastig wordt. Bijna altijd is het gat hetzelfde als de draadmaat.
Ik heb er één op mijn motor zitten waar het gat 8mm is en de draad waar ie op zit M10. Dat is een uiteinde geweest van een oude motorfiets stuurdemper. De gangbare zullen echter meestal 8-M8 / 10-M10 enz zijn. Kun je dat niet veranderen?
 
Denk dat wat je zoekt redelijk lastig wordt. Bijna altijd is het gat hetzelfde als de draadmaat.
Ik heb er één op mijn motor zitten waar het gat 8mm is en de draad waar ie op zit M10. Dat is een uiteinde geweest van een oude motorfiets stuurdemper. De gangbare zullen echter meestal 8-M8 / 10-M10 enz zijn. Kun je dat niet veranderen?

Het is idd voor een stuurdemper te monteren; een andere oplossing zou kunnen zijn om een verloopstuk M10 naar M8 te monteren, met nog genoeg vlees om de stuurdemper vast te zetten.
 
Hier hebben ze die in alle soorten en maten, kan je niet als particulier bestellen maar alle landbouwmechanisatie en grondverzetbedrijven bestellen daar, dus zit er zo'n bedrijf bij je in de buurt dan kan je ze daar bestellen.

KRAMP - It's that easy
 
Terug
Bovenaan Onderaan