Thijs67
MF veteraan
Maar dan komt dit toch juist precies op tijd....Helaas komt dat te vroeg voor mij. Hoop medio/eind maart mijn eerste meters weer te maken na vier maanden.
Volgende keer beter!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar dan komt dit toch juist precies op tijd....Helaas komt dat te vroeg voor mij. Hoop medio/eind maart mijn eerste meters weer te maken na vier maanden.
Volgende keer beter!
Maar dan komt dit toch juist precies op tijd....
Niet doen !Ow ja, en ook nog mijn "nieuwe" K&N luchtfilterelement gemonteerd.
waarbij mij de volgende vraag rees: rijdt er ook iemand rond met een soort grof filter voor de luchtinlaat pijp ?
Dit om te voorkomen dat eer miegen en vluggen door de RT worden binnengezogen.
Daar het K&N luchtfilter levenslang meegaat, hoef ik die niet te verwijderen indien ze levenloos voor het luchtfilter liggen.
Zelf zat ik te denken om mw.Ootje van een van haar kousen te beroven.
En deeltje 14 is ook al weer vol...
Zet je zo deeltje 15 weer op Bart?
Of niet en was dat de "Leon: ik pas "???
Ondanks het feit dat het maar iets meer dan een maandje terug is dat ik beide fietsen had gewassen, zag de RT er echt he-le-maal niet uit. Alsof ik de cameraman van Studio Sport achterop heb gehad bij het NK veldrijden (en het parcours was NIET droog)...
Tip gehad over Dasty, enfin, mooi moment om dat maar eens te testen.
Hier een plaatje van het voorwiel voor de Dasty behandeling (te krijgen in diverse smaken bij de Wibra, mocht u niet gestruikeld zijn over de vele reclame uitingen die momenteel in de media de ronde doen).
[afbeelding]
En zo zag het voorwiel na de behandeling er dan uit:
[afbeelding]
Meteen nog maar een beetje doorgezet:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zijn er dan geen sporen te zien van het pekel gerij? Jazeker wel. De uitlaatbochtjes zien er heel verdrietig uit, ga die t.z.t. nog wel met Commandant 4 te lijf (foto's voor en na uiteraard).
Bij de olifant oren is te zien dat rijden door het zout niet fijn is en letterlijk "zout in de wonden", schaafwondje van mijn omkukel actie bij de ANWB anderhalf jaar terug is toch wat gaan roesten. Binnenkort maar eens met de lakstift er overheen. U ziet ook een stuk uitlaat in wat verdrietige staat...
[afbeelding]
Maar al met al kan ik zelf er weer met veel plezier naar kijken!
De RS zag er vele malen schoner uit. Die velgen zijn trouwens donkergrijs (af fabriek bedoel ik dan, niet na gebruik). Geen slechte keuze van meneer BMW...
Ondanks het feit dat het maar iets meer dan een maandje terug is dat ik beide fietsen had gewassen, zag de RT er echt he-le-maal niet uit. Alsof ik de cameraman van Studio Sport achterop heb gehad bij het NK veldrijden (en het parcours was NIET droog)...
Tip gehad over Dasty, enfin, mooi moment om dat maar eens te testen.
Tuurlijk, heb ik broeder Wilddam beloofd.
Daarom dacht ik aan kous materiaal, per slot van rekening is het voor de insekten.
Ik weet dat een rooster altijd de luchtstroom verstoort.
Ik ga eerst effe lekker rijden met het K&N vernuft, daarna ter vergelijk eens experimenteren.