Gevalletje Waarborgfonds... "Nee mam, echt waar! Ik was heel even een boodschap aan het doen, en toen ik terugkwam zag hij er zo uit.."Weinig woorden, omdat plaatjes nou eenmaal meer zeggen...
Ik ben benieuwd hoe hij het aan zijn ma heeft uitgelegd..(was haar auto)
Die kadettilac is iig totall loss .....
Maar jij succes met de afhandeling en je (emotionele) schade
Valbeugels
Hoe hard reed je ongeveer?
MJah .. is een Astra B (Oftwel Kadett(ilac) G) en die dingen zijn op de markt gebracht van '98 tot '04 .... Zo te zien was dit één van de typen uit +/- '99Dagwaarde: €2500,- ofzo ?
C-Stijl is duur om te vervangen/repareren .... maar je hebt ook het achterscherm, achterbumper, achterlicht, portier én dorpel mee genomen zo te zien ... + het feit dat het géén gemakkelijke kleur is om (uit) te spuiten
Waarschijnlijk stond die jongen ook gewoon in de rij maar wilde hij "even" keren in zo'n parkeerhaventje aan de linker zijde, om zo weer terug te kunnen rijden om vervolgens in een andere straat voor een ander bruggetje terecht te komen.
En net op dát moment kwam TS de rij voorbij gereden......
ja maar hij raakte de auto, en stond dus na die 7 meter nog niet stil!
Sorry stom
als je nou eens meet hoe diep die deuk is dan zal uit die berekening waarschijnlijk de extra 10km/h komen
Boem = HO en plons = water. Maar ik zie geen plons!
Ik ben ook heeelemaal niet bang voor de schuldvraag.. overigens denk ik dat ik wel iets harder reed als de eerder berekende 40 km/h.. 50 was het zéker..
Als ik naast hem had gereden had dat gekund .. water zat als je goed kijkt... maar ook bomen en trottoirbanden en...en...en... let's not think of that..
Had ik al gezegd dat deze l^l in een spijkerbroekie reed... en dat op de 13e ??
Waarom heb ik nou geen staatslot gekocht op de terugweg ??
ja maar hij raakte de auto, en stond dus na die 7 meter nog niet stil!