Word eens tijd voor een foto:
(Afbeelding)
Eindelijk eens een koffer waar wat in kan. Het enige wat dan nog mist is een topkoffer rail en een tweede remlicht erop.
Vraagje aan de bezitters van dit moois: hoe goed zijn de spiegels? Ik heb er alleen nog maar op gezeten maar het viel me op dat ze minder beeld geven dan de "oude" 1150RT spiegels. Klopt dat in de praktijk ook?
Tja, eindelijk een topkoffer waar iets inpast(2 helmen). Maar waarom moet de bovenste helft grijs zijn en zit er geen rail op? En de topkoffer is eveneens niet goedkoop te noemen(dik 500 euries).
Wat de spiegels betreft, ik heb geen ervaring met de R1150RT. maar ik heb op geen enkele motor die ik tot nu toe gehad heb, zo'n goed zicht naar achteren gehad als bij de R1200RT. Wel kijk je deels tegen je eigen handen aan.
Heb nog geen foto van de nieuwe; hier 1 van mn oude 'liefde'.
attachment komt niet aan geloof ik. probeer het nog eens.
blijkt dus aan de grootte van het attachment te liggen
(Afbeelding).
Hé thx!
Een plaatje zegt meer dan 1.000 woorden. Valt me dus nu weer op dat de spiegel vrij hoog beeld geeft, maar vrij smal in de breedte is zodat de dode hoek naar links vrij groot ... *lijkt*.
Ik heb de spiegels op mijn RT zo staan dat ze alles van achteren weergeven en alleen naar links, naast me, een vrij kleine dode hoek geven. Dus even naar links over de schouder kijken tijdens inhalen. Maar het lijkt wel of deze spiegels een veel grotere dode hoek geven zodat ook auto's zeg zo'n 10-15 meter links achter je al in de dode hoek vallen...
Nou ja, maakt niet uit, het blijft toch een plaatje van een toerfiets
Hij staat bij mij volgend jaar op het programma.
Proficiat met je nieuwe aanwinst.Heb dinsdag R200RT opgehaald bij de dealer. Het wachten was het waard. Rijdt uitstekend!! Heb inmiddels 400 km achter de wielen en vanmiidag voor het eerst getankt bij km stand 393. De BC gaf aan nog 38km. Bij het tanken ging er nog geen 21 liter in. Schijnbaar is er een ruime veiligheidsmarge qua benzine voorraad. Het gemiddels verbruik was 19,2 km per liter. Niet slecht toch!? Heb me wel keurig aan de 4000 toeren gehouden.
Wat is jullie verbruik?
Heeft de topkoffer (groot model) invloed op verbruik en/of rijden?
Groetjes van een blijde rijder!!
ik volg al een tijdje dit forum en dan speciaal deze topic.Nu heb ik toch een vraagje .Ik ben van plan om mijn 1200 GT in te ruilen bij de dealer voor een RT.De reden is dat mijn echtgenote met een RT rijd en dat ik mezelf erop betrap dat ik steeds meer met haar fiets weg ben dan met de mijne.Alleen kan ik niet goed wennen aan het de nieuwe look van de RT.Zou daarom kunnen dat ik misschien een 1150 aanschaf.Heeft er iemand zijn 1150 ingeruild voor een 1200 en wat zijn hier de bevindingen?