Bmw S1000r de koning van de nakeds

Ja, ik en ze mogen 'm van mij houden want ik zie weinig redenen om vanaf mijn 2017 te switchen, daarnaast vind ik de styling wat anoniem geworden, maar dat is smaak natuurlijk. Verder zal ie best prima zijn hoor.
eens met de styling... zou ook mijn reden zijn om mijn huidige te houden. Is tevens snel zat, die paar PK extra boeit ook niet.
 
Heeft iemand trouwens een aanrader voor een kleine kentekenplaat houder? Ik had een universele nog liggen maar die ziet er niet uit. Helaas een middag lassen en frezen verspeeld aan een adapter plaat, maar gelukkig niks aangepast aan de originele dus ik kon alles binnen 5 minuten weer terug schroeven.
 
Ik vind de nieuwe juist erg dik! De voorkant is wellicht een beetje neutraal maar wel gewoon strak. En het kontje vind ik helemaal mooi.

Maar kan me voorstellen dat als je al een S1000R rijdt de upgrade beperkt is.
 
Mijn dealer zij dat de nieuwe s1000r rond mei beschikbaar zou zijn voor een testrit, ik vind de koplamp wel wat jammer.
Had liever dat zie iets gedurfd gingen doen ipv de f900r koplamp te gebruiken
 
Heeft iemand trouwens een aanrader voor een kleine kentekenplaat houder? Ik had een universele nog liggen maar die ziet er niet uit. Helaas een middag lassen en frezen verspeeld aan een adapter plaat, maar gelukkig niks aangepast aan de originele dus ik kon alles binnen 5 minuten weer terug schroeven.
Ben zelf en ik denk vele met mij tevreden over de Evotech houder. Het materiaal is van mooie kwaliteit (4mm alu) en de kenteken verlichting is precies fel genoeg (LED) zonder dat het een lantaarnpaal is. Gebruikt de originele rubbers zodat er geen problemen ontstaan.
Evotech-BMW-S-1000-R-RR-kenzeichenhalter-01.jpg
 
Ik vind de nieuwe juist erg dik! De voorkant is wellicht een beetje neutraal maar wel gewoon strak. En het kontje vind ik helemaal mooi.

Maar kan me voorstellen dat als je al een S1000R rijdt de upgrade beperkt is.
Los van de koplamp is ie er inderdaad op vooruit gegaan, zeker het subframe achter met de ronde buizen is een enorme verbetering t.o.v. de rechthoekige buis van het uitlopende model.
Maar dat zie je toch niet als je erop zit 😉
 
Ben zelf en ik denk vele met mij tevreden over de Evotech houder. Het materiaal is van mooie kwaliteit (4mm alu) en de kenteken verlichting is precies fel genoeg (LED) zonder dat het een lantaarnpaal is. Gebruikt de originele rubbers zodat er geen problemen ontstaan.
Evotech-BMW-S-1000-R-RR-kenzeichenhalter-01.jpg
Die heb ik ook. Zeker tevreden over de looks, functionaliteit (lees: verlichting) en het materiaal zelf.
 
Ben zelf en ik denk vele met mij tevreden over de Evotech houder. Het materiaal is van mooie kwaliteit (4mm alu) en de kenteken verlichting is precies fel genoeg (LED) zonder dat het een lantaarnpaal is. Gebruikt de originele rubbers zodat er geen problemen ontstaan.
Evotech-BMW-S-1000-R-RR-kenzeichenhalter-01.jpg
Dank. Ziet er inderdaad goed uit! Heb je misschien een foto hoe die er uit ziet op de motor?
 
Precies en de hellingshoek is ook precies toegestaan zover ik me dat goed herinner. Heb 't ooit wel nagemeten.
En hier op mijn motor. Maar zo te horen ben je al overstag ;) Je zult er tevreden mee zijn.
Enige was bij mij dat ik bij de achterste bevestiging een extra ring heb geplaatst omdat de montagepunten van de knipperlichten tegen de underseat aankwamen. Evotech heeft sowieso mooi spul, het wordt niet weggeven maar het klopt allemaal wel.

50918743146_bf8d4bdb43_h.jpg

51101181839_dd0233efca_h.jpg
 
Laatst bewerkt:
Precies en de hellingshoek is ook precies toegestaan zover ik me dat goed herinner. Heb 't ooit wel nagemeten.
En hier op mijn motor. Maar zo te horen ben je al overstag ;) Je zult er tevreden mee zijn.
Enige was bij mij dat ik bij de achterste bevestiging een extra ring heb geplaatst omdat de montagepunten van de knipperlichten tegen de underseat aankwamen. Evotech heeft sowieso mooi spul, het wordt niet weggeven maar het klopt allemaal wel.

50918743146_bf8d4bdb43_h.jpg

51101181839_dd0233efca_h.jpg
Kijk dan ben ik helemaal braaf bezig. Eerst dacht ik dat die kenteken verlichting een beetje teveel uitstak voor het mooie, maar zoals die er bij jullie uitziet valt dat helemaal niet meer op. Het ziet er goed uit!
 
Is dat een beetje te vertrouwen? Ik zie die dingen altijd voor +€200 staan?
Wat kan er mis gaan?
Originele as erdoor en normaal vastzetten.
Het is geen stress onderdeel.

De aluminium bout voor op de achteras die ik pas binnen kreeg ga ik dan weer niet gebruiken. _O-
De wanddikte is nog kleiner dan de OEM moer van BMW.

Remhandles gebruik ik al twaalf jaar, flame remschijven op mijn ZX-10R zitten er al sinds 2012 en heel veel circuitdagen op (3de eigenaar).
Vorig jaar met de S1000RR ook Chinese remblokken gebruikt van acht euro de twee sets.
Ik was de snelste bij MSL van 3b en moest naar groep vier, tussen de echte mannen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan