BMW nineT

De mijne blijft nog wel effe :t , nog steeds veel te veel lol mee en ik zou niet weten wat er voor in de plaats moet komen.
 
Nee idd.; hier hetzelfde. Zou hem zelfs niet inruilen voor een 2021> model als ik er geld op toe kreeg. Door die euro5 norm is hij ineens een stuk tammer.

Zie dit een beetje als de laatste "Echte" motor voordat alles richting Euro 6 / Elektrisch gaat in de toekomst.

Telkens als ik mijn motor zie hebi k dat "eerste keer zien in de showroom" gevoel.. Zelfs nog na bijna 2 jaar.
 
De mijne blijft nog wel effe :t , nog steeds veel te veel lol mee en ik zou niet weten wat er voor in de plaats moet komen.
Ook veel eigenaren van deze fiets die er 2000 km mee rijden in 5 jaren tijd ruilen hem in. Meestal hebzucht maar niet weten waar ze op rijden.
En dan de 2e hands prijzen die er voor gevraagd word... rediculous.
 
Het enige wat ze dan vieren is de zoveelste versie van dat spuuglelijke gedrocht.:P
Idd, Hebben het geld { joost mag weten waar dat geld vandaan komt } want veel overhouden van je salaris is het niet meer in deze
tijden. :N
Tenzij je bij Rijkswaterstaat werk voor een dik salaris... ja dan.
Maar voor velen status symbool, vriend van mijn rijd ook een 1250 GS rood wit blauw van 29.500 uuro maar het woord
"zandkorrel" zal NOOIT gezien worden.
Echt een "kijk mijn is" fiets.. en lijkt wel of het blad Motoplus aandelen hebt bij dat BMW want nix anders dan lof
dit en lof dat.
Terwijl er ook velen terugroep acties waren voor die onhandelbare buffels.
 
Zo, alles aan het klaar maken voor de trip naar het Westerwald morgen. 4 dagen de UGS inrijden :] samen met mijn beste gappie op zijn nieuwe GS750. Eindelijk weer na paar jaar een flink toertje! En het weer lijkt fijn mee te doen.
Zo'n trip is ook altijd ideaal om te ervaren wat je nog wilt finetunen aan je fiets de komende tijd.
 
:) Sterker nog, ik vermoed nóg hogere want heb al 20mm verhoogd. Of van die risers waar je de hoek ook mee kunt veranderen. Maar denk eerst comfortzadel. Verbetert de kniehoek ook weer iets.
 
Zou het nu eindelijk weer echt rijweer worden? Vandaag was het wel lekker slingeren over de dijken.
DDF2C5B0-82BF-4A23-B6B4-6E45A23DEA7E.jpeg
 
Zo, alles aan het klaar maken voor de trip naar het Westerwald morgen. 4 dagen de UGS inrijden :] samen met mijn beste gappie op zijn nieuwe GS750. Eindelijk weer na paar jaar een flink toertje! En het weer lijkt fijn mee te doen.
Zo'n trip is ook altijd ideaal om te ervaren wat je nog wilt finetunen aan je fiets de komende tijd.
Pictures please
 
Na een paar maanden geleden een Pure te hebben gekocht was ik ervan overtuigd dat ik hem wel een paar jaar zou rijden. Echter gooide de Motorbeurs in Utrecht roet in het eten..
Ik zag er de 100 anniversary en kreeg hem niet meer uit mijn hoofd. Na wat wikken, wegen en weer wikken, vandaag besteld en volgende week mag ik hem ophalen.

Bekijk bijlage 1860931
.... Mazzaelpik, Jezus Christes.
Alsof je naar de bakkert gaat voor een broodje te kopen.
Veel plezier ermee,.. mooie bike 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: R9T
Dunlop trailmax mission. Ik vind het lekkerder rijden dan de Metzeler straatbanden. Net de nieuwe versie van 1000 + motorroutes besteld. Ik ben echt klaar voor mooi weer.
 
Dunlop trailmax mission. Ik vind het lekkerder rijden dan de Metzeler straatbanden. Net de nieuwe versie van 1000 + motorroutes besteld. Ik ben echt klaar voor mooi weer.
Die Dunlop Mutant schijnen ook goed te zijn, naast een mooi profiel.
Ja, laat het mooie weer maar komen, duurt allemaal veel te lang😁. Vorige week naar Ducati Star Twin gereden om daar al dat pracht en praal te bekijken. Was frisjes op de brommert maar wel weer heerlijk zo’n tochtje.
 
Ik ben zeer te spreken over de Metzeler Karoo Street banden. Ook een wat grover profiel maar eigenlijk gewoon straatbanden.
En je merkt oneffenheden in de weg veel minder dan met een 100% straatband.
 
Na mijn trip naar Westerwald/Eifel merk ik dat deze rizers nog niet voldoende zijn, 20mm van Wunderlich. Zijn er hier die andere gemonteerd hebben? Ik zag bijvoorbeeld rizers van Hornig die 25mm de hoogte in gaan en 23mm dichterbij de rijder komen.

Echt genoten overigens, heerlijke fiets is het toch, maar het was echt heel erg koud, dat had wel invloed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan