BOT 8(erhoek): 11-12 oktober

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
BOT 8erhoek: 11-12 oktober!

11 en 12 oktober zijn we van harte welkom op Camping Tamaring in Ruurlo. Met die toerrit zit het wel snor daar, ik weet nog wel wat leuke onverharde paadjes 8-).

Zaterdag vanaf een uur of twaalf barst het los. Liefhebbers kunnen vrijdag ook al wel op de camping terecht. Zaterdagmiddag is de rit, 's avonds barbecue en de volgende ochtend een ontbijtje.


Organisatorische zaken

Hieronder nog wat organisatorische zaken.

Reserveren camping
Omdat het een camping betreft en we niet een heel terrein afhuren moet ik van tevoren opgeven met hoeveel mensen we (ongeveer) komen om de kosten per persoon te kunnen bepalen.

Er zijn ook kampeerbungalows te huur (grote blokhutten, met verwarming). Kosten hiervoor zijn uiteraard hoger dan gewoon met een tentje dus dat zal verrekend worden in de prijs van degenen die graag in een hut willen slapen.

Ik heb zelf alvast een hut gereserveerd 8-). Daar kunnen nog wel een paar mensen bij in maar hou er wel rekening mee dat mijn zoontje ook daar slaapt en die wil nog wel eens vroeg wakker worden :P.

Mensen die op vrijdag al af willen reizen naar dit mooie stukkie Nederland: laat dit even weten, dan meld ik dat ook bij de camping.


Kosten
Ik wil de koffie, de barbecue en het ontbijt wel regelen. Kosten ergens rond de 10-15 euro denk ik, te voldoen tijdens het BOT zelf. Drank mogen jullie zoals altijd zelf regelen.

De locatie
Camping Tamaring dus (www.camping-tamaring.nl). Het is een zogenaamde 'kleine groene camping' dus normaal gesproken erg rustig. Zal nu wel tijdelijk veranderen :+. Er staan twee bungalowtjes op het terrein (verwarmd!). Sanitair is ook aanwezig en bovendien voorzien van vloerverwarming (jaja wat een luxe). De omgeving is prachtig dus mensen die al eerder willen komen zullen zich zeker niet vervelen.

Ik heb nog geen idee of we ook met open vuur in de weer mogen, zoek ik nog even uit.

Slecht weer
Bij slecht weer gaat het evenement gewoon door, tenzij er een meter sneeuw ligt natuurlijk (je weet het nooit met dat veranderende klimaat). Het staat je natuurlijk vrij om af te zeggen als het weer je te slecht is, maar dan wel graag een paar dagen van tevoren zodat ik hier met inkopen rekening mee kan houden.

In de bungalows en in het gebouw van de camping zelf is voldoende ruimte om ons te vermaken als het echt bar wordt en we niet buiten kunnen zitten.


Tourrit
De tourrit zal een deel van de zaterdagmiddag in beslag nemen. De route wordt nog nader bepaald, en misschien doen we wel op de bonnefooi een rondje.

Inschrijven
Inschrijven kan via dit topic via de algemeen bekende BOT-code RBOEVD, dit maal uitgebreid met de subcode Oh en Ot (overnachting hut/overnachting tent).

Nog even voor de duidelijkheid wat RBOED betekent.
R = deelnemen aan de rit
B = deelnemen aan de BBQ
Oh = Overnachting kampeerhut
Ot = Overnachting tent
E = Ontbijt
V = aankomst op vrijdag
D = Definitief

Deelnemers:
1. Ralfie RBOhED
2. Bachus en Hello Kitty RBOtVD
3. Ratman RBOtEVD
4. Zeepok RBOtE
5. Roestendoenze 1xRBOtED / 1xRBOtE
6. hevu en el presidente + evt hond RBOtED
7. moturist RBOtEVd(tje)
8. MZintruder en Fransoezje (+ evt twee kinders) RBOtEVD
 
Laatst bewerkt:
R = deelnemen aan de rit
B = deelnemen aan de BBQ
Ot = Overnachting tent
V = aankomst op vrijdag
D = Definitief
Voor eten en drinken zouden wij zelf willen zorgen bruintje moet het wel
kunnen trekken
.
 
Laatst bewerkt:
Voor eten en drinken zouden wij zelf willen zorgen bruintje moet het wel
kunnen trekken
.

Je denkt toch niet dat ik een driesterrenontbijt ga regelen voor iedereen :+

Maar is prima hoor, ik zal er rekening mee houden :).
 
Je denkt toch niet dat ik een driesterrenontbijt ga regelen voor iedereen :+

Maar is prima hoor, ik zal er rekening mee houden :).


Het ging mij niet om het Ontbijt!
Het gaat over het Vlees voor de BBQ. Wij eten beiden niet zo veel en lusten sowieso geen
Worstjes( alleen duitse Braadworst) en die zogenaamde Hamburgers hoeven wij ook niet!
Dat Ontbijt is dus prima en de Rest nemen wij zelf mee.
 
Laatst bewerkt:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Zet mij maar op de lijst voor het hele pretpakket vanaf vrijdag

ik neem tent mee en..........


die zandpaden in de achterhoek ken ik wel 8-)
 
Laatst bewerkt:
zo klein is die camping niet dacht ik,
ben er een jaar of vijf geleden eens geweest (eveneens motorvakantie)
mooie omgeving, zat moois te berijden
 
RBOtE

Rijden, bbq, tentovernachting, ontbijt.
Staat op de kalender, dus ga ik er bij zijn.

Dat "definitief" zien we dan wel weer.
 
Het ging mij niet om het Ontbijt!
Het gaat over het Vlees voor de BBQ. Wij eten beiden niet zo veel en lusten sowieso geen
Worstjes( alleen duitse Braadworst) en die zogenaamde Hamburgers hoeven wij ook niet!
Dat Ontbijt is dus prima en de Rest nemen wij zelf mee.

OK, ook goed. Had ik je even verkeerd begrepen, exkuzee. Als je trouwens een handvol van die Duitse braadworsten mee kunt nemen hou ik me ook aanbevolen 8-)
 
Het is inderdaad de gewoonte de laatste tijd dat iedereen zijn eigen vlees meeneemt voor de BBQ, de organisator hoeft dan alleen voor het vuur en wat brood en salades te zorgen.
alles naturlijk in onderling overleg, ik wil wel voor een salade zorgen eventueel.
 
RBOtED@rdz
RBOtE@bakkeniste

full
 
Kun je niet ruilen met een aardige collega?

kunnen wij niet ruilen?
ik zou wel eens een aardige collega willen hebben _O-

helaas, mijn rooster zit helemaal dichtgekleid, wij zijn waarschijnlijk het laatste bedrijf in de beschaafde wereld dat 40 uur in ploegendienst werkt.
 
Ik zal wel weer niet duidelijk genoeg geweest zijn.



:?

Hoe bedoel je dat ??





kunnen wij niet ruilen?
ik zou wel eens een aardige collega willen hebben _O-

Wil je dan ruilen met hem...of met z'n collega... ? :? ?






helaas, mijn rooster zit helemaal dichtgekleid, wij zijn waarschijnlijk het laatste bedrijf in de beschaafde wereld dat 40 uur in ploegendienst werkt.


t is dat je "mijn" organisatie geen bedrijf kunt noemen, daarvoor zou er nl structuur in moeten zitte.... maar anders... :P


Ik meld me wat dat betreft tegenwoordig zelf nergens meer "onder voorbehoud" voor aan, maar er is vast tijd om daar even langs te gaan komen rammelen *O*
 
Laatst bewerkt:
Volgens mijn dienst rooster, wat al voor vele jaren is ingevuld zal er wel een gaatje moeten vallen. })

Tenzij de baas anders beschikt gaat dit nu wel lukken O-)
 
Zo, lijstje even bijgewerkt.

Wil degenen die meegaan even hun echte naam mailen naar r a l f b r e t v e l d @ c h e l l o p u n t nl ivm de inschrijving bij de camping? Dank u!
 
We hebben al een tijdje niet meer gemaild. :P
Dus ik zal maar braaf eens mailen. :Y

Nou mail dan eens braaf :?

Post van Bachus is binnen, waarvoor dank.

Is het trouwens de bedoeling dat ik zelf ook op mijn driewieler kom?

:+
 
Zal het me dan toch lukken eens met de driewieler naar een BOT meeting te komen??

full


[me="moturist"]: RBOtEVd(tje)[/me]

overigens zal ik dan zelf wel iets vegetarisch meebrengen om te grillen :9
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
24
Weergaven
825
Reacties
402
Weergaven
19K
Reacties
437
Weergaven
19K
Reacties
435
Weergaven
22K
Reacties
529
Weergaven
28K
Terug
Bovenaan Onderaan