Haha, jij bent wakker WBAls je een BMW R 12000 GS Rallye hebt dan wil je toch niet terug naar een 1.000cc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Haha, jij bent wakker WBAls je een BMW R 12000 GS Rallye hebt dan wil je toch niet terug naar een 1.000cc?
Nou.. uurtje slaapoogjes wel.Haha, jij bent wakker WB
Ik ken het, eerst nog ff YT filmpjes kijken van mooie bergwegen met lekker weer en toerentellers die continue tegen de rooie bereik aan zitten. ff dromen....Nou.. uurtje slaapoogjes wel.
Te lui om naar bed te gaan.
eens met de styling... zou ook mijn reden zijn om mijn huidige te houden. Is tevens snel zat, die paar PK extra boeit ook niet.Ja, ik en ze mogen 'm van mij houden want ik zie weinig redenen om vanaf mijn 2017 te switchen, daarnaast vind ik de styling wat anoniem geworden, maar dat is smaak natuurlijk. Verder zal ie best prima zijn hoor.
Zag er wat krap uitAlleen de schroeven van de cover is ook genoeg.... mijn tandwiel is inmiddels weer mooi schoon
Ben zelf en ik denk vele met mij tevreden over de Evotech houder. Het materiaal is van mooie kwaliteit (4mm alu) en de kenteken verlichting is precies fel genoeg (LED) zonder dat het een lantaarnpaal is. Gebruikt de originele rubbers zodat er geen problemen ontstaan.Heeft iemand trouwens een aanrader voor een kleine kentekenplaat houder? Ik had een universele nog liggen maar die ziet er niet uit. Helaas een middag lassen en frezen verspeeld aan een adapter plaat, maar gelukkig niks aangepast aan de originele dus ik kon alles binnen 5 minuten weer terug schroeven.
Los van de koplamp is ie er inderdaad op vooruit gegaan, zeker het subframe achter met de ronde buizen is een enorme verbetering t.o.v. de rechthoekige buis van het uitlopende model.Ik vind de nieuwe juist erg dik! De voorkant is wellicht een beetje neutraal maar wel gewoon strak. En het kontje vind ik helemaal mooi.
Maar kan me voorstellen dat als je al een S1000R rijdt de upgrade beperkt is.
Die heb ik ook. Zeker tevreden over de looks, functionaliteit (lees: verlichting) en het materiaal zelf.Ben zelf en ik denk vele met mij tevreden over de Evotech houder. Het materiaal is van mooie kwaliteit (4mm alu) en de kenteken verlichting is precies fel genoeg (LED) zonder dat het een lantaarnpaal is. Gebruikt de originele rubbers zodat er geen problemen ontstaan.
Dank. Ziet er inderdaad goed uit! Heb je misschien een foto hoe die er uit ziet op de motor?Ben zelf en ik denk vele met mij tevreden over de Evotech houder. Het materiaal is van mooie kwaliteit (4mm alu) en de kenteken verlichting is precies fel genoeg (LED) zonder dat het een lantaarnpaal is. Gebruikt de originele rubbers zodat er geen problemen ontstaan.
Bedankt, ik zal eens kijken.Die heb ik ook. Zeker tevreden over de looks, functionaliteit (lees: verlichting) en het materiaal zelf.
Nee, ik heb deze onderweg..Iemand ervaring met een lightech kettingspanner?
Dank. Ziet er inderdaad goed uit! Heb je misschien een foto hoe die er uit ziet op de motor?
Super! Dat ziet er inderdaad goed uit en precies wat ik wil. Ik ga maar eens bestellen.Volgens mij heb ik die ook. Top ding.
Kijk dan ben ik helemaal braaf bezig. Eerst dacht ik dat die kenteken verlichting een beetje teveel uitstak voor het mooie, maar zoals die er bij jullie uitziet valt dat helemaal niet meer op. Het ziet er goed uit!Precies en de hellingshoek is ook precies toegestaan zover ik me dat goed herinner. Heb 't ooit wel nagemeten.
En hier op mijn motor. Maar zo te horen ben je al overstag Je zult er tevreden mee zijn.
Enige was bij mij dat ik bij de achterste bevestiging een extra ring heb geplaatst omdat de montagepunten van de knipperlichten tegen de underseat aankwamen. Evotech heeft sowieso mooi spul, het wordt niet weggeven maar het klopt allemaal wel.
Is dat een beetje te vertrouwen? Ik zie die dingen altijd voor +€200 staan?
Wat kan er mis gaan?Is dat een beetje te vertrouwen? Ik zie die dingen altijd voor +€200 staan?
Ja, omdat je opeens 10seconden sneller was omdat je nergens meer kon remmen na de opwarmronde zekerVorig jaar met de S1000RR ook Chinese remblokken gebruikt van acht euro de twee sets.
Ik was de snelste bij MSL van 3b en moest naar groep vier, tussen de echte mannen.
Is wel een pak goedkoper als die van lightech haha