...oei...
...dat van die twee kleuren was ook mijn keus geweest op de topkoffeRT, maar... (mag ik het zeggen...?)..., niet op deze manier...
...sowieso had ik de 2e kleur niet tot aan het handvat laten lopen, maar met een radius boven dat handvat afgerond, en ik had de zijdelingse strepen niet langs de rugsteun laten lopen, maar optisch alsof het vanonder de steun vandaan was gekomen...
...'k zal us kijken of ik daar een 'shopje' van kan maken...
...tis nu (in mijn beleving) te onaf, en niet helemaal in harmonie met de tanktasbeugel...
...wel een soort van grappig is die tekst op dat nummerplaathoudertje...
...zooooooow ; en weer terug......Ron... over z'n eigen RT...:
...over RT's gesproken...
...afgelopen Pannenkoekentocht stoorde ik mij nogal...
...en wel aan mijn eigen motor...
...en dan vooral op de snelwegse heen- en terugweg...
...liep het dingetje voor die dramatische 40.000 km onderhoudsbeurt bij de knooiers van een AMC-Motoren als het spreekwoordelijke zonnetje boven de 4000 toeren, vind ik dat het torretje nu een beetje moeilijk loopt bij dat toerental...
...net niet helemaal lekker, zeg maar...
...een beetje dreunend...
...en daarom, morgen even naar het Nunspeetse...
...Oscar Motorservice...
...even de synchronisatie laten checken, cq. afstellen...
...kan de BMW dealer natuurlijk ook, maar..., het geloof in MotoPlaza Heerenveen is na de overname van die broeders uit Groningen eigenlijk wel foetsie, en Amersfoort vind ik net een paar kilometer te ver rijden voor een relatief simpele synchronisatie...
...daarom eens bij Oscar voorbij dus...
...ken de man verder niet, maar afgelopen dinsdag weer een hoop positieve verhalen mogen horen aangaande deze m'neer...
...vandaag zelf nog wel even wat teveel aan olie uit het brommeRTje gehaald...
...dat kan ik dan weer wel...
...bijna 250cc olie uit het blok gehaald, en nu is er net een vlak streepje (bovenzijde olieniveau) zichtbaar achter het oliepeil glaasje...
...ben ik niet van ; van dat teveel aan vloeistoffen in een blok...
...en 250cc zal vast niet heel veel kwaad kunnen, maar toch...
...ben in dat soort dingen vrij principieel...
...eigenlijk...
...blijkbaar toch een zwak iets, die bobines..., want bij de RodeToerer heb ik ze ook al kapot gehad...
Kan het zijn dat ik u gisteren rond 1600 in het pittoreske Castricum het zien rijden ?
...oei...
...dat van die twee kleuren was ook mijn keus geweest op de topkoffeRT, maar... (mag ik het zeggen...?)..., niet op deze manier...
...sowieso had ik de 2e kleur niet tot aan het handvat laten lopen, maar met een radius boven dat handvat afgerond, en ik had de zijdelingse strepen niet langs de rugsteun laten lopen, maar optisch alsof het vanonder de steun vandaan was gekomen...
...'k zal us kijken of ik daar een 'shopje' van kan maken...
...tis nu (in mijn beleving) te onaf, en niet helemaal in harmonie met de tanktasbeugel...
...wel een soort van grappig is die tekst op dat nummerplaathoudertje...
Ik vind het wel mooi. Maar ongetwijfeld is waar Ron mee komt mooierder....
Het 90 model heb ik eerlijk gezegd niet veel gezien maar tis toch met name zwart en goud wat de boventoon voert? Vanwaar dan de keuze voor de andere kleur?
...gevalletje bobines dus...
Idd best lastig...pruts, pruts, klieder, schilder, verf, kwast, fröbel, gepiel ook allemaal...
Dat was ook mijn eerste gedachte[afbeelding]
...less is more..., hoewel ik het nog niet echt geweldig vind, eigenlijk...
...heeft in de verte nu iets weg van een medaille...
Valt in het echie wel mee. De foto is natuurlijk min of meer van bovenaf genomen met de topkoffert pontificaal in beeld........maar het is wel minder 'in your face'...
Het huidige patroon volgt de lijnen van de pakjesdrageRT. Van voor naar achter gezien. Het kussentje zal de lijn van de tanktasdrager altijd verstoren..... Breder en andere hoeken.........en bewust dat zwarte stukje in het midden er weer in, omdat zoiets ook bij de tanktasdrager te zien is...
Zoals gezegd valt dat in het echie wel mee.......nou ja..., een beetje in de richting van deze strekking had ik in gedachten gehad...
...als in : minder massief...
Tekst zit er net op.... hahahaha.... De tekst op de koffer is dan wel weer een leuk idee....de tekst van die nummerplaathouder af, en stickertjes laten maken met 90 en R1200RT...
Ook een optie natuurlijk. Maar een patroontje breekt het geheel want het is anders wel een heul grote zwarte bak...........dat laatste heb ik ook laten doen, en dat R1200RT heb ik bijvoorbeeld op het zwarte stuk in de ruit (dan lijkt het minder massief), en heb een heel klein logo op de topkofferdrager laten snijden...
...maar..., hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik de topkoffert gewoon zwart zou laten...
...denk ik...
...sorry...
...een volgende keer graag wel even een foto maken zonder reflectie van een woning, dakgoot, en weet ik veel wat...
...scheelt een hoop knip-, plak-, en kleurwerk...
...had in eerste instantie 2 zwarte vlakjes in de beige streep, om de 'zwarte' vlakjes van de topkofferdrager weer terug te laten komen..., maar dat was net een beetje too much...