Bmw S1000r de koning van de nakeds

iemand nog de origineel set banden overnemen (100 euri) ? de r11 gaan eraf, die veraste me deze week een paar keer door met nat koud weer voor weg te stappen. ik was goed tevreden met de Metzellers M9RR, die doen het koud/nat vele malen beter.
 
iemand nog de origineel set banden overnemen (100 euri) ? de r11 gaan eraf, die veraste me deze week een paar keer door met nat koud weer voor weg te stappen. ik was goed tevreden met de Metzellers M9RR, die doen het koud/nat vele malen beter.
In de buurt van Hoek van Holland heb ik wel interesse. ;)
 
nope oirschot

Het is trouwens een rs11r setje met 1000 km erop waarvan de meeste inrij km
 
Laatst bewerkt:
nope oirschot

Het is trouwens een rs11r setje met 1000 km erop waarvan de meeste inrij km
Ja, dan zou je ze misschien kunnen opsturen. :?
Banden uit Polen krijg ik nog wel eens in alleen verpakkingsfolie binnen. :)
PSX_20230502_164007.jpg
 
opsturen gaan we niet doen. teveel werk er mee voor die 100 euri

Maar ze gaan er volgende week woensdag pas af... eerder had de bandenboer geen tijd.
 
Tank inhoud is 15.7 ltr en dan loopt hij net niet over, hij staat dan horizontaal op de bokjes, waar ze de 16 ltr bruikbare inhoud vandaan halen, shoot mee, reserve was 4.7 ltr, ik denk alleen dat hij de laatste halve ltr niet aan gaat kunnen. dus effectief heb je 14 ltr of 15 als je hem langzaam op optopt tot het randje.....
reikwijdte ergens rond de 120 tot 150 km tot reserve, zomaar wat info ;-)
 
De metzeler Sportec m 9RR liggen erop,
En een rs11r setje met 1000 km erop waarvan de meeste inrij Km, te koop voor 100 euri. Afhalen !.

 
De S1R heeft plaats moeten maken voor een nieuwe Tuono V4 Factory. Ik heb nog een paar spullen die ik eerst hier aanbiedt;

- set voetensteunen van de S1000RR (zwart laten coaten) voor een iets hogere en verdere positie en vooral beter look (alleen geschikt voor laatste generatie). Vaste prijs 250 euro
- origineel tanktasje voor R en RR 60 euro
- origineel voorspatbord zwart (nieuw) 50 euro
- einddemper origineel
- spiegels origineel

20230430_194408_resized.jpg
20230430_194529_resized.jpg
20230430_180745_resized.jpg
20230430_180909_resized.jpg
20230515_205440_resized.jpg
20230515_205524_resized.jpg
 

Bijlagen

  • 20230515_205524_resized.jpg
    20230515_205524_resized.jpg
    335,4 KB · Weergaven: 7
Hoe zetten jullie hem vast op de aanhanger ?? ik kan hem alleen achter goed vast zetten, de punten in de manual, boven rond de voorpoten gaat echt niet ivm de koplampsteunen. ??
Hoe doen jullie dat ?
 
Hoe zetten jullie hem vast op de aanhanger ?? ik kan hem alleen achter goed vast zetten, de punten in de manual, boven rond de voorpoten gaat echt niet ivm de koplampsteunen. ??
Hoe doen jullie dat ?
Onderste kroonplaat?
Lukt dat?
 
Gebruik nu maar een vastgezette inrijklem en spanbandjes aan de het achterframe.
Lijkt redelijk vast te staan.
 
Ik weet niet welk bouwjaar je hebt. Maar bij mij gaat het prima
 

Bijlagen

  • 1DCAF5E6-B8A1-488E-9958-F77A336AEDF5.jpeg
    1DCAF5E6-B8A1-488E-9958-F77A336AEDF5.jpeg
    495 KB · Weergaven: 48
Gebruik nu maar een vastgezette inrijklem en spanbandjes aan de het achterframe.
Lijkt redelijk vast te staan.
Je kunt overwegen om een TyreFix aan te schaffen. Daarmee kun je de motor ook goed vastzetten door het achtwiel te fixeren. Ik gebruik daarvan al jaren een metalen variant. Dan zet ik het voorwiel in een inrijdklem, en dan voor de extra zekerheid nog twee spanbandjes aan het achterframe of passagier voetsteunen. Je belast dan de voorvork ook niet onnodig.

Hieronder een foto toen ik nog de blade had.

Dsc06883.jpg
 
Laatst bewerkt:
voorwiel in inrijklem en achter twee spanbandjes hebben het 600 km goed gedaan.
en heerlijk rustig in zwarte woud /vogezen, 2500 km in 6 dagen alleen maar bochten.
lekker rustig gereden ....
 
verbruik over die km was gemid 1 op 15. de SFV4 van een collega verbruikte Exact het zelfde, bij het tanken steeds op 0.1 ltr gelijk, bizar
Geen olie verbruik, bandje mooi rond afgesleten

realis voges 20123.jpg

route.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zou graag mijn 2017 S1000R voorzien van de welbekende Stage 1 ECU tune. Brentuning heeft hier een mooie oplossing voor waarbij je de flash-device ook koopt.
Ik denk redelijk omslachtig om 1x een tune toe te passen. Heeft iemand ervaring in NL met deze of gelijkwaardige ECU flash en kan mij voorzien van tips/adres?
 
verbruik over die km was gemid 1 op 15. de SFV4 van een collega verbruikte Exact het zelfde, bij het tanken steeds op 0.1 ltr gelijk, bizar
Geen olie verbruik, bandje mooi rond afgesleten

Bekijk bijlage 1883769
Bekijk bijlage 1883781
Jullie hebben zo te zien alles van het Zwarte woud wel zo'n beetje gedaan zeg. :} Daar is het niet zo moeilijk om de bandjes rond te houden.

Dus de StreetFighter V4 verbruikte net zoveel als de M1000R? Mijn ervaring van afgelopen weekend met een StreetFighter V4S tegenover mijn S1000RR zijn toch heel anders. Ding zoop meer dan zijn baasje. De V4S ging bij 120-130 km al op reserve en als we dan beide tankten ging er 2,5 liter meer in de V4S dan in de S1000RR. :X
 
Laatst bewerkt:
Het gaat om een M1000R
Verbruik was gelijk, rijstijl ook
Verbruik van 1 op 15 haal ik in Nederland niet😇
Sorry, natuurlijk, aangepast. :$ In de basis hetzelfde blok als de s1000rr. Is in Nederland je rijsstijl dan dusdanig anders dan je een hoger verbruik hebt, of ben je daar zuiniger?
 
Met een Nischua enduro Carbon helm was het over bij 165 km/h, niet te doen. met mijn Nolan N40s vanmorgen 210 aangetikt en moest toen van het gas af. had niet gedacht dat het in de helm zat, meer in mijn losse kleding die als zeil werkte.
Op naar de 280 ;-)
Wat me wel opvalt, ik wordt door andere motorrijders meer uitgedaagd dan met de GSA1250, ik laat ze maar gaan....
 
Terug
Bovenaan Onderaan