Bock

Bock

Rookie
16 jan 2016
23
0
Hallo!

Ik ben dus nieuw hier op dit forum en ben dus Bock. Momenteel ben ik wat aan het prutsen met een Kawasaki GT550.

Dit prutsen moet uiteindelijk een rijdbare motor opleveren met een Bobber look. Mocht er hier animo voor zijn dan kan ik wel eens een paar plaatjes hier neer zetten. Tijdens dit project heb je natuurlijk ook wel eens een onderdeeltje of informatie nodig en je komt dan vaak dit forum tegen. Vandaar dat ik nu dus gewoon een MF account heb:)

Ik ben nu bijna aan het elektra toe en heb eigenlijk een schema van deze motor nodig. Hiervoor maak ik even een topic aan, ik neem aan dat dat de bedoeling is.
 
:W Bock
full
succes :] *O*

Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Dank. Hierbij even een foto hoe het project er nu bij staat. Heb van het hele project foto's gemaakt.

full
 
Welkom!

Niet mijn stijl qua motoren, maar zou willen dat ik zelf zoiets kon maken. Wielen zijn wel gaaf!

Tip: maak een eigen topic aan en post daarin je verhaal en foto's. Zijn veel mensen hier die dat graag lezen.
 
Zal t.z.t een topic aanmaken met wat foto's etc's eerst even kijken hoe alles wat werkt hier;) Ik heb gister een topic aangemaakt over elektrisch schema, maar hierop nog geen reactie's gehad. Geduld hebben, of gaat hier iets mis?
 
Terug
Bovenaan Onderaan