Boem = HO ! ! !

Sounddragon

MF veteraan
Lid geworden
12 sep 2007
Waarderingsscore
7
kan een modje de TT FF wijzigen in : "Boem = HO ! ! !" ?? Voudtje

Weinig woorden, omdat plaatjes nou eenmaal meer zeggen... :/

dsc03622.jpg

dsc03623h.jpg

7 meter rubber...

kopievandsc03624.jpg

dsc03625y.jpg

dsc03626v.jpg

dsc03629o.jpg

dsc03638m.jpg

In het kort:

File, aan het eind van de weg ligt een brug, die stond open met 300 meter file ervoor, en die ben ik relaxed aan het inhalen.. meneer (19) besloot dat ie een andere route wilde nemen.. you do the math... B|

Lichamelijk heb ik een schrammetje op mijn linkerbeen van mijn steppie en een gevoelig plekje op mijn ego..

En ik gok dat hij iets meer schade heeft als ik :')

1-0 voor de valbeugel en de Barkbusters, dat scheelde een gebroken been/knie en een verbrijzelde hand.. (zie C-stijl bovenaan).
Ik kon na wat ruk en trekwerk aan de valbeugel (die blokkeerde mijn onderste vorkplaat, of hoe dat ding heet) redelijk normaal naar huis rijden, en daar heb ik hem toch maar op laten halen omdat ik geen zin had om met een brakke voorzooi richting clubdealer in oost Brabant te rijden..

Ik ben benieuwd hoe hij het aan zijn ma heeft uitgelegd..(was haar auto) O-)

Laatst bewerkt:
pppffff je bent er mooi vanaf gekomen, succes met de afahndeling.

Spiegels kijken heeft ie een jaar geleden voor het laatst gedaan zeker? ( tijdens het afrijden B| )

Weinig woorden, omdat plaatjes nou eenmaal meer zeggen... :/

Ik ben benieuwd hoe hij het aan zijn ma heeft uitgelegd..(was haar auto) O-)
Gevalletje Waarborgfonds... "Nee mam, echt waar! Ik was heel even een boodschap aan het doen, en toen ik terugkwam zag hij er zo uit.." :+

In ieder geval succes met de afhandeling verder.. Gelukkig ben jij er zelf nog goed vanaf gekomen :)

Laatst bewerkt:
"Hij keek wel, maar hij had niks gezien", weinig origineel...

Daarbij stond hij stil, raampie open, en ik heb een open ProDuro onder de Twin, en ik was net aan het optrekken vanaf pfff.. zeg FF 100 meter achter hem, omdat ik stil had gestaan achteraan de file om de tegenliggers af te wachten..

duidelijk gevalletje oogkleppen :Y

Die kadettilac is iig (economisch) totall loss .....

Maar jij succes met de afhandeling en je (emotionele) schade :)

Laatst bewerkt:
Die kadettilac is iig totall loss .....

Maar jij succes met de afhandeling en je (emotionele) schade :)

Ik denk dat die C stijl een dure is inderdaad, zit een naar knikje in de stijl, deur was redelijk geraakt... ach weer een blik minder. :W

Overigens had ik zelf ook wel aardig schade hoor.. lijkt reasonable op de foto, maar er is best wel wat kapot. wel voornamelijk kapwerk, stuur krom, kuipframepje richten, dat soort spul, volgens mij is zelfs de vork nog recht..

Ach.. ben ik eindelijk van die roze sticker af, mooi nieuw stuurtje, strak in de lak straks.. :P

Ieder nadeel hep ze voordeel eej ;)

Laatst bewerkt:
Valbeugels :} :}
Hoe hard reed je ongeveer?

Pfff.. geen idee eerlijk gezegd.. ik ben niet zo'n reezert, en zeker niet in deze situatie's.. ik denk zelf 50 ofzo.. op zich, voor de fatsoensrakkers misschien vrij vlot, maar mijn weghelft was leeg, die brug stond open...

Weer wat geleerd he.. 50 is dus te hard in dit soort gevallen. ;)

Overigens had ik 7 meter remspoor, maar volgens mij was de laatste 2 meter stoppie :X
Ik heb geen idee hoe, maar de geleerden kunnen daarmee uitrekenen hoe hard ik gereden zou hebben.. (Baksteen misschien) zijn tabelletjes voor..

MJah .. is een Astra B (Oftwel Kadett(ilac) G) en die dingen zijn op de markt gebracht van '98 tot '04 .... Zo te zien was dit één van de typen uit +/- '99 ;) Dagwaarde: €2500,- ofzo ?

C-Stijl is duur om te vervangen/repareren .... maar je hebt ook het achterscherm, achterbumper, achterlicht, portier én dorpel mee genomen zo te zien ... + het feit dat het géén gemakkelijke kleur is om (uit) te spuiten :+

Laatst bewerkt:
Wat ik heb geleerd als je 50km/h rijd en je maakt een noodstop:
(50 km/h : 10) x (50 km/h : 10)) : 2 = 12,5m

Als je volgens die berekening dus een remweg hebt van 7m dan zit je net onder een snelheid van 40km/h:
(40 km/h : 10) x (40 km/h : 10)) : 2 = 8m

Sorry stom :$

als je nou eens meet hoe diep die deuk is dan zal uit die berekening waarschijnlijk de extra 10km/h :Y _O- komen

MJah .. is een Astra B (Oftwel Kadett(ilac) G) en die dingen zijn op de markt gebracht van '98 tot '04 .... Zo te zien was dit één van de typen uit +/- '99 ;) Dagwaarde: €2500,- ofzo ?

C-Stijl is duur om te vervangen/repareren .... maar je hebt ook het achterscherm, achterbumper, achterlicht, portier én dorpel mee genomen zo te zien ... + het feit dat het géén gemakkelijke kleur is om (uit) te spuiten :+

Ach, laat dat ding eens 200 euro meer kosten of zo..........je hebt hem gewoon behoorlijk lelijk verwond 8-)
Inderdaad een behoooooorlijk duur deukje ! :}
Ik denk dat die al gauw zo'n 1700 euro waard is.
Nu is het tenminste een echte Slopel ! *O*
Maar ach, geen doden en gewonden i.i.g.

Hoe moet ik het zien eigenlijk?
Die auto's die aan de rechterkant staan is de rij die staat te wachten, jij kwam van achteren en wilde er links voorbij maar die beste jongen kwam van rechts of zo of wilde er snel voorbij om rechts af te slaan?

Laatst bewerkt:
Hij ging dus straatje keren terwijl jij inhaalde? Heb jij iig geen schuld aangezien je dan ook al wel ff links zat.

Waarschijnlijk stond die jongen ook gewoon in de rij maar wilde hij "even" keren in zo'n parkeerhaventje aan de linker zijde, om zo weer terug te kunnen rijden om vervolgens in een andere straat voor een ander bruggetje terecht te komen.

En net op dát moment kwam TS de rij voorbij gereden......

Laatst bewerkt:
Boem = HO en plons = water. Maar ik zie geen plons! ;)

Ik zat me nog te bedenken; had mij ook kunnen overkomen dat ik een 2wieler over het hoofd zou zien. Na het zien van de ploaties niet meer. Ik word al panisch als mijn vriendin aan de bijrijderskant de zonneklep naar beneden doet om in het spiegeltje te kijken zodat je als bestuurder dus niets meer ziet rechts. Scheelt misschien ook dat het mijn auto is en ik daar nogal zuinig op ben. :P

Dure les voor de sloper rijder. :+

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk stond die jongen ook gewoon in de rij maar wilde hij "even" keren in zo'n parkeerhaventje aan de linker zijde, om zo weer terug te kunnen rijden om vervolgens in een andere straat voor een ander bruggetje terecht te komen.

En net op dát moment kwam TS de rij voorbij gereden......

:^

En precies dat...

Ik zat inderdaad al een flink stukkie links, maar eej, geen tegenliggers is geen tegenliggers..
Daarbij is de rijbaan daar niet gescheiden behalve door 2 rijwielstrook afscheidings markeringen links en rechts, en dus mag ik rijden waar ik wil mits ik geen tegenliggers heb, en uiteraard niemand daarmee hinder of in gevaar breng..

Ik ben ook heeelemaal niet bang voor de schuldvraag.. overigens denk ik dat ik wel iets harder reed als de eerder berekende 40 km/h.. 50 was het zéker.. :$

Die berekening klopte ook niet helemaal, had geen rekening gehouden met de auto die je total los hebt gereden _O- })

ja maar hij raakte de auto, en stond dus na die 7 meter nog niet stil!

Sorry stom :$

als je nou eens meet hoe diep die deuk is dan zal uit die berekening waarschijnlijk de extra 10km/h komen

Laatst bewerkt:
Boem = HO en plons = water. Maar ik zie geen plons! ;)

Als ik naast hem had gereden had dat gekund .. water zat als je goed kijkt... maar ook bomen en trottoirbanden en...en...en... let's not think of that.. :N

Had ik al gezegd dat deze l^l in een spijkerbroekie reed... en dat op de 13e ?? :X

Waarom heb ik nou geen staatslot gekocht op de terugweg ?? -O-

Als ik naast hem had gereden had dat gekund .. water zat als je goed kijkt... maar ook bomen en trottoirbanden en...en...en... let's not think of that.. :N

Had ik al gezegd dat deze l^l in een spijkerbroekie reed... en dat op de 13e ?? :X

Waarom heb ik nou geen staatslot gekocht op de terugweg ?? -O-

Haha, suffie! Dat is gewoon vragen om ellende. Gelukkig was het nog geen vrijdag. Anders was je zonder twijfel aan het zwemmen geweest met brommer en al! :Y

Morgen op marktplaats: Astra B uit '99 van een "oud" vrouwtje geweest.... Blauw ... Rijdbare schade..... bladiebla _O-

Alleen maar foto's van de rechter zijkant, uiteraard.....

Laatst bewerkt:
ja maar hij raakte de auto, en stond dus na die 7 meter nog niet stil!

Ik durf te beweren dat hij na die 7 meter zeker wel stil stond. :+

Of die formule rekening houdt met remvertraging d.m.v. een auto raken valt natuurlijk te betwijfelen :P

Terug
Bovenaan Onderaan