Man Bart, toen jij dit allemaal meemaakte lagen Karin en ik nog echt wel op 1 oor. Maar goed, Thijs woont ook 3 keer vallen bij ons vandaan. Maar goed, hoe dichter bij iemand woont, hoe later je dus van huis gaat, hoe later je uit je mandje komt en hoe minder tijd je blijkt te hebben.... Zeker niet voor nog ff interneppen.
Daar hoef ik me bed niet voor uit ... heb op oorhoogte elke morgen een fluit en fladder concert in de dakgootIk sta doordeweeks altijd vroeg op.
6.30 beginnen.
Helaas heeft mijn internal clock geen weekend stand
Vanmorgen was het ook 5.00 en klaar wakker
5.30 maar opgestaan om mw. Ootje nog enige nachtrust te gunnen.
Overigens als je rond die tijd in de tuin gaat zitten, kan je heerlijk genieten van een vogelconcert.
...oh..., slaapt Joke buiten...Stampertje_35 over de verhoudingen thuis...:
Daar hoef ik me bed niet voor uit ... heb op oorhoogte elke morgen een fluit en fladder concert in de dakgoot...
Sinds afgelopen weekend bij ons ook een R1200RT in de garage!
...de RT kan voorzien worden van een fors lager voorzadel, of het lagere comfortzadel, en mocht dat nog niet toereikend zijn, dan kan de vering ook nog aangepast worden, en zodoende de motor een paar centimeter lager gezet worden...piet pienter vraagt...:
Ik ben van plan de overstap te maken naar een toermotor, en bij voorkeur een bmw r1200rt
Ik ben slechts 1m75 en hoor wel eens dat ze een bmw terug verkopen omdat die te hoog is,
wat is uw mening ?
...ja ; dat LC is de aanduiding voor de meest recente boxerblokken die weliswaar nog steeds rijwind gekoeld worden, maar hierbij hulp krijgen van zg. precisie koeling d.m.v. verkoelende vloeistof rond de verbrandingskamers...
Ik heb een vraagje voor de ervaringsdeskundigen onder jullie.
Ik ben van plan de overstap te maken naar een toermotor, en bij voorkeur een bmw r1200rt
Ik ben slechts 1m75 en hoor wel eens dat ze een bmw terug verkopen omdat die te hoog is,
wat is uw mening ?
gefeliciteerd
rijd je ook nog steeds zijspan ?
Wat een super gaaf filmpje...ja ; dat LC is de aanduiding voor de meest recente boxerblokken die weliswaar nog steeds rijwind gekoeld worden, maar hierbij hulp krijgen van zg. precisie koeling d.m.v. verkoelende vloeistof rond de verbrandingskamers...
...in dit filmpje wordt het e.e.a. heel duidelijk uitgelegd...
[afbeelding]
...wel uitkijken met steenslag nu...
...want 2 BMW's is dubbel zoveel kans...