BMW nineT

Even een correcte ze vieren er geen feest mee maar brengen m uit tgv 100 jaar BMW om het te vieren zullen ze met iets nieuws moeten komen een 1300 GS zou wel een aardige motor voor een feestje kunnen zijn.
Het enige wat ze dan vieren is de zoveelste versie van dat spuuglelijke gedrocht.:P
 
Vandaag stond hij klaar, dus opgehaald en aangezien het prima weer was heb ik de eerste 200 km op de teller gezet.

A2E6D65E-EE69-4EBD-8BB7-31C3E4E4E7CF.jpeg


Het windschermpje wordt er volgende week opgezet.
 
Wat een supermooie motor!
Vind persoonlijk de boxer niet mooi, anders was dit model een goede kanshebber geweest voor mij.
 
  • Leuk
Waarderingen: R9T
Ik heb zo'n RAM mount bolletje, gaat op de plek van 1 v/d 4 stuurbouten.

 
6794373E-EEA3-40CE-85DF-1684477D1F90.jpeg


Ik heb nog een café racer style tassen set in de aanbieding.
Splinternieuw.
Voor 375€ kun je dit seizoen onbezonnen op pad met veel bergruimte (voor R nine T begrippen😉).
 
Ah zo'n ding, dank heren. Zit er dan een stuurbout bij die lang genoeg is voor een 20mm verhoogd stuur? Pjotr, jij hebt ook een verhoogd stuur zie ik.
 
Ik gebruik sinds vandaag een Beeline.

Even wennen maar werkt prima en ziet er gelikt uit.
even gekeken op de website, ziet er goed uit. Ik vind het alleen handig om te weten waar ik me bevind t.o.v. een route of waar in de provincie. Heeft dit concept ook een omrijdfunctie als er weer iets is afgesloten?
 
  • Leuk
Waarderingen: jj5
Heeft dit concept ook een omrijdfunctie als er weer iets is afgesloten?
Ik ben er nog niet heel erg in thuis maar je kan re-routen, ook kan je bij het instellen van je bestemming verschillende routes kiezen. Hier een linkje waar het een en ander wordt uitgelegd.

 
Laatst bewerkt:
Ik vind de Unit Garage tank (en ander spul) om er een PD replica van te maken heel erg mooi, maar vind het het geld niet waard. Met m'n Scramb zoals hij nu is ga ik dit jaar een paar mooie trips maken, niks extra's nodig alleen goede zin :] (en mooi weer helpt ook wel een beetje....:P )
Fantastische motor die R9T maar wat een prijsstijging hebben ze
van deze fiets gedaan ..Be...l8.uuuh lijk!!!!!!
Ik zou hem willen inruilen mijn Honda NC 750SDCT maar ze zijn gek geworden die Duitsers helaas.
Maar wel een parel door dit ontwerp gemaakt te hebben.
Porsche was gered door de Caienne anders failliet... BMW door de GS serie en de R9T.
 
Tsja ik geloof niet dat we BMW de huidige wereldeconomische omstandigheden kunnen aanrekenen.

En in 2017 was de listprijs voor de Scramb €15.600, nu 6 jaar later is dat €17.800 een verschil van zo'n 13%, ofwel zo'n 2-3% per jaar, is dat belachelijk?. Zijn heel wat dingen veel extremer is prijs gestegen de afgelopen jaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: R9T
Terug
Bovenaan Onderaan