BMW nineT

Na mijn trip naar Westerwald/Eifel merk ik dat deze rizers nog niet voldoende zijn, 20mm van Wunderlich. Zijn er hier die andere gemonteerd hebben? Ik zag bijvoorbeeld rizers van Hornig die 25mm de hoogte in gaan en 23mm dichterbij de rijder komen.

Echt genoten overigens, heerlijke fiets is het toch, maar het was echt heel erg koud, dat had wel invloed.
Wunderlich heeft ze ook van 40mm, dat is gewoon 2 x die van 20mm, met langere bout. SW motech heeft er die 20mm omhoog gaan en 30 mm naar achteren
 
40 mm pffff dit is wat je nodig hebt
ape.jpg
 
Waarom krijg ik nooit notificaties van dit topic.. een tijdje wel en dan niet meer. Dus denk telkens dat het uitgestorven is hier.
Vandaag gaan ze als het goed is een nieuwe R nine T aankondigen.. maar of ik hem nou mooi vind? Vind het een flinke downgrade tegenover onze R nine T's.. of misschien is het wel een 800cc r nine t versie ofzoiets?

40c33aa11c12bb0ade13dd2ac3493774.jpg

1d72296e8e7232de725bbaee79ca2652.jpg
 
Waarom krijg ik nooit notificaties van dit topic.. een tijdje wel en dan niet meer. Dus denk telkens dat het uitgestorven is hier.
Vandaag gaan ze als het goed is een nieuwe R nine T aankondigen.. maar of ik hem nou mooi vind? Vind het een flinke downgrade tegenover onze R nine T's.. of misschien is het wel een 800cc r nine t versie ofzoiets?

40c33aa11c12bb0ade13dd2ac3493774.jpg

1d72296e8e7232de725bbaee79ca2652.jpg
Het bruist hier van de aktiviteit...dat wil je niet weten 8-)

Eerst maar eens in het echt zien...en zo wie zo de Scrambler versie. Is dit niet het waterkoeler 1250 blok? Ben niet thuis in de BMW's
 
Oei dat is schrikken! Ziet er op de foto's veel te strak en modern uit naar mijn mening. Heeft net zo weinig met retro te maken als die Honda CB1000R, althans zo heet ie meen ik.
 
Die notificaties leiden bij mij ook een eigen leven. Soms krijg ik ze wel en regelmatig niet en dan blijken er alweer pagina's vol :+ berichten te zijn.
Heb overigens net een rechter zijtas van SW Motech besteld. Krijg ik morgen binnen. Sysbag WP medium. Ben benieuwd.
 
Die notificaties leiden bij mij ook een eigen leven. Soms krijg ik ze wel en regelmatig niet en dan blijken er alweer pagina's vol :+ berichten te zijn.
Heb overigens net een rechter zijtas van SW Motech besteld. Krijg ik morgen binnen. Sysbag WP medium. Ben benieuwd.
Fijn ding zo'n sysbag.. heb er ook eentje.
 
Nieuwe heeft zo te lezen nog steeds een luchtgekoeld blok. Luchtinlaat is weer ouderwets van achter.
Dat promo filmpje is wel :'):') twee Duitsers die Engels te spreken...met de groeten van Rene uit Allo Allo 8-)

Verder wordt ik er niet wild van, al dat geneuzel dat het ding zo makkelijk te customizen is. Maar goed ik ben ook niet de doelgroep, ik heb mijn Scrambler gekocht om er op te rijden :] En dat kan ie voorlopig nog prima.
De naam R12 NineT? Waarom niet gewoon R12T bang dat de hipsters dat niet snappen?

Ben wel benieuwd naar de rest van de serie.
 
Ik vind juist het simpele karakter zo leuk van mijn motor. Eén sleutel, één klokkie en direct een enorme grijns op je gezicht. Gewoon ouderwets opstappen en een hoop mechanisch gereutel onderweg.
 
Ik vind de nieuwe tubeless wielen er erg gaaf uit zien. De rest is nog even wennen maar kan pas echt goed oordelen als ik het in het echt zie.
Met de groeten van Kineo.;) Maar die wielen zitten nu ook in het accessoire pakket, dus vraag me af of ze standaard zijn op de nieuwe R12T.
En inderdaad maar eens afwachten hoe het ding er irl uitziet en of er nog nieuwe versie's bijkomen.

Vandaag dijkje gepakt langs de Hollandse Ijsel, was rustig 8-)
IMG_20230514_092052939_MFNR.jpg
 
Heb zo het idee dat misschien wel de kleppendeksels, uitlaat, wielen, buddy afdekking en nog wat anders spul al "Aftermarket" is op deze motor. Want er mist ook een achterframe voor een passagier.. zie je ook niet vaak op nieuwe modellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan