*bodywork* "DUCATI"-panelen voor GSXR750

MechanicalAnimal

MF veteraan
4 dec 2002
7.340
0
Nijkerk
Wie o Wie kan mij helpen :?

ik zou graag mijn GSX R750W iets heftiger willen maken.

ik ben op zoek naar fairing/panelen/bodywork (however je het ook wil noemen) in de vorm van de Ducati 748/916.

Ik weet niet of er bedrijven zijn die kant en klare conversie-kits bijv van een suzuki Gixxer naar een duc 748 verkopen.

ik hoop dat iemand mij op weg kan helpen! Heb nl. ooit in de Performance Bikes een advertentie gezien van een bedrijf dat vervangende tophalfs verkocht met die 748 dubbelle koplampen voor op japanese supersports..errug }) :9~

Tips, foto's en links voor andere heftige conversies zeer zeker welkom

[offtopic]
greetz van Jasper Schouten van GSXRHOUSE.COM.....
zijn site is binnekort weer online.....
[/offtopic]

MechanicalAnimal
 
H'm persoonlijk vinnik 't helemaal niks, van die 916look kuipdelen op een Jappaner, maarja smaken verschillen nu eenmaal.
Ik weet wel dat JMV concept die kuipdelen maakt voor gixxers model 96> en ook voor kawa's.
MDI in haren verkoopt ook JMV kuipdelen dus misschien dat die je verder kunnen helpen.
 
Laatst bewerkt:
He!!! (Verkeerde naam ff weggehaald)

Over smaak valt te twisten, maar ga aub geen motor verbouwen om op een andere motor te laten lijken. Het is geen Opel Kadett die je op een Ferrari wil laten lijken.....

Absolute afrader!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
ontzettend bedankt voor de reacties tot nu toe iig.

ik kan me voorstellen dat niet iedereen het even mooi vind. Ik had wel al een tip van GSX-Jasper voor een koplamp-unit in Endurance style (zie att.)ook wel erg stoer....

mijn volgende vraag wordt:
wie weet waar ik complete blanco kuipdelen kan kopen..... dan kan ik de originele behouden (evt voor verkoop later) en de nieuwe panelen spuiten
of zijn sloopkuipen makkelijker en goedkoper??..weet iemand een kostenraming??
Ik wil graag de motor laten spuiten.

[schaammodus]ja sorrie weer Ducati-geel met wit kontje [/schaammodus]

@ZXRene
ik ben Jasper niet, maar had hem om wat info gemaild en moest "de mannen van het motor-forum de groeten doen", vandaar dat stukkie offtopic

MechanicalAnimal

10001.jpg


*oei...hoop dat plaatje lukt
 
Laatst bewerkt:
Aha, een Ducatiwannabee dus. :r
Zou ik gelijk ook even de bougiekabels lostrekken van twee cilinders en een open uitlaat monteren.
Dan lijkt het geluid ook nog een beetje.
Koop dan gewoon een Duc!

eeey Ninja... ik wil gewoon iets specialers..ben gewoon wat mogelijkheden aan ut bekijken...wil ook nog kijken voor een hugger en een single sided swingarm a la 916/VFR...ik snap ook wel dat niet iedereen het mooi zal vinden..begrijp niet wat jullie je daar druk over maken...enne weet jij een 748 voor 5000 pleuri :? ..dan gaat ik haar meteen halen..ghehehe ..qua geluid nix te klagen...halfopen IXIL })


Op zondag 08 december 2002 15:43 schreef KullY het volgende:
Wat is er mis met een GSX-R???????? Is die opeens niet meer mooi genoeg? :?

ze is nog steeds schitterend (zie icoon).... kan alleen nog mooier worden denk ik

dussss weet iemand dus nog waar ik kuipdelen voor GSX R750W '95 kan krijgen??
 
thanx voor alle reply's tot nu :}

@subduc:
kijk....das iemand met een oog voor exclusiviteit...wat ben jij aan
verbouwen dan, in je ondertietel staat FZR600..wat customize je allemaal??..zal strax ff search gebruiken op je nick...thanx voor je reply

@PentAr:
thanx voor de pics.... helaas zijn meeste van die fairings voor SRAD's
vanaf 1996..wel heel bruut gezicht }) ..ik kan ze altijd meelen voor eventuele
mod's voor 1995 Gixxer..

@TurboTeunis
i know .....me stoopid |( ...... lijkt me niet duur overigens...complete
stroomlijn doet 265 pleuri....moet wel nog xtra tank hebben dan :( gaat dat wel niet kosten dan ...

[ontopic]blijf maar komen met die links, tips, pics, adviezen, ervaringen etc...
ken ik mooi inventariseren wat ik mooi vind en wat het allemaal gaat kosten[/ontopic]
 
poly26 levert volwaardige racekuipen voor zowel nieuwe modellen als oudere. hebben een ruim assortiment voor verschillende merken en types, en over bestellingen mag ik niet klagen, wordt opgestuurd via de post en je moet gewoon betalen aan de postbode.

de site van poly26 klik dan op catalogue
 
Terug
Bovenaan Onderaan